Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 A moze wilkołaczka? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Silvestris



Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:26, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

Co ekipa i gracze sadza o wprowadzeniu Linkantropii?
Potocznie mowiac wilkołaków na serwerek ? Na niekoryc serwerkach istnieje taka klasa postaci, wiec moze warto ja wrowadzic na nasza Clke? Nie widze w nim nic co moglo zachwiac by rownowaga, bo ekipa napewno dolozy staran by tak sie nie stalo.
A jak wy widzicie ten skill? (o ile go widzicie na CL ;P)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:44, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

Khem... jakby to powiedzieć... "lubię" podejście "ja coś zaproponuję, a ekipa niech wymyśla, jakby to zrealizować". Jak podajecie propozycje, to proszę o dokładne szczegóły, gdyż nie tylko przyspieszy to wprowadzenie propozycji w życie, a bez podania szczegółów tylko "a może wilkołaczka, a ekipa niech wymysli, na jakich zasadach", to raczej szanse są maaarne Wink

Z mojej strony: dużo zachodu ze skryptowaniem, gracze nie radzą sobie z odgrywaniem tego, co już teraz mamy, a jeszcze im nowe kombinacje wymyślać, a potem biedny GM musi się z takimi męczyć Wink Ogólnie jest mi to dosc obojetne z ukierunkowanie na lekkie przeciw Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:45, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

Pomysl nie jest zly, tylko ciezko powiedziec "tak" kiedy nie zna sie szczegolow.
Napisz jak to dokladnie widzisz, umiejetnosci, przemiana, wzrost skilla wzgledem czego, plusy i minusy klasy, cooperacje i wykluczanie miedzy likantropia a innymi skillami postaci, stosunek rasowy do klasy, flagi.. i wszystko co Ci tylko przyjdzie na mysl. Opisz to :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:00, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

no i jak napiszesz to znajdz kogos kto to napisze, ja osobiscie czekam na paczke, jak bedzie profesjonalnie napisana to.. czemu nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silvestris



Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:05, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

Zarazamy sie choroba od wcieklego wilka/innego wilkolaka na wlasna zgode.
Przez dzien (ultimowy) mamy emote *jestes zarazony wscieklizna* i jakis ubytek hp, oczywiscie maly nie taki jak kiedys przy sarsie:D
Po uplywie dnia stajemy sie wilkolakiem (otrzymujemy wartosc progowa skilla). Skill rosl by na przemianie w wilka , uzywaniu jego umiejetnosci.
Stworzenia ktore mogly by wybrac go jako skill 1szo i 2go rzedny to Ludzie, Elfy, Drowy(?)

Osoba bedaca wilkolakiem w dzien jest zwyczajnym smiertelnikiem, niczym nie rozniacym sie od reszty.
W nocy po wpisaniu odpowiedniej komendy np .wilk dostajemmy poli wilkolaka/wilka, a wraz z nim:
1. Ar slabej plyty/kolczej (zaleznie od skilla) 100% - 70 ar (10% - 7 ar)
2. slaby bless na ktory naklada sie bles maga ale i dzialaja klatwy
(35 razy 0.XX skill'a np przy 95 skill'a mamay 0.95 razy 35)
3. walka wrecz (skill) skacze odpowiednio do najwyzszego skila bojowego jaki posiadamy + co 1 za kazde 3% skila wilkolaczego
4. mamy crima do czasu odmiany
5. nie mozemy czarowac i walczyc bronia
6. nie bija nas stworzenia lesne
7 zywimy sie zwyklym surowym miechem
6. dostajemy mozliwosci specjalne
8. jestesmy bardziej podatni na strebro +20% do obrazen od broni ze srebra.
9 po zmianie w czlowieka przez pweien czas (ultimowa godzine) jestesmy oslabieni (np -10 do statystyk postaci)

Mozliwosci specjalne:

Woń człowieka - Ten Dar pozwala nam wydzielać silne, ludzki zapach, co sprawia, że zwierzęta czują się nieswojo i są podenerwowane.

Zmrożenie wzrokiem - Patrząc człowiekowi lub zwierzęciu prosto w oczy, możemy zmusić je do panicznej ucieczki, inny gracz staje, zamiast uciekać (paraliz).

Kokon - okrywamy się gru­bą, nieprzezroczystą, skórzastą osłoną. Jest w niej mniej ­wrażliwy na zimno, głód, zadraśniecia itp.

Osłona nocy - pod slona nocy mozemy stac sie niwidzialni dla zwyklych smiertelnikow lecz nie mozemy sie skradac



/edit Jak bym umial bym napisal skrypt na to ale checi duzo umiejetnosci 0 wiec wybaczcie moja niemoc w tej sprawie:) Nawet gdybym cos sklecil na pewno jakosciowo by nie przypadlo do gustu:]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Silvestris dnia Wto 21:29, 25 Wrz 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:08, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

To ja dodam jeszcze taki udupiacz: postac ze skillem ponizej 50% ma niespodziewana szanse na to, ze w nocy bez zadnej komendy zamieni sie w wilkolaka "od tak sobie"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:18, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

O, podoba mi się pomysł qoeepiego Wink Z tym, że ja bym wolała, żeby się zmieniał "oT tak sobie", ale to tylko takie moje wrodzone czepialstwo, nie denerwujcie sie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Nie 16:27, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

Pomysl ciekawy, do rozwiniecia, proponuje usiasc do podrecznika od gry Wilkolak: Apokalipsa, duzo z tamtych pomyslow mozna zaimplementowac tutaj. Jednak... Silvestris umiesz moze programowac? Wink Bo jakbys to napisal to wejdzie w zycie szybciej niz za rok... Colt i tak ma duzo roboty, ja w rzadkich, wolnych chwilach dlubie w Custom Housingu, ktorego jeszcze mi sporo zostalo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:44, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

Male udupienie - Wilkolactwo nie wspolgra za dobrze ani z druidyzmem ani z tamingiem, spore bym tu udupienia dal... zwierzaki boja sie tego wynaturzenia, moze nie powinien moc uzywac wierzchow nawet bez formy wilka (albo moze tylko niektore - np szalone osty)


Jako ze to wrest to tak czy inaczej zbyt silny to by nie byl w tej formie wiec bylbym za wprowadzeniem kilku "speciali" wilkolaka - Jak np Atak Szponami, Gwaltowny Atak, Rozrywanie... Ich uzytek bym uzaleznial nie od many a od nowego "stata" Punktow Szalu - narastaja w czasie walki z kazdym zadanym i przyjetym ciosem ale wygasaja po jakims czasie, np po dwoch minutach (nie mozna sobie zmagazynowac, uzywamy wlasciwie tylko przeciw aktualnemu przeciwnikowi/grupie przeciwnikow)

Atak Szponami - Wilkolak zadaje serie ciosow lapami - przez krotki czas atakuje z predkoscia od 1.5 do 3 razy szybciej. (zalezne od skilla i skilla pomocniczego - weterynaria? )

Gwaltowny Atak - Wilkolak rzuca sie na przeciwnika - Dodatkowe obrazenia + niewielka, zalezna od skilla (rowniez pomocniczego) szansa na nastepujace efekty - rozbrojenie, zrzucenie z wierzchowca (tu wieksza szansa), przewrocenie - jeden efekt naraz.

Rozrywanie - Potezny atak szczekami - wilkolak wgryza sie w przeciwnika - dodatkowe obrazenia + krwawienie.


Doswiadczony wilkolak moze przybrac te forme w dzien jezeli chce... natomiast niedoswiadczonemu zdarza sie zmienic w wilkolaka rowniez w dzien ale niezaleznie od woli - gdy narosnie mu krytyczna ilosc punktow szalu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:46, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja chce wpierw zobaczyc jak ktos odgrywa to..potem mozna kombinowac z oskryptowaniem.

Tak bylo z wampiryzmem i wyszlo calkiem ok - gracze sie starali ekipa zauwazyla i nie bylo syfu takiego jak ludzie nie majacych pojecia o grze taka postacia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)