Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 zaklecia mobkow Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:00, 16 Paź 2010 Powrót do góry

Witam
Pamietam jak dawno temu zaklecia wypowiadane przez mobki byly zapisywany / pokazywane w journalu , czy istnieje mozliwosc aby ponownie to wprowadzic ? Jest to bardzo pomocne zwlaszcza przy analizowaniu " czemu to ja tak nagle padłem ". Rowniez bedzie widac ze stworek z ktorym walczymy cos czaruje bo aktualnie podczas walki z stworem nie widac nic co czaruje poniewaz jest dosc duzy zamet.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sob 23:57, 16 Paź 2010 Powrót do góry

No, ja przyznam że mi również tego brakuje. Może jakbym był pro, poznawałbym wszystkie czary po dźwiękach (bo już wizualnych efektów nie ma jak jestem duszkiem), ale pro nie jestem i chętnie bym się dowiedział od czego zginąłem.

Po drugie warto wiedzieć co czaruje mobek, chociażby ze względu, że resist działa bardzo losowo i żeby móc jakoś zareagować adekwatnie do sytuacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 0:12, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Ogólnie runy które wyświetlają się nad mobkiem nie są randomowe i chyba na straticsie można znaleźć ich znaczenie. Więc wystarczy odrobina wysiłku i to jest do zrobienia. Dla mnie to jest forma wkładu gracza w postać inna niż kox, zwana dalej "ogarnięciem" ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 0:13, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 0:58, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Aiedail napisał:
Ogólnie runy które wyświetlają się nad mobkiem nie są randomowe i chyba na straticsie można znaleźć ich znaczenie. Więc wystarczy odrobina wysiłku i to jest do zrobienia. Dla mnie to jest forma wkładu gracza w postać inna niż kox, zwana dalej "ogarnięciem" ;]


zawsze uwazalem, ze wymogiem do gry uo, powinno bylo byc przejscie ultimy 5-6. Richard Garriott powinien byl o to zadbac :3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Nie 1:00, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Nie 10:18, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś te runy widniały nawet w księdze zaklęć maga Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 14:51, 21 Paź 2010 Powrót do góry

Saloth napisał:
zawsze uwazalem, ze wymogiem do gry uo, powinno bylo byc przejscie ultimy 5-6. Richard Garriott powinien byl o to zadbac :3


Natchnęło mnie to do zerknięcia w moje zgromadzone dane i oto mam dla Was coś z czasów zamierzchłych:

Kod:

Tytuł: Podstawy Sylab Mocy
Treść:
WSTEP
Oto skrocona wersja podrecznika do nauki znaczenia jakze waznych sylab magicznych. Kazdy szanujacy sie mag winien wiedziec jakiez one maja znaczenie we wspolnej mowie...
ZNACZENIE SYLAB
An - to negacja, odwolanie sil magicznych
Corp - to smierc, zniszczenie
Des - to oslabienie i klatwa magiczna
Ex - oznacza wolnosc, wolnosc ruchu
Flam - to plomien, ogien
Grav - zas oznacza mur, lub obszar
Hur - to wiatr, szalejaca wichura
In - oznacza tworzyenie, powodowanie czegos
Jux - to pulapka
Kal - przywolywac, inwokowac
Lor - to swiatlo, swiatlosc
Mani - to uzdrawianie, zycie
Nox - oznacza trucizne
Ort - to szeroko pojeta magia
Por - oznacza poruszac, trzasc czyms
Quas - to iluzja, zwidy
Rel - to zmiana,
Sanct - oznacza ochrone magiczna
Us - to wzmocnienie,
Vas - oznacza silne dzialanie (w znaczeniu pelne mocy),
Wis - to wiedza
Xen - to stworzenie lub potwor
Ylem - materia


Kto jest autorem? Nagrodą w quizie jest uścisk ręki kierownika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 10:42, 26 Paź 2010 Powrót do góry

Fajny ten słowniczek czarów, większość słówek intuicyjnie i tak się wie, ale i tak czuję się nieco oświecony Smile

Acha, a co do znaczenia run. To by rzeczywiście starczyło, gdyby nie drobny szkopuł. Te runki są malutkie i prędzej sobie człek oczy popsuje, niż ogarnie temat. Jakby tak ze 2x większe były to by jak najbardziej starczyło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:09, 26 Paź 2010 Powrót do góry

Mnie jedynie zalezy aby w postaci run badz innej czary mobkow byly " zapisywane " / pokazywane w journalu. Lubie wiedziec czemu padlem ... a raczej od czego Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rakoth



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:17, 27 Paź 2010 Powrót do góry

bran wytarczy nieco pvm pograc i sie nauczysz, ja gram bez dzwieku i jakos nie mam problemow z zapamietaniem run. kwestia pogrania tydzien i przypatrzenia sie mobkom. jak najbardziej do zrobienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 15:20, 27 Paź 2010 Powrót do góry

chyba z tym ograniem pvm to nie trafiles rekoth Smile
ale to tak na marginesie co do pokazywania czarow w jurnalu za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rakoth



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:28, 27 Paź 2010 Powrót do góry

rakoth zorgan a nie rekoth, na cl i tak jest mega uproszczony system pokazania czaru, na takim globalu moglem dopisywac slowa do castu, takze nie wiedziales co czaruje, musiales wlasnie po dzwieku lub animacji poznac, dlatego nie wiem w czym problem nauczyc sie kilku znaczkow na pamiec. moze wprowadzmy jeszcze castbary;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:45, 27 Paź 2010 Powrót do góry

Rakoth napisał:
rakoth zorgan a nie rekoth, na cl i tak jest mega uproszczony system pokazania czaru, na takim globalu moglem dopisywac slowa do castu, takze nie wiedziales co czaruje, musiales wlasnie po dzwieku lub animacji poznac, dlatego nie wiem w czym problem nauczyc sie kilku znaczkow na pamiec. moze wprowadzmy jeszcze castbary;p


Chyba nie zrozumiales tematu , w tym temacie nie mowimy o "tlumaczeniu " run ino o zapisywaniu ich w journalu , moja propozycja jest aby czary wypowiadane przez stwory byly zapisane w journalu w obojetnie jakiej postaci. Poprostu aby po smierci bylo wiadomo co nas zabilo , badz podczas walki wiadomo bylo w calym zamieszaniu jak mozna sie bronic , rzadko kiedy podczas walki widac wszystkie runy jakie stwor czaruje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)