Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:34, 19 Lut 2008 |
 |
Jak niektorzy pewnie zauwazyli postac nasza macha różnie bronia, sa to 3 ataki.
Narazie wprowadzilem same graficzne rozwiązanie.
Jezeli macie jakis ciekawy pomysl jak mozna to wykorzystac to slucham.
to nie jest pytanie o za czy przeciw
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 21:04, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:41, 19 Lut 2008 |
 |
Osobiście wolałbym żeby nie "dawało / zmieniało" to nic - ot, bajer graficzny (dać graczom możliwość wyboru "swing1""swing2""swing3""swingrandom" i tyle.
Jeśli jednak miało by to coś "dawać to dałbym
1) "Styl silny" ale wolny
2) "Styl pośredni" - to co mamy teraz (prędkość i dmg taki jak teraz)
3) "Styl szybki" - dużo macham marny dmg
Problem tylko w tym, ze to znacznie wpłynie na "balans". Pewnie coś podobnego trzeba by dać magowi ale.... coś mi sie to kojarzy za bardzo z walka 0 i walka 1.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:08, 19 Lut 2008 |
 |
Co do maga.. swietnym rozwiazaniem wedlug mnie jest cast tego samego czaru np 2 czy 3 razy.. co zwieksza jego sile znaczaco i pozwala utrzymac w lapie troche dluzej! Cos dla wyjadaczy pvp ;]
Co do swingow, pomysl Nobono jest bardzo dobry.. tylko jesli styl posredni to taki atak jak mamy teraz, to przy silnym.. jak dostane z takiego umagicznionego mieczyka doubleshot to zamiast tych marnych 10 hp ktore mi obecnie zostaje, bedzie mokra plama z mojej postaci. :\
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:12, 19 Lut 2008 |
 |
co do maga i wielokrotnego castu to czekam na release nowego core gdzie client bedzie mial nowe members i w tym .cursor
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:25, 19 Lut 2008 |
 |
Tryb ataku inny niż "pośredni" uniemożliwia stosowanie specjali.
Wielokrotny cast neguje działanie amuletu pogromcy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:50, 19 Lut 2008 |
 |
moja propozycja :
stworzyc cos na ksztalt spiewnika na 095, czyli otwiera sie okienko i mozna sobie ulozyc sekwencje ciosow, dodatkowo dokladajac do tego specjalne i emoty. Po nacisnieciu krysztalka sejwencja sie odpala
Przyklad :
klikam krysztalek i....
*postac lekko sie cofa i atakuje szybko z doskoku*
swing2 , swing2, specjal1,
*przerzuca bron do drugiej reki*
swing1 , swing3 , swing1 , specjal2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 1:23, 20 Lut 2008 |
 |
Zanim bedzie sie robic jakies dopaly typu zmiana .walka badz wielokrotne czarowanie w cel ...
lepiej zbalansowac to co aktualnie jest
Niemniej rozne animacje moga urozmaicic gre ..... choc w pvm pozadnym ma sie za duzo na glowie by obserwowac animacje ... a w pvp postaci ciagle biegaja co powoduje iz nie widac animacji calkowiecie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|