Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Alchemia a skillowe PD - propozycje i dyskusja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
osore



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:57, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Dzieki wszystkim za krytyke. Czas na odpowiedzi.

@Havoc
ad 1. 5 hp co sekundę to daje 300 hp w przeciągu minuty. Jeśli przy tym będzie można używać żółtych butli to mamy prawie_niesmiertelnosc_w_butelce

czyli wystarczy wylaczyc w tym czasie picie innych butli i wszystko gra?

ad 2. Po prostu poisoning w butelce do tego lepszy, bo nie trzeba nawet trafic przeciwnika bronia.

tyle ze mozna tego weza poprostu zabic zanim ugryzie

ad 3. paraliż w butelce



tyle ze duzo trudniej nim trafic a kiedy jestes pod jego wplywem nadal walczysz, czarujesz, pijesz mikstury czy sie leczysz

ad 4. to moze by jeszcze uszlo bo poza sciagnieciem klatwy niweluje rowinez bless, wiec ma jakies skutki uboczne.


zastosowanie jest dosc szerokie :]

ad 5. 100-200 hp i duza zrecznosc, woj juz nie musi koxac do tego b. duza odpornosc na magie (rezist_w_butelce)


Jak sie polimorfujesz nie mozesz uzywac broni/tarczy a dobry resist na magie i obrazenia ma byc tylko odpowiednikiem jakiejs zbroi plytowej a nie skilla resist na 125,8%plusPD.
Wiec imho nie jest to forma w ktorej nagle zaczalby biegac caly serwer.
Dac niemoznosc leczenia sie w tej formie, odpowiednio duzo hp i brak mozliwosci zamiany spowrotem (przed uplywem 10minut) bez uzycia butli oczyszczenia i bedzie dobrze

ad 6. Nikt_mnie_nie_zbierze_w_butelce

jak wyciagniesz tego kogos z hida (dowolnym sposobem, a jest shidowany tuz nad swoim cialem) to bedziesz mogl go zebrac... jak go oczywiscie zabijesz. zreszta nie sadze zeby mozna bylo normalnie zbierac zywych ludzi w hidzie >.<

Ad 8. we wąściwosci kamienia alchemicznego nie wnikam, ale założenie miało być chyba takie 110 skila to 110 skila a nie mam_wieksze_mozliwosci_niz_inni. Ta propozycja daje dopal tylko dla kogoś kto wybrał alchemie jako pierwszorzędny skill, a zdaje się że pierwotnym bpnusem takiego wyboru miało być jedynie zwiększenie szansy na wytwarzanie jakichś przedmiotów (jak w przypadku każdego innego skila)

to moze napisze jeszcze raz.
wyworzenie pierscienia - tylko 110% moze go nosic kazdy alchemik (ewentualnie kazda postac, zeby bylo sprawiedliwiej)
zwykly kamien moze wytworzyc kazdy alchemik
przedmiot ktory daje dopal do pitych mikstur istnieje na osi i czesciowo sie na nim wzorowalem robiac przykladowy pierscien alchemika

Reasumując. Proponowane rozwiązania dają dopał wyłącznie wojownikowi, a dwa niwelują w sporym stopniu działanie kilku innych skili (poison, częściowo rezist i maggery) Dodajmy do tego jeszcze demona z butelki i gate travel i spokojnie można kasować maga.
Zeby było jasne nie mam nic przeciwko wpływowi expa na skile crafterskie (zwłaszcza, że Colt napisał, że wpływ ten jest), bo powinien wpływać jak na każdy inny skil, ale ta propozycja rozpiepszy chyba każdy balans na dowolnym serwerze. No i na koniec, mam alchemię.


zastanawialem sie czy nie zrobic mikstury ktora daje blessa +1 int (zeby nie mozna bylo jej wypic kiedy juz ma sie blessa na inta) i dodawala jakies 10-20% do sily czarow - dobry dopal dla magow?

ostatecznie mozna zrobic ze te wszyyyystkie przepisy zostana w jakis sposob wrzucone w innej formie niz przepisy ze skarbow (tzn nie odkrywane automatycznie przy osiagnieciu odpwiedniego progu pd) i bedzie mozna je odkryc przy dowolnym % ale wykonanie bedzie wymagalo skilla i pd i na przyklad jakiejs magicznej aparatury alchemicznej :]

@Coltain
obecnie kazdy skill crafterski korzysta z expa w taki sam sposob, pulapy wykonywania sa tak ustawione, aby te najtrudniewjsze mikstury dawaly sie robic majac expa, zrobie jak chcecie, ale na podstawowe wtedy expa wylacze...

nie prosze zeby wylaczyc wspomaganie do robienia mikstur z expa tylko zeby wprowadzic nowe mikstury ktore bedzie mozna przy odpowiednim expie robic i ktorych przepisow nie trzeba bedzie szukac po skarbach :]

@Saloth
imo, za duzy dopal za zbyt niska cene.
Przy 100 skilla (czyli cos co moze miec kazdy) masz chocby "nekro-upiora z 95" w butelce


nie do konca rozumiem. 'cena' nie zostala jeszcze w zaden sposob okreslona, golem w butelce do upiora nijak.
Odpowiednim nakladem surowcow i tak mozna zostac upiorem95 albo chociaz 96, wystarczy duzo butli leczenia

@Garth
...W takiej formie jak to jest teraz to srednio jest to do przyjecia...

czekam na propozycje :]

to co juz teraz ma alchemik jest zbalansowane,istnieje na wszystkich praktycznie shardach i ma swoje plusy i minusy.Jak damy weze w butelce(samolocie - taki joke he he) z mocna truta to juz widze jak kazda walka maga(i nie tylko) zaczyna sie od nalotu dywanowego tymi butlami;]
Albo golem ktory bedzie mustbe na wyprawy zeby trzymac moba na klacie:P
Reszta butli tez nie jest w 100% przemyslana pod kazdym katem przez co beda powstawac "niewygodne" sytuacje.


Mamy duzo rzeczy ktorych na serwerach osi nie zobaczysz - jak potrzebujesz minusow do tych mikstur to zaproponuj jakie moglyby byc
na przyklad: przy uzyciu butli z wezem sam sie zatruwasz
zaproponuj jakie staty moze miec golem i powiedz jakie wg Ciebie powinien miec plusy i minusy...

Wszystko jest do obmyslenia, dlatego wrzucilem to na forum :]

pozdro,
Osore


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 13:46, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

To co mamy w alchemi(bo o tym mowa ofc) tez jest na serverach OSI(nawet tam jest wiecej rzeczy niz u nas jezeli chodzi o alchemie).

Ogolnie czym wiecej razy czytam te mikstury tym bardziej mi sie onen ie podobaja(z jakiej paki mikstura ma zmienic czlowieka w cos mechanicznego?! , albo po co jakies rzadkie skladniki zeby zrobic weza w butelce skoro mozna zlapac takowego i wbic go do butelki co nie jest zadna wyzsza alchemia Razz - tak wiem czepiam sie)

Ale zeby nie bylo ze tylko marudze to podam jakies wlasne mikstury:

1)Mikstura Wiecznej Mlodosci
Opis:Mikstura jednorazowo dodaje +10 do statkapa(czyli 235)

2) Kamien Alchemiczny
Opis:bardzo doswiadczony alchemik moze zrobic kamien alchemiczny ktory moze miec pare zastosowan.
a)Dodany do mikstur wzmacnia ich dzialanie
b)Mozna po zmieszaniu go z kamieniami szlachetnymi uzyskac slabsza wersje iskry(czy jak to sie nazywa co sie laduje golemy)

3)Mikstura Valarow
Opis:Postac na 20 sekund dostaje +75% do statystyk oraz + 20 do odpornosc.Gdy mikstura przestanie dzialac wszystkie obrazenia jakie postac dostala podczas "dzialania" sa zadane ponownie z mnoznikiem *1,5

4)Mikstura Oszukania Zmyslow(;\)
Opis:Alchemik rzuca miksture w przeciwnika(tez z licznikiem) a temu na pewien okres czasu(100 sek?) mieszaja sie grafiki i odglosy i nazwy(nie ma to jak rzucic sie na straznika ktory ma wyglad psa i nazywa sie "suczka")

narazie tyle mam w glowie.

Oczywiscie mozna wprowadzic system chorob i rzadkich zaraz co spowoduje ze Menu Alchemika wzbogaci sie o wiele mikstur "leczacych" ow choroby albo plynow ktore po polaczeniu daja lekarstwo(zabawa w znalezienie odpowiedniej mieszanki mikstur by wyleczyc Ptasia Grype etc)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 13:56, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Misktura zakaznej trucizny.
Opis:możne to zrobić mistrz alchemi gdy rzuci sie takową butle cel zostaje zakarzony(...s)jeśli zblizy ktoś do zakarzonego celu do 3 kratek ofiara zaraża tego co zbliżył sie do zakarzonego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:59, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

No dobrze panowie, dyskusja całkiem fajna ale proszę trzymać się tematu. Przypominam, temat dotyczy wpływu EXPA skillowego na alchemię i alchemików a nie "jakie wymyślimy fajne miksturki"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 14:05, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Lepiej poprosic Coltaina by zrobil nam npc ktorzy roznosza zaraze...

Ohh yeah chcialbym miec takie "28 dni pozniej" albo "Noc zywych trupow" na CL;]

Day 1: Exposure
Day 3: Infection
Day 8: Epidemic
Day 15 Evacuation
Day 20: Devastation
..28 days later...our days are numbered.

@Nobono miksturki sa tym co by dawal exp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:10, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

Dyskusja miała polegać nie na temat tego JAKIE mikstury ma dawać exp ale CZY W OGÓLE mają takowe istnieć. Przynajmniej takie wrażenie odniosłem. Jeśli nie mam racji proszę autora o PMa to się zamknę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
osore



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:12, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

W dyskusji chodzi mi rzeczywiscie o opracowanie pelnego systemu expa w alchemii.
Jedna sprawa to masa fajnych miksturek ktore mozna wymyslic i pozniej ewentualnie wybalansowac ale najwazniejszy jest chyba sam sposob przyznawania takich przepisow.

Mozna by na przyklad zrobic pare specjalizacji w alchemii po osiagnieciu 100% z ktorych kazda dodawalaby jakies mikstury przy odpowiednich poziomach expa.
Tak na przyklad mozna by zrobic kogos specjalizujacego sie w truciznach i chorobach, miksturach wspomagajacych, transmutacjach ...

Albo mozna wylaczyc wogole wspomaganie expa do robienia lepszych mikstur i zamiast tego wprowadzic jakas odjechana alternatywe dla mozdziezy do robienia trudnych mikstur. W tym momencie PDki moglyby posluzyc jako 'waluta' do odkrywania jakichs przepisow - za 10pd slabe miksturki, za 25mocne, za 50super mocne a za 100 jakis kamien filozoficzny czy eliksir mlodosci. Przy wybraniu przepisu gracz tracilby odpowiednia ilosc pd i przepis bylby wpisywany do jego menu.

Co do broni biologicznej w postaci chorób - juz widze graczy ktorzy beda zarazali cale miasta zeby tylko sprzedac jakies odtrutki (ja bym tak na pewno robil ale to predzej przez sam klimat postaci ;p)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 1:22, 07 Wrz 2007 Powrót do góry

No to tak Razz

Sorki osore ale twoje mixy sa za bardzo przypakowane. Za duzo daja w porownaniu z innymi mixami i w powiazaniu z istniejacymi mixami moga spowodowac iz skill allchemii stanie sie najsilniejszym na servie a to przeciez skill craftersko/supportowy.

Jestem za tym by przy X expa pojawialy sie nowe miksturki badz tez w ogole pojawily sie. Jeszcze na 95 obiecywano alchemikom rozne cacka jak metalurgia i inne takie a widzimy tutaj iz menu alchemika jest nie za bardzo rozwiniete.

W tym miejscu chcialbym prosic coltaina by przekleil mojego maila, ktorego wyslalem do niego z wszystkimi mixami jakie tam byly.

Bylo tam wiele mikstur, ktore mozna wrzucic do dzialu metalurgia. Polegaly one na tym iz mieszalo sie dane skladniki z pewna iloscia sztabek rudy X. Gotowa miksture uzywalo sie na elemencie zbroi badz broni metalowej co zmienialo jej kolor na taki jakiej sztaby uzylismy w zmieszaniu z innymi ziolami. Jezeli dobrze pamietam, by ta mikstura nie byla naduzywana miala ona w swoim skladzie miedzy innymi sztabe zlota, czyli zmiana koloru np kompletu plytowego nie bylaby tania.
Byly takze miktury podobne do tych co opisalem wyzej, jeno dzialaly one na skory. Tak wiemto typowe dla mnie wymyslac cos co zmienia kolorki. Coz lubie ladny wyglad estetyczny. Dlatego tez czemu np paladyn nie moze pobiegac w plycie z adamentytu o zabarwieniu arkanoru. Badz jakis druid w koszmarowej skorce o zielonym zabarwieniu.

Nastepnym mixem jaki pamietam to bless w butelce. Tak jak mag ma pojedyncze blessy i 1 na 3 staty to ta miksturka dawala blessa na wszystkie 3. Skladniki jakie potrzeba bylo na jej wykonanie to jezeli dobrze pamietam supa skladnikow duzej butli sily, dexa, inta i smocza krew.

Jezeli mnie pamiec nie myli zaproponowalem takze mix zciagajace wszelakie debuffy z postaci ( curse , curse weapon , ice breath , corpse skinn , mind root - takie cosik antynecro Razz) - nie zciaga ona trucizny .

No a teraz wpadlem na genialna miksturke na naszych kochanych szablozebnych :]
Srebrny Wybuch - regi : 8 siarki + sztaba srebra - dziala on tylko na vampiry i powoduje obrazenia takie jak mix wybuchu z mnoznikiem 1.5 :>

A to z mysla o magach ktorym zawsze brakuje many.
Mikstura Nadmiernej Mocy - regi : 5 kosci + 5 kosci demona + 1 smocza krew - mikstura napelnia mane maga ( tak full many ), jednakze przeciazenie jakie powoduje ta mikstura jest rownie dewastacyjne jak moc ktora obdaza. Po uplywie pewnej ilosci czasu ( do ustalenia - proponuje 20-40 sec ) maga opuszcza wszelka energia jaka posiada ( oznacza to wyzerowanie many), jego cialo jest tak wycieczone przez miksture iz bierna jak i czynna regeneracja many nie jest mozliwa przez pewien okres czasu. ( do ustalenia - proponuje czas rowny czasowi dzialania mixa czyli 20-40 sec )

Oto inna ktora powinna pasowac graczom po aktualnych zmianach z potworami wychodzacymi za nami z podziemi. Bardzo pomocna szczeoglnie pieszym graczom (np mi Razz). Mikstura smrodu ( zainspirowalo mnie pierdzenie gartha) - regi: 3 baledonny + 1 do 3 siarki rodzimej - rzucona na ziemie powoduje obszarowy wybuch ( 4na4 badz 5na5 - grafika zielonych chmur unaszacych sie nad ziemia przez chwile ), ktory dezorientuche na kilka sekund dajmy to 5 cele znajdujace sie wewnatrz jej (mobek traci cel i jest peaceniety na 5 sec). Aby mikstura ta nie zostala naduzyta do zabijania dobrych mobow poprzez zarzucenie go ta mikstura, proponuje immune na nia po pierwszym badz drugim uzyciu. Mikstura nie dziala na graczy.

Nastepna mikstura ktora nada smaczku to cos w stylu fajerwerkow.
Mikstura Kolorowych Plomieni - regi: po 1 z kazdego zwyklego rega - Miksture uzywa sie tak jak miksture wybuchu jednakze rzucona na ziemie nie ukazuje odliczania (dziala okolo 10-20 sec). Przez czas dzialania w obrebie 10na10 od rzuconej mikstury co pewien czas pokazuja sie rozne ladne animacje ktore przypominaja sztuczne ognie. Mikstura idealna na rozne wieksze imprezy ultimowe.

Oto kilka moich propozycji. nie kazda mikstura musi byc uzyteczna w pvp/pvm. Maja dodac smaczku. Oczywiscie fajnie jest gdy dodaje boosta, ale przeciez nie chcemy zbyt bardzo ingerowac w balansm ktory mimo iz jest o niebo lepszy od tego pozostawionego przez deseczke, to i tak nalezy nad nim jeszcze popracowac.

PZDR
Korgan wyjezdza do egiptu pa miski :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 2:12, 07 Wrz 2007 Powrót do góry

Kod:
[02:23] <Korg> http://www.clairslair.fora.pl/post5536.html#5536
[02:24] <Korg> powiedz ze jestem fajny :P


Korg jestes fajny Smile

A teraz na powaznie - chocbym bardzo chcial, nie moge znalezc zadnego argumentu przeciw propozycjom Korga ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez XurtVers dnia Pią 10:31, 07 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 5:07, 07 Wrz 2007 Powrót do góry

ZA ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 9:30, 07 Wrz 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:

A teraz na powaznie - chocbym bardzo chcial, nie moge znalezc zadnego argumentu przeciw propozycjom Korga ;]

Widać słabo chcesz Wink A propozycja faktycznie ciekawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 10:56, 07 Wrz 2007 Powrót do góry

No pomijajac butle ktora zdejmuje wsio klatwy(W tym momencie zastepujemy zdolnosc paladyna z 200% skutkiem - 2 sprawa klatwy nekro i tak trwaja bardzo krotko) to mi sie bardzo podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 14:20, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

Wiedzialem ze garthu ci sie nie spodoba Razz
Moze wiec by zciagala 1 randomowa klatwe albo pierwsza rzucona :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:47, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

mail Korga


Narazie tyle naskrobalem:
Potioniki:


zelazna skora - +ar duza wartosc (recepta) (3 surowka) //chyba bez sensu
mikstura oczyszczenia - zciaga wszelkie cursy ( i magowe i necro ) z postaci ... z broni nie (recepta) (2 krew , 2 smocza krew , 10 krwawnik)

mikstura potegi - ( polaczenie duzej sily , duzej dexa , duzej inta ) (recepta) (8 mandra , 6 krwawnik , 5kosci , 4 czarne wrzosy, 1smocza krew )

mikstura porazenia - takie samo dzialanie jak duzy wybuch ale zadaje obrazenia od elektrycznosci (10 czarnych perel)

farba do wlosow - jak nazwa wskazuje (bez recepty) (3 zenszen, 3 mandragora)

perfum - wypicie uzycie czyni postac czysta (tak jakby sie okapala ) + emot nad glowa okreslajacy ladny zapach (recepta) ( 2 krwawnik , 2 zen-szen , 2 mandragora , 2 czarna perla )



(1 recepta na wszystkie razem lub na kazde z osobna)

mikstura transmutacji (carnil) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)

mikstura transmutacji (kaor) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)

mikstura transmutacji (allanit) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)

mikstura transmutacji (velitium) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)

mikstura transmutacji (arkanor) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)



(1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)

farba do skor (zabarwienie trolowe) - zmienia zabarwienie czesci zbroi skorzanej/koscianej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 1 futro danego rodzaju)

farba do skor (zabarwienie ostardowe) - zmienia zabarwienie czesci zbroi skorzanej/koscianej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 1 futro danego rodzaju)

farba do skor (zabarwienie sniezne) - zmienia zabarwienie czesci zbroi skorzanej/koscianej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 1 futro danego rodzaju)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 23:48, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

thx colt :*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)