Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Taming Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:53, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Przy 33% nie ma gainów za żadne leśne stworzenie w okolicy Trinsic, świadomy zabieg czy przeoczenie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yasiu



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Nie 17:56, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Cierpliwosci, taming to najwolniej lecacy skill.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:14, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Narazie wygląda to tak, że biegam i oswajam, mam za sobą +- 30 prób oswojenia zakończonych sukcesem, a gain ani drgnął. Mając na uwadze fakt, że należy oswajać za każdym razem innego zwierzaka, łączny czas poświęcony na to powinien być już dawno nagrodzony choćby symbolicznym gainem, tak aby odczuwało się w ogóle różnicę, że ten skill rośnie. Zamiast tego po poświęceniu niekrótkiego czasu zastanawiam się czy on w ogóle działa poprawnie Smile

Druga sprawa to hierarchiczność tamowalnych zwierząt, mamy tu np możliwość oswojenia leśnego wilka (33%), a z drugiej strony niemożność stamowania na tym poziomie wiewiórki lub owcy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Nie 18:21, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:17, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Tamning dawno juz powinien zostac przyspieszony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Nie 19:19, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Ano, tak jak to w dyskusji przed nowa edycja było coby przyspieszyć gainy ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 19:32, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Sprobuj sie wylogowac, odczekac troche, zeby postac zniknela z gry i sprawdzic jeszcze raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yasiu



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Nie 20:31, 26 Wrz 2010 Powrót do góry

Taming akurat dobrze idzie jak jest taki wolny. W przeciwnym razie co chwila ktos by biegal ze smokiem or somethin.

Generalnie dla tamerow:

1) oswajacie zwierzatko,
2) wypuszczacie na wolnosc,
3) zabijacie.

Dlaczego zabijacie? Z kilku powodow: po 1) inny tamer nawet jak bedzie oswajac tego zwierzaka nie bedzie mial szansy na gaina. Po 2) jak zwierze bedzie zabite na jego miejsce zostanie zespawonwany nowy zwierz, ktorego znowu bedzie mozna oswoic.

Jesli nie mozecie zabic zwierzaka (brak bojowki itp itd) to dodajcie mu jakis znacznik (np. zmiencie imie - Lania -> Laniaa, Jastrzab -> Jaszczomp itp). Ulatwi to gre innym tamerom, ktorzy tez beda chcieli koxac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgrim



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 8:08, 27 Wrz 2010 Powrót do góry

.skile --> (kłódka) 33,0 ANIMALTAMING --> (Strzałka do góry) 33,0 ANIMALTAMING

może Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Teron



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:07, 27 Wrz 2010 Powrót do góry

Tylko bez jaszczombów i podobnych proszę, bo razi po oczach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 9:37, 28 Wrz 2010 Powrót do góry

Czy można zatem zwiększyć spawn zwierzątek leśnych, pomijając to, o czym pisała Page na ircu w sprawie niedostatecznej populacji ciekawych/tamowalnych zwierząt? W tej chwili "leśni mieszkańcy" gromadzą się przy traktach, natomiast gdy pojedziemy wgłąb lasu spotyka nas zawód, bo są one zupełnie opustoszałe, tworząc bardzo nieprzyjemny obraz wymarłej mapy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 10:09, 28 Wrz 2010 Powrót do góry

Za to nie ma nieprzyjemnego obrazu zarabistych lagow, ktore powodowaly tysiace krolikow i ptaszkow w lasach, do ktorych nikt nie chodzil. Byc moze stopniowo bedzie sie cos jeszcze zmienialo, ale nie liczylbym na wysyp jak przed wipe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Wto 10:09, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Wto 12:12, 28 Wrz 2010 Powrót do góry

i bardzo dobrze, teraz przynajmniej zapis stanu swiata jest w 2 sekundy ;]

ale dodajcie jakies fajne mounty, te wilki co mozna bylo dosiadac, nieswiecie Razz

mogliny byly fajne.

PS: Dajcie do kupienia juczne lamy i konie u stajennego, za jakis 1k wiecej niz normalnie, bo to normalnie litosc i trwoga biegac z urobkiem z kopalni do banku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wing



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:12, 28 Wrz 2010 Powrót do góry

a w obrębie kopalni można plecak z ruda po ziemi tachać ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wing dnia Wto 17:12, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 18:24, 28 Wrz 2010 Powrót do góry

Za czas zapisu świata bardziej odpowiada brak itemów zachomikowanych w kufrach, skrypty AI natomiast za obciążenie obliczeniowe w trakcie gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)