Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowa edycja - system walk Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maniak
CLFE Team


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 0:00, 24 Lip 2010 Powrót do góry

Wychodzimy z kolejnym pytaniem o waszą wizje systemu walk i zależności tam panujących. Mamy już ogólny pogląd i jest dosyć prosty, bo jak to się mówi genialność w swojej prostocie. W każdym razie chodzi o to, że może uda się wyciągnąć jakiś ciekawy pomysł, który poprawi ten jeden z ważniejszy elementów Ultimy Online. Dlatego też, koniecznie lepiej poznać zdanie graczy na ten temat.

Arrow


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maniak dnia Sob 0:00, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Sob 10:46, 24 Lip 2010 Powrót do góry

Ja co prawda nie grałem pvp i w sumie grać raczej nie będe, ale mogę powiedzieć jedno. Skoro mamy juz te specjale to niech działają i w pvp i w pvm. Wybalansować je jedynie odpowiednio, coby wszyscy nie biegali z jedną bronią 2h i 1h. Żeby przykładowo wszystkie specjale miały mniej więcej podobne dmg, a specjale trujące też jakiś random co do zatrucia. Byłoby naprawdę miło jakby ktoś biegł z berdyszem, a ktoś np. z naginatą, lub młotkiem czy czymkolwiek innym wiedząc, że specjale tych broni są do siebie ilościa obrażeń zbliżone Smile

Kolejną sprawą są BMowie którzsy zmuszeni są tylko i wyłącznie do kijaszka, który choć faktycznie jest całkiem nie kulawy i wyglada klimatycznie, ale moim zdaniem ciekawiej by było gdyby BM leciał z berdyszem, albo kurde z włócznia, czy czymkolwiek innym tudzież toporkiem, pozdro Gromeq Razz
To było coś co odróżniało nasz serwer od innych na których wszędzie wszyscy BMowie jak jeden mąż biegali z kijami jak jakies stare dziady ^^.
Ja zdaję sobie sprawę, że w obecnej sytuacji z tym pomysłem BM byłby przegięty, ale można też wybalansować to i opwo ażeby przegięty nie był Wink Przy np. walce w zwarciu procent udanego czaru zrobić przykładowo ~15-25%, musiałby w tedy delikwetn odbiec i czarować, albo podbiec i bić z "łapska".
Oczxywiście wtedy musielibyście zrobić tak żeby wszyscy nie zrobili sobie od razu BMa ;]

Dobrą opcją byłoby równierz zrobienie, czy bardziej sklasyfikowanie postaci.
Przykładowo Czysty Wojownik miałby wieksze bonusy do HP od anatomii, lepsze leczenie i wskrzeszanie bandażami od innych klas majacych takie skille, jakieś randomowo lepiej wchodzące ciosy[częściej i mocniej od innych klas posługujących się brońmi do walki w zwarciu]. Oczywiście podałem jedynie przykład na wojaku, z reszta klas możnaby było zrogbic podobnie, zeby kazda postać była niepowtarzalna i usatysfakcjonowana Wink

Wrócić normalne obrażenia z kazdej broni 2h na mouncie i dodac random jakis na np. uderzenie się własną bronią będąc na wierzchu, wtedy zawsze byłaby szansa kogos doścignąć kuniem Razz ale tez szansa na to że ten przeznaczony cios na wroga przypadnie ścigającemu. Taki mały dreszkyk emocji i lekka adrenalinka gdy ktoś nadzieje się na własną włócznie Razz

Nie wiem jak teraz jest, ale dobrze by było gdyby mag mógł w czasie pvp stawiać bramy czy używać natychmiastowej teleportacji. Przecież mogą się skrańcować zioła np. i wtedy taki PM nic juz raczej nie zrobi prócz ucieczki. No może nie jest to zbytnio trafiony pomyśł, ale jak sami chci3eliście żeby gracze pisali co myślą to tak czynimy ^^

Dodatkowo zlikwidowac papierosy, alkohol i narkotyki Very Happy Razz

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 12:05, 24 Lip 2010 Powrót do góry

specjale tak.
magiki do smieci.
dodac wiecej pogromcow.
balans balans balans.
eot.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 13:26, 24 Lip 2010 Powrót do góry

Jak dla mnie, to podstawą byłby powrót do klas z konkretnymi znanymi wymogami. I jak najmniej skryptów użytych do jakiś tam rzeczy w walce.

Magole na pewno ze skarbów powinny być (ofc po zrobieniu tak balansu materiałów, żeby magol był mega).

Co do tego co napisał Darq... Bronie 2h nigdy nie były używane konno. I nie powinny być, więc jestem na nie. A te dodatkowe skrypty, owszem byłyby ciekawe ale zwyczajnie wnerwiające i niepotrzebnie motające w walce. BM może używać dowolnej broni, nikt mu nie broni Wink tylko, że może czarować tylko z tymi paroma broniami, a spellchannel jest pomysłem przegiętym.

Ja bym zrobił tak:
- zbalansować materiały pod broń i pancerz
- wrócić system klas (pw, palek, magowie co tam jeszcze było, bo to nie był system na którym grałem) - powszechnie wiadomo, że łatwiej jest zapanować nad takim systemem, tym samym go zbalansować. Tworząc hybrydy gracze musieli by sami badać plusy/minusy tego i kombinować, tego im nikt nie zarzuci. Pójście pod prąd nigdy nie było łatwe ;]
- żadnych run, żadnych spellchanneli, żadnych umagicznień w takiej formie jak są
- aktualnymi umagicznieniami wzbogacić pulę magoli (kolczyki na prędkość czarowania, bransoletka na szybki zamach) - głównie właśnie w formie 4 części biżuty.
- specjale na pewno na tak - specjale powinny być tak pomyślane, żeby teoretycznie słabsza nieco broń, miała mocniejszy nieco specjal i w ten sposób można by zrobić różne buildy woja: postawić na więcej inta i używać częsciej specjali, czy wpakować w siłę i bić ze zwykłych ciosów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Sob 22:37, 24 Lip 2010 Powrót do góry

Przede wszystkim wywalic runy i umagicznienia, spellchanneling jest chory a ja wole mojego bma z kijem ;]
Magole ze skarbow, ale rzadkie do trafienia i jednoczesnie takie ze ktos po znalezieniu powie: O, ale znakomity przedmiot magiczny! a nie: No coz.. widzialem gorsze *wyrzuca na sterte magoli*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Sob 18:55, 07 Sie 2010 Powrót do góry

Genialny i prosty system walk pvp i pvm byl na 095! 095 095!!!
Odrazaja mnie runy w zbrojach spellchanelingi itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Nie 21:32, 08 Sie 2010 Powrót do góry

Bo Twoj umysl nie dorosl do tego zeby sie bawic w rpg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lubiekluski



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:28, 09 Sie 2010 Powrót do góry

Moja wizja jest taka:
- wprowadzamy systemy klas(mają plusy i minusy),
- przywracamy specjale w pvp,pvm, np dajmy berdysz ma paraliż i dismounta do paraliżu dodajemy jakieś małe krwawienie dmg co 1 sek po 1-2 hp przez ileś sek założmy 10, do dismounta dajemy + x obrażen od spadnięcia z konia, itp. itd.
- Ugrywalniamy bole i robimy je by dropiły z mobów(nie do zrobienia dla gracza) aby użyć boli trzeba mieć puste dłonie być dostatecznie blisko celu powiedzmy 5-6 kratek to iles % na zrzucenie,
- wprowadzamy system mountow(coś ala na clr), że lama to nie opancerzony koń i spadamy powiedzmy po 1 boli tylko w opancerzonego itp trzeba inną ilość boli wyrzucic(po polsku mniejszy % na zrzucenie z dobrego mounta wyłacznie przez bole) ,
- Balansujemy zbroje przyklad, żeby smocza nie była must have do walki bo prze ogromnie chroni(moja wizja jest taka smocza odbiera 35 dexa postaci i jest dużo odporniejsza na magie szczególnie ognia, zato podatniejsza na fizyki, plyta odwrotnie, skórki,kościanki natomiast nadaja sie do łucznika szybkość strzałów i dajmy na to żeby nie był łatwy do zabicia jakiś % na unik w skórce, co do chainów sam nie wiem,
- Nekrus może używać kosy czarując(taki smaczek do rpg), poprawić niegrywalne bronie.
To chyba na tyle jak mi się coś przypomni to napisze/edytuje posta:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:36, 09 Sie 2010 Powrót do góry

W UO jest na prawde duzo broni, i niestety przez ostatni czas wiekszosc z nich nie byla uzywana..

Wszelakiego rodzaju bastard/broad/long swordy kulaly, tak samo wiekszosc 2h, typu wlasnie moja ulubiona naginata ;]

Moj pomysl to to, zeby zrownac damage 1h broni, oraz zrownac ze soba bronie 2h, wtedy 1h beda podobne i kazdy bedzie wybierac to co mu bardziej pasuje a nie to co najlepsze, i to samo bedzie w przypadku 2h.

Jedynymi roznicami powinna byc szybkosc, dmg powinien z kolei zalezec od rodzaju rudy uzytej do wykucia broni?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 14:20, 09 Sie 2010 Powrót do góry

Drov Norwood napisał:
Jedynymi roznicami powinna byc szybkosc, dmg powinien z kolei zalezec od rodzaju rudy uzytej do wykucia broni?


Jeżeli szybkość miałaby być jedyną różnicą, to znowu będzie królować najszybsza broń ;) Dla mnie jedynym wyjściem jest oparcie się o DPS i równanie właśnie tego.

lubiekluski napisał:
Moja wizja jest taka:

Bosz, Trantit...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:28, 19 Sie 2010 Powrót do góry

tak mi przyszło do głowy....
Można by wywalić skill resist. Dlaczego?
Bo nic nie wnosi, a tylko komplikuje balans. Każda postać uczy się tego skila, a Ci którzy kiedyś się go oduczyli muszą kupować drogie zbrojki by go rekompensować. Ja bym wywalił resista i zostawił jedynie bonusy od zbrojek posiadających resist od konkretnych żywiołów. Oczywiście te odporności wypadało by zredukować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 14:11, 19 Sie 2010 Powrót do góry

Teraz to już przesadziłeś xD Resist jest jednym z najważniejszych skilli zarówno pvp jak i pvm. Więc wywalanie go uznaję za totalną bzdurę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:48, 19 Sie 2010 Powrót do góry

dlaczego? wywalic resista i zbalansowac wszystko tak by bez niego dzialalo... moze ze mnie laik, ale sa serwery zagraniczne gdzie resista nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 21:52, 19 Sie 2010 Powrót do góry

Choćby z tego, że to minus jeden skill co skillcapa. Co daje możliwość robienia mocniejszych hybryd. Taki BM zawsze miał Magery, Eval, Medyta, Bojówka, Takta, Anata i właśnie Res. A teraz wciśnie jeszcze hela, czy inne badziewie. Tyczy się to ofc nie tylko BMa. To raz. Dwa, że był zaproponowany na kanale ekipowym całkiem niezły pomysł rozwiązania tego, gdzie liczyły się zarówno resy zbroi jak i skill. Nie będę przytaczał co tam padło, bo nie wiadomo ile z tego wyjdzie (z tych czy innych powodów), a nie chcę prowokować dyskusji o pomyślę który był w fazie luźnych myśli ;]

Ja po prostu jestem na nie, choćby z pierwszego powodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:54, 19 Sie 2010 Powrót do góry

no dobrze, to tylko taki luźny pomysł, bo skoro jest inne rozwiązanie i skill ten ma być poprawiony to nie ma co dyskutować. Zgadzam się też ze skilcup by sie zwiekszyl i to powoduje kolejny problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)