Autor |
Wiadomość |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:27, 16 Gru 2007 |
 |
Witam - jak duży wpływ ma umiejętność inskrypcja na działanie czarów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 22:21, 16 Gru 2007 |
 |
Z moich testow wynika ze..
...widoczny:3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:01, 29 Gru 2007 |
 |
Witam ponownie. W wyniku ostatniej dyskusji wrest vs inskrypcja zainicjowanej postem mch chciałbym dowiedzieć się (powołując się na jawną mechanikę ) ile dokładnie daje inskrypcja bonusa do dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:20, 29 Gru 2007 |
 |
tysiac pincet dwa dziewincet
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:29, 29 Gru 2007 |
 |
Nooo wieeeesz - taki sarkazm? Wzoru nie ma na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 5:44, 30 Gru 2007 |
 |
teoretycznie 10% (wg osi). .. Przy skomplikowanych wzorach na dmg, 100 inta, 100 expa i 110 evala - moim zdaniem marginalny.
aha... inskra daje jeszcze, to ze z racji tego ze nikt jej nie ma bo jest nieoplacalne trzymanie tego skilla, mozna narobic sobie kolegow slejerujac im bronie albo ladujac ladunki raz na tydzien zamiast codziennie (co moze kazdy robic sam majac 33% inskry)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 11:46, 30 Gru 2007 |
 |
@mch88 no to powodzenia we wkuwaniu run z 33% insc;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:33, 30 Gru 2007 |
 |
Garth napisał: |
@mch88 no to powodzenia we wkuwaniu run z 33% insc;] |
To ma być skill dla kowala czy maga? Jako skill zarobkowy dla maga się nie nadaje bo kasy na slayerowaniu czy ladowaniu ksiag sie nie zrobi (chyba ze bedzie jeden skryba na serwerze). Jedyne sensowne zastosowania dla maga to wpływ na czary. Reszta czyli ładowanie ksiąg, czy pomoc przy wkuwaniu run to bonusy, bez nich mag się obejdzie zwłaszcza bez wkuwania run.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Nie 15:38, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:51, 30 Gru 2007 |
 |
owszem, jesli zwiekszyc bonusy dmg, to na 100% na tym skillu nie da sie zarobic, bo kazdy pvp'owiec bedzie go mial na 100. Poki co, da sie na nim zarobic, ale od kiedy zostalo ogloszone, ze sa jakies bonusy (ktore przy okazji kiedys byly ogromne przy > 100 skilla) to coraz gorzej sie zarabia. Ja nie narzekam na dmg, bo mimo to ze mam malo inta, jakos zadaje bardzo podobnie do tego ile zadaje osoba ze okolo 100 inta.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Nie 15:52, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 16:15, 30 Gru 2007 |
 |
W temacie chodzi przecież o wyjaśnienie jaki jest ten bonus. Jeśli chcesz żeby to był skill do zarabiania to wplyw na dmg jest niepotrzebny. Jeśli już jest to warto wiedzieć, czy jest on warty 100 skila, bo jeśli nie to być może ta setkę można zagospodarować w inny sposób...
W końcu wszystie skile wybiera się po to by mieć jakąś przewagę czy to ekonomiczną czy w walce, więc nie bardzo rozumiem skąd taka tajemniczość
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:27, 30 Gru 2007 |
 |
prawdopodobnie jest to ok. 10% do dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 10:49, 31 Gru 2007 |
 |
Inskra to skill uniwersalny. Podobnie jak lumberjacking i kilka innych. Działa prawidłowo. Uważam, że nie ma potrzeby grzebać tam, gdzie można coś zepsuć.
A ile % do dmg np. fireballa daje inska jest naprawdę nieistotne. Może 10%, może 15%.
Ważne aby, nie zminimalizować zmiany w raz ustalonych skilach. Teraz, gdy doszedł exp w skilach wszelkie zmiany są nieporządane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:52, 31 Gru 2007 |
 |
Krell - dla mnie i paru innych graczy to jednak jest istotne ile inskra daje. Nie wszysyc inskre biorą dla craftingu.
Co do zmian to nie jest temat na to. Proszę więc by ludzie chcący jakichś zmian założyli osobny topik a nie zaśmiecali obecny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:24, 31 Gru 2007 |
 |
po co? zeby dokladnie wyliczac ile,a ile % doda Ci to do obrazen? Wkurza mnie to podejscie graczy, ze niewazne jest jak wyobrazamy sobie swoja postac, tylko wyliczamy, ktory skill doda tego edge'owego powera aby zabic drugiego pixela. Przez dokladnie takie podejscie, z fajnego skilla inskrypcja stala sie wszechobecnym skillem. Z checia widzialbym 0% boosta w inskrypcji, tylko po to, zeby zobaczyc ile osob faktycznie bierze tego skilla ze wzgledu na koncepcje postaci, a ile tylko jako boost do pvp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 17:43, 31 Gru 2007 |
 |
A mnie wkurza, że jako mag muszę mieć wrestling (przykład) bo inaczej każdy fizyczny mob (czy gracz) mnie łatwo składa mimo, że nie mam koncepcji "maga karateki". Wybór inskrypcji jako dopalacza do magii to też koncepcja. Mag szkoli się by być skuteczniejszy w walce i do tego wybiera swoje umiejętności. Nie każdy musi mieć koncepcję maga mola ksiązkowego.
Skąd powstały różne szkoły magii jesli nie z powodu ich przydatności? Chcesz mieć maga pacyfistę ok, ale nie zabraniaj innym grać magiem który udziela się w pvm/pvp i uczy się tego co jest mu najbardziej przydatne.
Ps. "wszechobecnymi" skilami są też rezist, anatomia czy heal, a nie powiesz chyba ze każdy wojownik to z zamiłowania lekarz?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 17:46, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|