Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Co Cię irytuje na CL? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:11, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Jak w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 9:20, 20 Cze 2009 Powrót do góry

mnie glownie irytuje to, ze sie malo dzieje. chodzi o ekipe, moze nie cala. jak juz wspominalem w innych tematach ze robimy cos miesiacami co mozna zrobic w tydzien. wspominany juz kilkakrotnie w roznych tematach festyn....

irytuje mnie takze, ale mniej, muminkowo graczy. bardzo duzo graczy chcialaby zeby nikt ich nie ruszal, spokojni mogli koxac, w kolo i wszedzie mieli straz, dostawali w kij kasy od npc itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 10:40, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Mnie to samo co CrowD i dodatkowo :
a) brak turniejów, festynów i innych rzeczy które mogą przyciągnać ludzi,
b) słabe pvm ,to znaczy mało fanych dungów, otwarto ostatnio dung ze smokiem, ale jak sie zabije obstawe to tak laguje, że smok nas zje;/,
c) długość walk i niezbalansowanie klas(chodzi głównie cene sprzętu i staty klasy, żeby móc można zabijać na pvp.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:18, 20 Cze 2009 Powrót do góry

dosc dlugi koks postaci chodzi mi o staty ludzie nie maja czasu grac godzinami non stop, nawet ostatnie zmiany nie wiele polepszyly sprawe, brak eventow questow globalnych , nowych dungeonow na starej nowej mapie chodzi o wrong shame i inne, ograniczenie zlota u npcow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vanlobert



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:24, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Brak podziału map na pvp i pve. Chcąc więcej atrakcji z gry wybierasz mapę britania od przewoźnika i grasz korsarza paląc , gwałcąc i rabując wszystko co nie zdarzy uciec z pod kija. Wybierając mapę kolejna [not pvp] od przewoźnika, spotkasz rolników, górników czy tez innych rzemieślników- mapa tylko PVE , wyłączone PVP. Źli wybiorą mapę pvp a ci którzy mają ochotę na craft zasiedlili by się na mapie pve.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:25, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Radossi napisał:
dosc dlugi koks postaci chodzi mi o staty ludzie nie maja czasu grac godzinami non stop, nawet ostatnie zmiany nie wiele polepszyly sprawe

A co chciałbyś w tydzień mieć full postać? I tak teraz poszło się mocno na rękę młodym postaciom w związku ze zmianami w szybkości przyrostu statów.


Co do tematu, to również uważam, że jest tu za duże muminkowo, ale to się zmieni... Twisted Evil Poza tym mało globalnych eventów.

Fajnie, że Coltain ponownie nabrał chęci do pracy, to dobrze rokuje na przyszłość (nawet newsy umieszcza na provku... Wink).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:31, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Vanlobert napisał:
Brak podziału map na pvp i pve. Chcąc więcej atrakcji z gry wybierasz mapę britania od przewoźnika i grasz korsarza paląc , gwałcąc i rabując wszystko co nie zdarzy uciec z pod kija. Wybierając mapę kolejna [not pvp] od przewoźnika, spotkasz rolników, górników czy tez innych rzemieślników- mapa tylko PVE , wyłączone PVP. Źli wybiorą mapę pvp a ci którzy mają ochotę na craft zasiedlili by się na mapie pve.



zadnego podzialu map na cos takiego!!!

ma byc jedna mapa dla wszystkich, nie ma swiatow rownoleglych gdzie jedni moga sie muminkowac a inni nie. swiat jest 1 i taki ma pozstac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:33, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Vanlobert napisał:
Brak podziału map na pvp i pve. Chcąc więcej atrakcji z gry wybierasz mapę britania od przewoźnika i grasz korsarza paląc , gwałcąc i rabując wszystko co nie zdarzy uciec z pod kija. Wybierając mapę kolejna [not pvp] od przewoźnika, spotkasz rolników, górników czy tez innych rzemieślników- mapa tylko PVE , wyłączone PVP. Źli wybiorą mapę pvp a ci którzy mają ochotę na craft zasiedlili by się na mapie pve.

No właśnie takie podejście strasznie irytuje... Rolling Eyes

Zrozum chłopie, że pvp i craft to jest spójna całość gry, w którą grasz i która się nazywa Ultima Online. Nie można rozdzielać tych dwóch aspektów rozgrywki, bo później wygląda to jak wygląda, czyli po każdej twojej śmierci płacz na forum. Jak chcesz spokojnego craftowania to pograj sobie w Settlersów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 14:39, 20 Cze 2009 Powrót do góry

panie Vanlobert zaczynasz irytowac tymi postami i roznymi propozycjami jak niegdys koras to taki oftop


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radossi dnia Sob 15:32, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:56, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Dupa nie szybki przyrost statów - może takie bajki to miedzy książki dla dzieci.

Kos postaci jest znacząco za długi (3 miesiące GRY - nie koxu i masz postać)
tak powinno być Wink

No wiadomo ze jak ktoś by koxał zrobił by to samo w miesiąc - ale na upośledzanych umysłowo nic sie nie poradzi to ma być server RPG a nie KOX PVP

Co do podziału map ODPADA, co do obecnego PVP - ciężko jest kogoś zabić Wink ale sie da, nie jest najgorzej spytajcie takich postaci jak np: SUN

Czyli kogoś kto sie na tym PVP naprawdę zna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 17:13, 20 Cze 2009 Powrót do góry

Już wymienione:
* Muminkowo
* Mało ludzi do pvp
* Marne gainy zmuszają do koxu

Dodatkowo:
* Mało dynamiczne pvp – Walka trwa strasznie długo, niemal zawsze można uciec.
* Pixelozowa itemizacja – Jak mam expa i władowane w niego runy to dopiero mam szanse kogoś zabić. (Jedna z przyczyn braku dynamiki w pvp)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hangeron



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:35, 21 Cze 2009 Powrót do góry

Wolny gain statów - przy 16 dniach online (gry nie koxu) suma statów 129 to raczej kiepsko, zwłaszcza gdy te 16 dni online = rok gry po godzinę dziennie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:06, 21 Cze 2009 Powrót do góry

Masa kupcow graczy, ktorzy juz nie istnieja, badz ktorym nie zaplacono.
Masa smieci w postaci koni, zbiornikow na wode i innych takich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 11:12, 21 Cze 2009 Powrót do góry

W obecnej sytuacji gdzie online 7 z czego 5 to muły, jawne bronienie mułowania mija sie z celem (w dodatku autokonta)

Niech postaci z 1 konta będą traktowane jak rodzina i tak mułuja i tak.
Tylko z wielu kont.

Jaki ma sens zabranianie czegoś dla zasady, której nikt nie przestrzega o mułach wie nawet EKIPA i gówno z tym robi.

jak ktoś ma czas na XXX kont i YYY postaci to niech je ma !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:33, 21 Cze 2009 Powrót do góry

boxi napisał:
W obecnej sytuacji gdzie online 7 z czego 5 to muły, jawne bronienie mułowania mija sie z celem (w dodatku autokonta)

Niech postaci z 1 konta będą traktowane jak rodzina i tak mułuja i tak.
Tylko z wielu kont.

Jaki ma sens zabranianie czegoś dla zasady, której nikt nie przestrzega o mułach wie nawet EKIPA i gówno z tym robi.

jak ktoś ma czas na XXX kont i YYY postaci to niech je ma !

Tu chodzi o gospodarke. Jesli ten mul bedzie zarabial pieniadze od swojej first postaci, a sam bedzie te pieniadze wydawal.. to jak dla mnie nie ma to znaczenia. Natomiast jesli dzieje sie sytuacja gdzie mul daje graty za darmo.. coz to jest niestety troche spiecie, nie tylko regulaminowe ale i fabularne. Jesli ktos sie nie zgadza, ja mu dam prace.. i nie bede placil. W zamian obiecam ze go nie zabije.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)