Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Alchemia a skillowe PD - propozycje i dyskusja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
osore



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:56, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Tradeskille w przeciwienstwie do skilli bojowych niewiele czerpia z expa skillowego w postaci czystych procentów szczegolnie gdy osiagnie sie pulap gdzie wszystko zawsze wychodzi. Chcę przedstawic pare propozycji dotyczacych alchemii które nieco urozmaicą zabawę zatwardziałych alchemików.
Sa to nowe przepisy. :]
W zależności od rzędności skilla alchemik może otrzymać 1,2 badz 3 przepisy z kazdego pulapu. (przykladotow 20/50/100/max)

A)Nizszy Pułap

1) Mikstura Regeneracji (mniejsza/zwykla/wieksza) leczy 1/3/5 hp co sekunde przez minute
skladniki (krwawy pomiot)

2)Mikstura Trującej Łuski
rozbita na ziemi wypuszcza z wnętrza małego węża który atakuje najbliższego przeciwnika zadając mu obrażenia i zatruwa go silną trucizną
skladniki (wezowa łuska, czarnoziem, belladonna)

3)Mikstura Pajęczych Sieci
rzucony pozostawia na ziemi siec do ktorej przykleja sie na 5 sekund gracze ktorzy wejda na to pole - w przypadku trafienia bezposredniego mikstura dziala na graczy oraz potwory
skladniki (pajecze sieci)

B)Średni Pułap

4)Mikstura Całkowitego Oczyszczenia - sciaga z postaci wszystkie pozytywne i negatywne efekty magiczne (klatwy, blessy, trucizny, polimorfie itp.)
skladniki (trujacy krysztal,czosnek,krew) z osoby ktora ja wypije

5)Mikstura Żelaznego Ciała
zamienia postac w golema na 10 minut
statystyki(orientacyjne): b.duza sila (ok 150-200hp), spora zrecznosc(conajmniej 100 staminy), zero inta (bez mozliwosci podniesienia), duza odpornosc na obrazenia i magie
skladniki (surowki, sztaby zelaza)

6)Mikstura Śmierci Klinicznej
Tworzy na ziemi Cialo wygladające jak Twoje (wyglada jakby mialo Twoj sprzet ale nie mozna go zebrac) a Ciebie ukrywa w miejscu. W każdej chwili możesz wstać (wyjsc z ukrycia). Sztuczne ciało wtedy znika.

C)Wysoki Pułap


7) Eliksir Sily/Zrecznosci/Inteligencji - dodaje 1 do odpowiedniego stata i odejmuje 1 od jednego z pozostalych
wersja 1 - lacznie 6 przepisow (z czego przy 100% dostajesz 2 do wyboru, przy 105% 4 a przy 110% wszystkie)
wersja 2 - jeden przepis, 6 kolorow eliksiru, random na to ktory powstanie, przy 105% mozna wybrac co ma dodawac a alchemik ze 110% skilla moze wybierac co ma odejmowac
skladniki: jakieś rzadkie regi

D)Max PD

8) Kamień Alchemiczny
osławiony kamień który może być wykorzystany przez doświadczonego alchemika na różne sposoby

I) Dla pierwszorzędnego alchemika (110%) możliwym jest stworzenie z niego pierścienia którego magiczne właściwosci działają dla wszystkich posiadających 100% bądź więcej skilla w Alchemy
Alchemiczny Pierścień wspomaga działanie wszystkich mikstur których uzywa alchemik (+30% mocy), przyspiesza regeneracje hp (badz dodaje pare hp na stale) i wzmacnia odpornosc na trucizny i choroby.
skladniki: (gotowy kamien alchemiczny, różne rzadkie klejnoty...)

II) Sam kamien alchemiczny uzyty na kawalku broni lub zbroi z metalu, drewna, skóry bądź kości zmienia material z którego jest wykonany przedmiot w 'alchemiczne złoto' - material o niezwyklych parametrach (1-3 miejsce jesli chodzi o jakosc w kazdej z dziedzin jak obrazenia czy resy).
Przedmioty z 'alchemicznego złota' mają dwie zalety które wykraczają poza zwykłe materiały.
Po pierwsze umagicznienia na takim przedmiocie nie tacą tak łatwo siły jeśli jest dodawane kolejne, tak samo z kolejnymi magicznymi kamieniami. (Przedmiot traktowany jest jakby mial na sobie 1 umagicznienie i 2 kamienie mniej niz ma w istocie jesli chodzi o dodawanie kolejnych)
Po drugie taki przedmiot niezwykle ciezko jest zniszczyc - raz transmutowany przedmiot zawsze bedzie powracal do swej pierwotnej formy (nie mozna przetopic, sam sie naprawia)



Wszelkie konstruktywne komentarze i własne propozycje mile widziane.
Będę prosił o kasowanie postów nie wnoszącym nic nowego do dyskusji.

pozdrawiam,
Osore


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 18:04, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja całym ciałem i wszystkim dobytkiem jaki posiadam jestem za całością z tych propozycji. Alchemik nie ma żadnych profitów z expa skillowego a takimi "bonusami" urozmaicamy jego skill.
Jako alchemik jestem ZA
Jakieś negatywne opinie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 18:24, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja jestem za zeby ogonie exp skilowy odkrywal cos fajnego w rzemiesniczych skilach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 18:31, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Wreszcie jakis na prawde konstruktywny post, propozycja mi sie bardzo podoba, szczegolnie ze to co wykona taki alchemior (no prawie wszystko) moze uzyc kazdy. Za, za i jeszcze raz za. Propozycja IMO przemyslana i dobrze opracowana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:54, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Ogolnie jestem za ale..

nie przesadzajmy alchemia i tak bardzo duzo daje a na dodatek ma jeszcze przepisy na misktury w skarbach po co pakowac jeszcze wiecej sprawiajac ze inne skille beda w koncu blada sciana na tle alchemi?


Najbardziej mnie razi II zastosowanie kamienia ktore jest zbyt przesadzone(sa pewne granice ktorych nie wolno przekraczac;] )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:54, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Wszystko jest do zbalansowania, popieram tą propozycję, bo dodaje kolorytu i wnosi dużo świeżego w porównaniu do np. "selfblesika" dla paladynów...

ZA.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 0:12, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

ZA :> ale do dopracowania ... jak bede mial wiecej czasu to napiszem cos wiecej :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 5:43, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

obecnie kazdy skill crafterski korzysta z expa w taki sam sposob, pulapy wykonywania sa tak ustawione, aby te najtrudniewjsze mikstury dawaly sie robic majac expa, zrobie jak chcecie, ale na podstawowe wtedy expa wylacze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 10:38, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Kurczę, będę jeden przeciw :/ ale po kolei
ad 1. 5 hp co sekundę to daje 300 hp w przeciągu minuty. Jeśli przy tym będzie można używać żółtych butli to mamy prawie_niesmiertelnosc_w_butelce
ad 2. Po prostu poisoning w butelce do tego lepszy, bo nie trzeba nawet trafic przeciwnika bronia.
ad 3. paraliż w butelce,
ad 4. to moze by jeszcze uszlo bo poza sciagnieciem klatwy niweluje rowinez bless, wiec ma jakies skutki uboczne.
ad 5. 100-200 hp i duza zrecznosc, woj juz nie musi koxac Smile do tego b. duza odpornosc na magie (rezist_w_butelce)
ad 6. Nikt_mnie_nie_zbierze_w_butelce
Ad 8. we wąściwosci kamienia alchemicznego nie wnikam, ale założenie miało być chyba takie 110 skila to 110 skila a nie mam_wieksze_mozliwosci_niz_inni. Ta propozycja daje dopal tylko dla kogoś kto wybrał alchemie jako pierwszorzędny skill, a zdaje się że pierwotnym bpnusem takiego wyboru miało być jedynie zwiększenie szansy na wytwarzanie jakichś przedmiotów (jak w przypadku każdego innego skila)
Reasumując. Proponowane rozwiązania dają dopał wyłącznie wojownikowi, a dwa niwelują w sporym stopniu działanie kilku innych skili (poison, częściowo rezist i maggery) Dodajmy do tego jeszcze demona z butelki i gate travel i spokojnie można kasować maga.
Zeby było jasne nie mam nic przeciwko wpływowi expa na skile crafterskie (zwłaszcza, że Colt napisał, że wpływ ten jest), bo powinien wpływać jak na każdy inny skil, ale ta propozycja rozpiepszy chyba każdy balans na dowolnym serwerze. No i na koniec, mam alchemię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:31, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Z tego co piszesz wnioskuję, należy wywalić:
a) leczenie w butelce (healing),
b) niewidzialność w butelce (hide),
c) odtrucie w butelce (healing),
d) wybuch w butelce (magia),
e) ar w butelce (magia),
f) blesy w butelce (magia),
itd.

Alchemia ma możliwość "symulowania" efektów, które są dostępne przy użyciu konkretnego skilla, tak samo magia.

Jak będzie zachowany balans, np. większy koszt wykonania takich mikstur, lub gorszy efekt od pierwowzoru to nie będzie problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 11:40, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

imo, za duzy dopal za zbyt niska cene.
Przy 100 skilla (czyli cos co moze miec kazdy) masz chocby "nekro-upiora z 95" w butelce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:05, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

W sumie popieram Havoka i Salotha.

W takiej formie jak to jest teraz to srednio jest to do przyjecia.

@Kain to co juz teraz ma alchemik jest zbalansowane,istnieje na wszystkich praktycznie shardach i ma swoje plusy i minusy.Jak damy weze w butelce(samolocie - taki joke he he) z mocna truta to juz widze jak kazda walka maga(i nie tylko) zaczyna sie od nalotu dywanowrgo tymi butlami;]
Albo golem ktory bedzie mustbe na wyprawy zeby trzymac moba na klacie:P
Reszta butli tez nie jest w 100% przemyslana pod kazdym katem przez co beda powstawac "niewygodne" sytuacje.

Oczywiscie nadal jestes za wprowadzeniem pewnych urozmaicen ale przemyslanych...(czyli obecna forma odpada)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:23, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

No to nie rozumiem dlaczego odrzucacie pomysł, zamiast dać swoje propozycje. Najłatwiej coś skrytykować, a nie dać swojej wersji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:35, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

@Kain ja czekam narazie na wersje Korgana ktory zaoferowal ze napisze cos wlasnego.Jak nie bedzie nadal 'elo" to moze ja cos napisze jak wpadnie mi cos ciekawego do glowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 12:40, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Bede wieczorkiem i nadziargam cos ..... pozatym kilka miksturek ktore mogly by sie wam podobac coltain powinien miec na mailu od kilku miechow Razz ( miedzy innymi byla tam mikstura skory i pachnidlo )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)