Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Paladyni / wojownicy - tanki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:37, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Witam

Kilkoro z nas juz od dluzszego czasu zastanawiali sie nad napisaniem tego posta.
To moze zaczne ja :
Kiedys na wyprawy chodzilo sie ekipa - wojownik jako tank, ktorego sie leczylo i to on bil stwory a magowie leczyli ,stawiali zywioly do pomocy, pomagali ogolnie. wiadomo w pewnym etapie sami juz zaczynali bic wspierajac wojakow.
Teraz to wyglada tak:
Dobry mag potafi sprzatnac wszystko i nie przesadzam z tym ( wiadomo jakie postacie mam tu na mysli Smile )
Wypad 1 paladyna na zywiola krwawnika to godziny mordegi o ile mu sie go wkoncu uda zabic. Wypad 2 paladynow na tego samego mooba graniczy z niezla wyprawa zeby go zabic.
1 mag - sam go zabija w kilka min bez wiekszego problemu.

ma ktos jakies pomysly/sugestie na poprawienie tego ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:55, 05 Paź 2009 Powrót do góry

tak mi przychodzi do glowy ze powodem ktory sprawia ze wojak musi sie nameczyc z mobkiem jest fakt ze nie da sie go wymanowac
jakby tak mobek nie odzyskiwal many (dopiero jak straci cel z oczu na iles tam)
fakt ze to tez ulatwi magowi no ale nie az tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:07, 05 Paź 2009 Powrót do góry

magowie maja poprostu za duza wytrzymalosc na ciosy fizyczne... i nic im nie grozi... przypuscmy taki woj z tarcza dostaje hity za 10 hp a mag bez dostaje za 20 hp...

w takich przypadkach powinien dostac hita za conajmniej 60 hp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pon 12:10, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Wielokrotnie poruszalem ten temat.
Jak bylo na cl095 i jest na clr?
moby maja hit z lapy w miare szybko czaruja i woj to musi tankowac. Ale mob niewymanowywuje sie godzine i przy poziomie 0 many dalej sie leczy i rzuca czary i nie ma tak duzej obrony ze corp go rani za 20 a wojak za 15. Tylko za duzo wiecej.
Jest wieksza dynamika i trzeba sie ogarnac. A teraz wystarczy mag z pokazna iloscia regow, stoi leczy sie medytuje rzuca fire gravy i tak az padnie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 15:42, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Coś odnoszę wrażenie że zły Flav chce mi postać uwalić Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Pon 18:06, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Wystarczy wprowadzic, by mob atakowany przez wojownika bronią nie byl w stanie odzyskiwac many, a co za tym idzie leczyc sie i atakowac magia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:27, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Trutka powinna to powodować, ze mu manna b. wolno wchodzi i zdrowie Wink tylko infecting niedziała teraz:P jako jedyny special chyba;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Pon 20:45, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Nie kazdy wojownik ma poisa albo fenca, a prawda jest taka ze wojownikiem solo klasc krwawnika np to jest godzina z glowy;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darthen



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:17, 05 Paź 2009 Powrót do góry

wydaje mi sie, ze niektorzy wojowie klada go szybciej o wiele, przypadkiem bron z wyssaniem mocy nie daje jakichs rezultatow ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:25, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Raw - wybacz jesli odniosles takie wrazenie , niechce nikogo uwalac, pragne tylko aby cos zostalo poprawione u wojownika / paladyna. Ogolnie u postaci ktore powinny robic za tanka a na chwile obecna sa zbedne ;/
Darthen - bron tego typu ma jakis ogolny wplywa na walke napewno , ale ilosc many wysysanej jest zbyt mala aby dalo sie go wymanowac.
Bilbur89 - pokaz mi prosze wojaka / paladyna, ktory sam polozy zywiola krwawnika, z wielka checia bym to obejrzal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Wto 8:03, 06 Paź 2009 Powrót do góry

No sam nie wiem ja mam troche zmutowanego wojownika, byc moze i racja wojownik sam to ciezko, nawet widzailem nie raz dwoch ktorzy meczyli sie dlugo dlugo..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Teron



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:17, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Moby, oprócz tego że walcząc odzyskują manę, bardzo często unikają ciosów. A jak już się trafi to często za dmg < 20.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Teron dnia Wto 8:22, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:06, 06 Paź 2009 Powrót do góry

moge sie zalogowac na Ebera i Tobie pokazac.. ;p demona tez ;x


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:12, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Gromeq powiedz kiedy i gdzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darthen



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:58, 06 Paź 2009 Powrót do góry

wojem kladzie sie krwawa, nie jest to dla mnie jakas nowosc, a poza tym skoro woj ma byc tankiem no to niech tankuje, a mag zajmie sie reszta, trucie krwawa chyba tez sporo daje z tego, co pamietam, jak widzialem jak wojownicy kladli krwawa to zazwyczaj mieli jakies dobre poumagicznianie bronie i ogolnie stafy, wiec moze warto jakas dobra powalczyc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)