Autor |
Wiadomość |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 20:53, 22 Sie 2009 |
 |
Ale o so chozi? ;]]]]]]]]]
Wracam z roboty, patrzę a tu tryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy milion zmian... ;]
No ale skoro już to...
-klasy magowe- ok, ale czemu nie ma pw? jak już to też wrócić do starego sytemu z bonusem do hp i od anaty, żeby chociaż odróżnić od palka
- najbardziej szkoda specjali... to obok przepisów było najfajniejsze... przynajmniej można było się nieco wyróżnić pomysłowością walki a nie tylko .walka 0 i walka 1... przywrócić chociaż to...
- jak to teraz będzie z broniami wyglądało? max expy?? żadnych magoli, ulepszeń nic? (oczywiście nie licze tych co już są)
Btw. wczoraj chciałem wyrzucać resa... ;]]]]]]]]]]]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 21:02, 22 Sie 2009 |
 |
w propozycji jest pw. narazie coltek sie z magia tylko bawi, bedzie restza pozniej.
bronie- mysle ze magiki beda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:10, 22 Sie 2009 |
 |
No nic. Narazie nie będę oceniał. Pogram trochę, Colt też trochę pomajstruje i się wtedy oceni jak sytuacja wygląda...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 23:05, 22 Sie 2009 |
 |
Ale skoro tworzycie nowe pvp, to nie tykajcie pvm moze, co?
Pvm jest dobre w takiej formie jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 23:24, 22 Sie 2009 |
 |
ale zmiany w resie pewnie i tak dotknal pvm wiec nie ma sie co stresowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 0:14, 23 Sie 2009 |
 |
Tak btw.
Rozumiem, że w tym momencie bron exp z 5 runami nie różni się niczym od zwykłego exp?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Nie 0:58, 23 Sie 2009 |
 |
Tak, runy teraz sa tylko napisami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 1:35, 23 Sie 2009 |
 |
Pikus-- napisał: |
ale zmiany w resie pewnie i tak dotknal pvm wiec nie ma sie co stresowac. |
Teraz dotknely pvm, nie chodzi o resy ale o dmg, z broni w mocy wchodzi wyzszy dmg i odwrotnie, przy okazji healing zostal bardzo ukrucony.
No.. i wedlug .dane jestem BM....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 2:24, 23 Sie 2009 |
 |
Bo to odróznienie dla magów jaką klasą aktualnie grają
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 6:52, 23 Sie 2009 |
 |
Troche mnie drażni brak specjali. Wczesniej jak sie szło na demony to brało sie 50 mix czerwonych, a teraz są one zbędne tak samo jak int u woja bo po co mu mana ;f. W końcu mam te 63 inta no ale po kiego mi to jako woj? Wezmę teraz zrzuce a później okaże sie że wracamy do specjali...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Nie 7:54, 23 Sie 2009 |
 |
Ze zmian podoba mi sie wywalenie resow ze zbroji. Wkoncu niech skill>pixel
I do pvp i pvm, kolejna sprawa bardzo chcialbym system mgr i resist z 095.
Co do run mi od poczatku sie to niepodobalo ale mysle ze idzie wprowadzic alternatywe;]. W skarbach od teraz znajdujemy magiczne bronie zbroje i da sie je enchantowac przez kowala/stolarza/krawca. 5 razy da sie im podniesc obrone/sile ataku. Za pomoca sztabki zlota i czegos tam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:25, 23 Sie 2009 |
 |
ogolnie system mgr jest z 095 (+kolorki i efekty czarow w zaleznosci od maga), rozni sie tylko paraliz do pierwszego uderzenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:47, 23 Sie 2009 |
 |
propozycja:
wampiryzm, druidyzm, nekrofilia - skile robiace z maga klase zwyklego maga
(do czasu az sie nie wymysli czy rozdzileic czy cus)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 8:54, 23 Sie 2009 |
 |
Coltain napisał: |
propozycja:
wampiryzm, druidyzm, nekrofilia - skile robiace z maga klase zwyklego maga
(do czasu az sie nie wymysli czy rozdzileic czy cus) |
moim zdaniem bm.... zm za silne to bedzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 9:21, 23 Sie 2009 |
 |
a co z magami różnych żywiołów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|