Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wrest propozycja zmian Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Co myślisz o tej propozycji?

Jestem za
76%
 76%  [ 16 ]
Jestem przeciw
23%
 23%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 21


Autor Wiadomość
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:05, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Propozycja przerobienia tego skila

1) Postać bez broni korzystającej ze skila wrestling:
- w przypadku magi, nie osłabia czarów i nie spowalnia castowania
-postać dostaje uniki (przy czym należałoby uwzględnić jakąś kolizję ze skillem parry, coby woj z 2 tymi skilami nie był nie do ruszenia przez innego woja)
- przy czym szansa na unik bez broni > szansa na unik z bronią 1h> szansa na unik z bronią 2h


2) Postać z bronią korzystającą ze skila wrestling
- pełnosprawna broń (tzn. dmg/predkosc porównywalna z innymi bojówkami)
-uniki
- osłabienie siły czarów/prędkości castowania

W efekcie mamy skill defensywny dla maga i woja albo pełnoprawny skill bojowy co kto woli. Do tego zmiana nie zaburzy specjalnie tego co mamy obecnie.

Uwzględniłem to co napisał Aiedail

tak jest, uwzględnił, post usunąłem - dop. Aiedail


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 16:43, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
DDODEK



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:06, 02 Lut 2009 Powrót do góry

good idea
moze w koncu cos sie ruszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 17:46, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Dla mnie szansa na uniki z bronia w reku to pomylka :>

Co do szybkosci czarowania a bojowki :>

- Usunac panalty do czarowania z wszelkich bojowek
- zbalansowac szybkosc czarowania po uwzglednieniu powyzszej zmiany
- uniki w wrestlingu only
- brak unikow z bronia w reku ( jaka kolwiek )
- mozliwosc czarowania z golymi rekoma / ksiega w reku / kijami w reku / broniami z spelchannelingiem.


Powyzsze zmiany napewno ulatwia dalszy balans .... czyli szybkosc czarowania na golasa/skorka/chain/plyta ..... co moim zdaniem tez jest lekko rozbalansowane bo jakos nie widuje juz magow w skorkach :>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Pon 17:46, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 18:09, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Te uniki z bronią to coś za coś, ja to widzę raczej jako alternatywę dla parowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 18:16, 02 Lut 2009 Powrót do góry

No to jest tak: masz wresta masz uniki i albo używasz takich sobie broni dedykowanych wrestowi albo wszechstronności i nie masz specjali. Jak dla mnie fair układ, na prawdę nie zmieniajmy nic więcej. Tylko uniki dla maga który ma wresta i nie nosi broni, żeby mu ten wrest w czarach nie szkodził. I będzie lepiej. Nie mieszajmy reszty do tego, bo będzie tego za dużo żeby to ogarnąć. A wtedy wiadomo: albo płacze, że teraz już jest zupełnie do dupy, albo Colt powie, że tyle nie będzie zmieniał (gdzie ma rację). Jeśli zmiany, to powoli bez rewolucji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 18:51, 02 Lut 2009 Powrót do góry

no powoli bez rewolucji ..... jeno to co ja proponowalem usunelo by ilka niepotrzebnie komplikujacych zmiennych w pvp ....

bo aktualnie na balans pvp wplywa x y z v g h i p d j u k i f a i wiele innych niewiadomych :>
z czego ilosc tych niewiadomych mozna przyciac o 1/3 ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 19:09, 02 Lut 2009 Powrót do góry

osobiście uważam, że jak się ma wresta to powinno się mieć minusy do magii. W końcu mamy teraz pm-a i jego czary są całkiem ładne... problem ofc. z ich ogólnym castem (mimo że przyspieszony i tak, to ni jak mu do tego z 095, a woj specjalnie wolniej przy dobiegu nie bije...). Proponował bym, by wrest bez taktyki/anatomi był traktowany jako 1/2 bojówki i w takim stopniu ujemnie wpływał na magię (dmg.) W przypadku gdy ktoś by miał wresta z taktyką, już by działało to jako normalna bojówka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:58, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Zlikwidowanie wplywu bojowki na cast... nieco drastyczne ale czemu nie...

Dotychczas jestem skłonny:
* usunac wrestling z wplywu na cast
* uniki tylko przy golych raczkach (ksiegi tez leca)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 17:09, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Ok, myślę, że to byłoby dobre rozwiązanie.

Zostałby wtedy tylko problem co zwojem który ma wersta?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 17:25, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:26, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:
* uniki tylko przy golych raczkach (ksiegi tez leca)

Musisz mi postać upupiać? ;\
* Uniki z bronią 2h w pve


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 18:43, 03 Lut 2009 Powrót do góry

No i teraz ktoś kto ma wresta już sobie nie powalczy używając uników - co znaczy, że wrest będzie tylko dla magów którzy nie używają broni. Nie o to mi chodziło.

Zapytam inaczej, nie łatwiej byłoby ustalić, że wzięcie do ręki broni zwalnia cast? Tylko taka kara nie sumowałaby się z karą za skill. Czyli powiedzmy tak:
100% skila bojowego = x ms kary do castu
broń w ręce = x ms kary do castu
100% skila i broń w ręce = x ms kary do castu.

W takiej sytuacji mamy:
- każdy kto ma wresta ma uniki (to część tego skila)
- aktualni BMi nie poczują różnicy (i tak mają bojówki)
- PM który wbija wresta traci całą siłę PM, czyli szybkie czary biorąc do ręki broń

Jest chyba możliwość, że ktoś sobie zrobi szybkie makro na zdejmowanie/zakładanie broni i będzie się cieszył ale wtedy wystarczy dać delay, powiedzmy 2s zanim będzie można czarować po zdjęciu broni, co skutecznie wyeliminuje używanie tego akurat makra.

Nie chcę nikogo udupiać, chcę tylko uników dla PMa który wresta używa tylko do uników, reszta niech jest jak jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Wto 18:58, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 18:54, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Jednym słowem: od strony maga zmiana jest ok (uniki z pustymi rękoma).

Imo wojownik z wrestem mógłby mieć uniki jako alternatywa parowania. Nie wpłynie to na balans mag vs woj bo mag i tak nie walczy bronią. Natomiast jeśli woj chce poświecić 100 skila by trudniej byłoby go zabić innemu wojownikowi to mógłby mieć alternatywe dla tarczy. Zwłaszcza, że ilość uników można uzależnić od zbroi itp (dowolnie praktycznie). Inna sprawa że już obecnie zabić woja wojem to sztuka Wink

Ps. Swoją drogą, żeby magowie się martwili o wojowników, do czego to doszło Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 18:57, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 19:00, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Havok, zrobiłem edit posta, trochę tam źle rozpisałem wcześniej. Nie uzależniaj uników od zbroi, proszę Cię, to nie ma sensu.

I dokładnie, zmiana dla maga jest ok ale uwala postacie walczące wrestem. A tak nie chcę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Wto 19:03, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 19:01, 03 Lut 2009 Powrót do góry

To była propozycja rzucona trochę z kapelusza, bo jest problem co z BM jak sobie zrobi wresta? Skryptowo nie mamy definicji PM, to jak rozróżnisz magów? Skilem, zbroją?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 19:04, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 19:06, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Bronią. Jak lata z bronią miałby taki sam delay jakby miał inną bojówkę, dostaje uniki ale traci speciale. Proste. Wcześniej byli BMi z wrestem i unikami. Jakoś wymarli na rzecz speciali z normalnych bojówek. Nie wydaję mi się, żeby BMi jakkolwiek stracili.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Wto 19:06, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)