Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Corpy i inne cuda Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 16:06, 10 Paź 2010 Powrót do góry

CrowD ale tylko nie ressnietego. Wczoraj jak sparowalismy to co drugi corp moj byl ressniety (110 magery 101eval 100 int pm) + corp ma max dmg z 1 kratki... Przy tym dmg czarow jaki mamy, potrzeba starych paralizy.
Proponuje na poczatek:
an ex por:
1. 0% resista - 7 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
2. 100% resista - 4 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
in ex grav:
1. 0% resista - 10 sek stania, 0 sek przy zresowaniu
2. 100% resista - 6 set stania, 0 sek przy zresowaniu.

po udanej ŚCIANIE PARALIŻU odporność celu na kolejny paraliż przez 3 sekundy. (przy zwyklych an exp por-ach normalne działanie)

Będzie to m/w tak wyglądało jak kiedyś na Cl:te


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Nie 16:07, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 21:04, 10 Paź 2010 Powrót do góry

Eldaren napisał:
Cytat:

Prosze mi tez sprawdzic jak wala czary od mobow w graczy, bo tego nie sprawdzilem i nie wiem co bedzie...


Nie wiem, jak u innych, ale jak dla mnie chyba nic się nie zmieniło w tej kwestii. Dalej dostaje solidne wciry od driad, liczy władców i ogólnie wszystkiego, co rzuca czary z wyższej półki. Licz władca mnie poczęstował dziś czymś za ponad 90, co mnie dość zdziwiło. Ale tak poza tym, to zmian jakichś nie odczułem.

Chodziło mi akurat czy się nie pogorszyło przy okazji zmian w dmg czarów. Będziemy się nad tym wszystkim powolutku i po kawałku pochylać, w miarę mojego wolnego czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Pon 8:09, 11 Paź 2010 Powrót do góry

Moim skromnym zdaniem właśnie tak powinno być, że wojownik co nic wspólnego z czarami nie ma, powinien być bardzo podatny na zaklęcia. Mag ma umiejętności i zaklęcia ochronne, by bronić się przez czarami. Z kolei czarodziej, co kija trzyma jedynie do podpierania starych kości powinien być szybko pokonany przez wojownika, któremu pozwolił się zbliżyć na odległość jego miecza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 9:05, 11 Paź 2010 Powrót do góry

W pełni się zgadzam z Salomonem. Poprawić paraliże, bo tylko ich nam wczoraj na testowaniu zabrakło do równowagi balansu;p. Ponadto myślę, że chyba za mało widoczne jest rozróżnienie klas maga, tzn. o ile się nie mylę pm z intem takim samym jak bm wali identyczny dmg czarów jak ten bm, a powinno być to wszystko jakoś rozróżnione.

EDIT:
wall of stone trwa stanowczo za krótko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pon 9:23, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 9:05, 11 Paź 2010 Powrót do góry

Salomon napisał:
CrowD ale tylko nie ressnietego. Wczoraj jak sparowalismy to co drugi corp moj byl ressniety (110 magery 101eval 100 int pm) + corp ma max dmg z 1 kratki... Przy tym dmg czarow jaki mamy, potrzeba starych paralizy.
Proponuje na poczatek:
an ex por:
1. 0% resista - 7 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
2. 100% resista - 4 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
in ex grav:
1. 0% resista - 10 sek stania, 0 sek przy zresowaniu
2. 100% resista - 6 set stania, 0 sek przy zresowaniu.

po udanej ŚCIANIE PARALIŻU odporność celu na kolejny paraliż przez 3 sekundy. (przy zwyklych an exp por-ach normalne działanie)

Będzie to m/w tak wyglądało jak kiedyś na Cl:te


no tak, nie reniety. co 2. wiec woj ze skilami na 100/100 w plycie z mithrilu obrywa 1 corpa za 5x, 2 za 3x co daje nam sume: 85-95 hp. a teraz wez przyklad z typami twoich paralizy, ze stane w scianie 6 sec. to juz z niej nie wyjde:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 9:09, 11 Paź 2010 Powrót do góry

merq napisał:
W pełni się zgadzam z Salomonem. Poprawić paraliże, bo tylko ich nam wczoraj na testowaniu zabrakło do równowagi balansu;p. Ponadto myślę, że chyba za mało widoczne jest rozróżnienie klas maga, tzn. o ile się nie mylę pm z intem takim samym jak bm wali identyczny dmg czarów jak ten bm, a powinno być to wszystko jakoś rozróżnione.


zgadzam sie z tym, ze nie ma zroznicowania klasowego. bm wali kijem i do tego sadzi corpy nie zresowane takie jak pm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 9:59, 11 Paź 2010 Powrót do góry

merq napisał:
o ile się nie mylę pm z intem takim samym jak bm wali identyczny dmg czarów jak ten bm, a powinno być to wszystko jakoś rozróżnione.


Nie, klasy są bardzo wyraźnie rozróżnione. Chyba, że błąd leży w jakimś innym miejscu.
Teraz powinno być mniej więcej tak, że identyczne statowo i skilowo (pod względem skili magicznych) postacie robią ten sam czar w ten sam cel z grubsza tak (dla przykładu):
PM - 80
ZM - 60
BM - 45

To są duże różnice raczej. Zaznaczam, że to jest podejście teoretyczne, jeśli coś jest skopane w miejscu, o którym nie wiem, to w praktyce to wygląda inaczej. Dobrze by było gdyby ktoś to rzeczowo sprawdził.

Co mam na myśli przez rzeczowo:
- bardzo podobne statowo postacie magów (int)
- podobieństwo skilowe magów - duże znaczenie evala i INSKRYPCJI
- ten sam dokładnie cel
- ta sama odległość rzucania (cel nieruchomy bardzo pomaga)
- najlepiej bez blesów
- kilka do kilkunastu testów dla pojedynczego czaru w celu obejrzenia rozrzutu
- spisywany dmg czarów NIEZRESOWANYCH

Do wyników dobrze by było dołączyć wartości kluczowego stata (int) i skili magicznych (eval, inskrypcja) dla magów - wtedy nawet jak nie są równe to mogę oszacować efekty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 10:06, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Pon 15:22, 11 Paź 2010 Powrót do góry

To ja się jeszcze podłączę z jedną obserwacją.

Na początek moje staty:
23 INT
80 Magery
75 Eval
70 Inskrypcji

Obiekt doświadczalny: zwierzaki przed Trinsic
Fireball zadaje średnio 20-23 dmg. Energy Bolt zadaje średnio 23-28 dmg. Czy to nie są trochę zbyt małe różnice pomiędzy tymi czarami?

Żeby nie było, że tylko narzekam, moja propozycja wzoru na DMG czarów:

Damage = (Krąg * ((5*Eval + 2*Int + Insc)/80)) * (1 - (ResistNaDanyZywiol/100) )
Czyli według tego wzoru ZM z maksymalnymi skillami i 100 INT zada Corp Porem max 60 obrażeń. BM miałby 75% tej wartości a PM 150%. Czyli PM ma 2 razy silniejsze czary niż BM.

Wyjątek - uderzenie umysłu: Damage = (INT.czarującego - INT.celu)

I system jest czytelny, jasny, przejrzysty i prosty do policzenia. Jak się podoba, to nie rezerwuje na ten wzór praw autorskich. Jak nie, to nie ma problemu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skipperro dnia Pon 15:27, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 1:26, 12 Paź 2010 Powrót do góry

CrowD cos ci sie pomylilo... merq ostatnio we mnie walil corpy - mam tylko 85% ressista po zmianach skili i jego dmg z 1 kratki nie zresowany byl w granicach 20 - 25. Zauważ też że jako pm nie mam na sobie ani grama zbrojki. Co do ieg, moze byc 5 sek. chodzi o to, by zdażyć na niej walnąć 2x czar 6-go kręgu, nim wyjdziesz i lykniesz zolta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 15:11, 12 Paź 2010 Powrót do góry

dorzucę jeszcze nieszczesny FlamSenct , ktory zabiera niesamowite ilosci hp. ja uderzajac bma mlotem dostaje 45hp z odbitych obraznien do tego drugie tyle za cios kijem/scepterem i czarem byle jakim i leze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Syno



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:56, 12 Paź 2010 Powrót do góry

jestem za tym aby BM mial 2x slabsze czary niz PM Razz bo BM magia silna + jego kijek to za silne jest Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 17:14, 13 Paź 2010 Powrót do góry

CrowD ok - flam sanct ma za dużego powera. Też zauważyłem że za chwilkę będzie klasa: terrorist/kamikaze. 3 pm-ow na flam sanctcie wbija sie w woja i gina wszyscy w 4. Wystarczy teraz 4 koleś który zbiera plytke + magola i rzuca portalik pod healera i domek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Śro 19:06, 13 Paź 2010 Powrót do góry

Jak wg Was powinien działać Flam Sanct? Cyferki poprosze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 19:08, 13 Paź 2010 Powrót do góry

Narazie działa 666, a powinien 69. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Śro 22:23, 13 Paź 2010 Powrót do góry

@Fir

Propozycja 1:
Przez 30s obrażenia fizyczne zadane magowi są dzielone przez 3, zaokrąglane i odejmowane z puli many zamiast z hp.

Propozycja 2:
Pierwsze 2 ciosy są absorbowane. Działa bezterminowo.

Propozycja 3:
Połowa obrażeń wraca do atakującego (przykładowo mag otrzymuje 30 obrażeń, a atakujący od tego 15)

Propozycja 4:
Każdy atakujący otrzymuje obrażenia równe (EvalInt / 5) maga.

Na razie tyle propozycji. Jakby co, to mam ich więcej, również na inne zaklęcia ochronne, ale nie chcę zaśmiecać tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)