Autor |
Wiadomość |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:27, 18 Sie 2007 |
 |
moim zzdaniem jeśli ktoś poświęca swoją grę aby tylko crafterzyć to powinien mieć z tego jakieś przywileje... i to moim zdaniem taki przywilej - za Coltem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 18:32, 18 Sie 2007 |
 |
Najbardziej podoba mi się pomysł aby wbijanie run.kamieni wymagało dwóch postaci z różnymi skilami czyli np. ten kowal i skryba. Ze względu na to, że zmusza to graczy do współpracy a nie mułowania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:53, 18 Sie 2007 |
 |
Ja osobiście nie rozumiem czemu opcja Kowal + Skryba musi wykluczać Kowala Skrybe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Hogas
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:23, 18 Sie 2007 |
 |
Jesli w naszym swiecie wymyslono wspolne craftowanie, to sie tego trzymajmy i niech to robi rowniez kowal ze skryba. Natomiast, zeby uniknac wyscigu po magole , co ma juz miejsce , mozna to zmienic, niech szansa znalezienia takiego kamienia bedzie bardzo organiczona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Hnat
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:58, 19 Sie 2007 |
 |
Co do kamieni i wszytkich tych dobroci do wbijania (nie przepisy) nie musza byc rzadkoscia, moga byc dostepne, ale nieuzyteczne do wbijania (kowal) i umagicznienia (skryba) sprzetu, poki:
Niech ten kto chce, by jego kamien sluzyl mu w przedmiocie wymodlil to sobie sam, w kapliczkach (nie w swiatyniach). Trzeba by bylo odszukac kapaliczke stosowna do swojej rasy.
.modlitwa
po wielu, wielu... nieudanych probach, kamien jest "poblogoslawiony" kolko na myszce i wybiera sie kamien (tylko jeden kamien) wtedy mozna dalej myslec o jego wbiciu (kowal) i umagicznieniu s p r z e t u (skryba)
W takim ukladzie nie ma roznicy czy bedzie to kowaloskryba, czy kowal+skryba. Chociaz ja osobiscie widze tutaj rozwoj gry przez kowala i skrybe. Ale bedzie cos, nad czym gracz ! s a m ! musi pracowac.
Skutki uboczne:
- sprzedaz takiego kamienia - napedza rynek, albo zablokowanie sprzedazy.
- kolejki do kapliczki:)
Jesli odrobine trafilam w dziesiatke - prosze o pomoc, w plusach i minusach:) Jesli nie - wysmiewanie sie z pomyslu niemile widziane:)
pozdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:14, 20 Sie 2007 |
 |
Jest ok... zapominacie chyba ze poza kamieniem trzeba miec sztabke zlota kosztujaca 30k do tego duza szansa ze sie nie uda a nawet zniszczy przedmiot... jedno runo tak duzo nie daje a przedmiotow z wieksza iloscia bedzie baaardzo malo - 5 run nie zawsze sie uda z 1000% skilla ;]... No i np w zbrojce jezeli jedno runo daje 2 %... dwa daja juz 6%, trzy 12, cztery 18, 5 - 25 czy cos kolo tego... jedno runo daje troche, ale nie tak duzo...itemy z duza iloscia run beda bardzo rzadkie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 20:53, 20 Sie 2007 |
 |
A wlasnie max run jest 4 czy 5 w 1 item ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|