Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Corpy i inne cuda Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 22:50, 08 Paź 2010 Powrót do góry

Zmieniłem dmg czarów, sprawdzajcie, piszcie uwagi. Na razie rozmawiamy TYLKO O DMG. Nie o resowalnosci, czasie castowania, paralizach. O DMG!

Prosze mi tez sprawdzic jak wala czary od mobow w graczy, bo tego nie sprawdzilem i nie wiem co bedzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pią 22:53, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Sob 18:48, 09 Paź 2010 Powrót do góry

Po informacjach uzyskanych od grających początkującymi postaciami (czyt.: mało statów, czyli w tym wypadku inta) sprawdzono liczenie bonusów od inteligencji do obrażeń czarów i wprowadzono poprawki, które umożliwią grę magiem młodym postaciom. Proszę przetestować, różnice powinny być tym bardziej widoczne im mniej inteligencji ma postać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 19:34, 09 Paź 2010 Powrót do góry

teraz tylko wprowadzić stary system paraliży - ten z CL:te i będzie ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Sob 23:26, 09 Paź 2010 Powrót do góry

Że jak? Lepiej? Sorry, ale mam 22 inteligencji (dopiero, wiem, nowa postać) i moje fireballe zaczęły już po 12 dmg zadawać. Ale teraz jak zostały wprowadzone te zmiany znowu ich dmg spadł do 3. Corp Por w samego siebie zadaje całe 1 dmg a we fretke i wiewiórkę kolosalne 5.

Przed zmianami cieszyłem się, że jak mnie zaatakuje szczur podczas zbierania ziół to będę już mógł się obronić zaklęciami. Teraz znowu wracam do kija bo zaklęcia są bezużyteczne z moim INT.

Podsumowując - chyba się gdzieś w skrypcie przestawił "+" z "-". Jest o wiele gorzej, a nie lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 23:56, 09 Paź 2010 Powrót do góry

Skipperro napisał:
Że jak? Lepiej? Sorry, ale mam 22 inteligencji (dopiero, wiem, nowa postać) i moje fireballe zaczęły już po 12 dmg zadawać. Ale teraz jak zostały wprowadzone te zmiany znowu ich dmg spadł do 3. Corp Por w samego siebie zadaje całe 1 dmg a we fretke i wiewiórkę kolosalne 5.

Przed zmianami cieszyłem się, że jak mnie zaatakuje szczur podczas zbierania ziół to będę już mógł się obronić zaklęciami. Teraz znowu wracam do kija bo zaklęcia są bezużyteczne z moim INT.

Podsumowując - chyba się gdzieś w skrypcie przestawił "+" z "-". Jest o wiele gorzej, a nie lepiej.


To, że przy 22 inta fireballe wchodziły po 12 to właśnie był bug... ;]
Teraz jest ok jeżeli jest tak jak piszesz.
Musisz skoksać trochę inta, nie ma wyjścia. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lubiekluski



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 6:46, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Magia i eval na 100% to must have:> Inta warto mieć minimum 50 najlepiej 100.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 7:30, 10 Paź 2010 Powrót do góry

lubiekluski napisał:
Magia i eval na 100% to must have:> Inta warto mieć minimum 50 najlepiej 100.


to niech zaczna szybciej staty rosnac :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 8:50, 10 Paź 2010 Powrót do góry

po co szybciej?
dmg od inta jest dobrym rozwiazaniem.
masz 22 inta to walisz za 3 hp firebalem. to jest czar z 2 kregu.. wiec czego sie spodziewales. a co do corpa to nie wiem czy wiesz jak dziala ten czar.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 10:13, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Zgadza się, z 12 spadło do 3, i po tych interwencjach, które otrzymałem (a o któych mowa w moim drugim poscie) wprowadziłem zmianę i powinno z owych 3 poprawić się na około 14, czyli w zasadzie lepiej niż sytuacja wyjściowa.

EDIT: khe khe, skucha Smile Moja Kulpa jak mawiali starożytni - skompilowałem w nocy nie ten plik Embarassed
Sprawdź jeszcze raz, OK?

Swoją drogą jeśli ktoś ma młodą postać to bardzo polecam wziąc sobie 33% inskrypcji od NPC, nawet jeśli nie chcemy tego skila. Przyda się na początek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Nie 10:28, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Nie 10:29, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Solkin, nie wiem jak "powinno być", bo to chyba wie jedna, może dwie osoby z ekipy. Mówię jedynie, że moje obserwacje były odwrotne do tego co Fir napisał, a z czego wynikało, że przy małych ilościach INTa dmg powinien być większy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 10:30, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Zaczekaj z kwadrans i sprawdź, powinno się zmienić coś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Nie 11:14, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Teraz jest w porządku. Mogę odłożyć kija. 23 INTa i Corp Por w siebie za 10 (mam 55 Magic Resistance) a w barana po 22-29

Mam 80 magery i 75 eval


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 14:27, 10 Paź 2010 Powrót do góry

magia i tak jest zepsuta. w pvp mag wali corpy po 5x w gracze ze 100/100 resa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 15:34, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Cytat:

Prosze mi tez sprawdzic jak wala czary od mobow w graczy, bo tego nie sprawdzilem i nie wiem co bedzie...


Nie wiem, jak u innych, ale jak dla mnie chyba nic się nie zmieniło w tej kwestii. Dalej dostaje solidne wciry od driad, liczy władców i ogólnie wszystkiego, co rzuca czary z wyższej półki. Licz władca mnie poczęstował dziś czymś za ponad 90, co mnie dość zdziwiło. Ale tak poza tym, to zmian jakichś nie odczułem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 15:44, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Potwierdzam, pełna płyta, przyzwoity magic resistance a driady i żniwiarz dalej swoje...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Nie 15:44, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)