Autor |
Wiadomość |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 8:11, 24 Cze 2007 |
 |
Chciałbym zaproponowac by zatruci strażnicy nieregenowali odrazu zycia butla bo to besens.koleś bije straznika zatruwa go a strażak sie ulecza butla całe hp coś nie halo może dac mu częściowe uleczenie a nei całe hp odrazu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 12:01, 24 Cze 2007 |
 |
Straznicy byli 2 razy rasowani... raz zwiekszono ich zdolnosci leczenia sie a potem zwiekszono ich dmg. Jak dla mnie to albo 1 albo drugie, by 1vs1 gracz o normalnych statach mogl straznika zabic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 12:20, 24 Cze 2007 |
 |
Sal widziałem jak woj który nosi płyte czasami miał problemy z takim strażakiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 13:03, 24 Cze 2007 |
 |
Salomon napisał: |
by 1vs1 gracz o normalnych statach mogl straznika zabic. |
Ciekawe ilu straznikow by po tygodniu zostało na mapie. Nie zapominajmy, ze to nie jest 095, na ktorym po zabiciu strazaka, ten sie respawnowal po chwili.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 13:08, 24 Cze 2007 |
 |
To może zrobić by w koszarach było wiencej strażaków lub szybciej sie w nich trenowali
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:15, 24 Cze 2007 |
 |
dokładnie - nie byłem/jestem burmistrzem, ale z tego co wiem to strażnicy kosztują, i to nie mało - muszą być mocą adekwantni do ceny...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 15:20, 24 Cze 2007 |
 |
E loralien mi mowila ile monet kosztuje straznik to tylko mag bitewny kosztuje 50k
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:40, 24 Cze 2007 |
 |
Badger... jezeli pare tygodni po upie od bety, gdy wszyscy mieli puste banki, strazy byla masa cala i w miare szybkim czasie wskoczyla na 3-cie lvl.... To znaczy ze spokojnie miasta na to bylo stac. O to chodzi w tym calym systemie. Kazde miasto moze byc bardzo trudne do zdobycia i wogole ale ta ochrone sobie zapewniaja mieszkancy sami. Maja taka mozliwosc i z niej korzystaja - nie jest to nerf ze strony ekipy ze stawia w miejscu walki pvp 20 straznikow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 17:41, 24 Cze 2007 |
 |
ale strażnik wytrenowany tez drogi, do bicia są mooby, strażnicy do utrzymywania prawa, a redzi są silni... ;]
pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 17:43, 24 Cze 2007 |
 |
no chyba że pvp...
*jego twarz nabiera skruchy*
jeśli do pvp z graczami, to jakoś by ich... *dostał w twarz*, dobra dobra, już nic nie mówie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:44, 24 Cze 2007 |
 |
Straz i tak jest super silna, 1 rzecz to jej zdolnosci leczenia - sa dokladnie takie jak na 095. Na betatestach 2 magow z demonami (przypomne ze wtedy oznaczalo to ze byli pieszo.) pacyfikowalo Ominar (przechodzili od cm-a pod bank)... Sami widzicie jakie weszly zmiany w ten system. Zostawic dmg, dac ograniczenie do 3-4 "butli" i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 18:04, 24 Cze 2007 |
 |
Tak, jestem za, żeby jakis słabiak nie uwalał całego miasta, a zasłużony miał już łatwiej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 18:07, 24 Cze 2007 |
 |
Za Salem... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 5:35, 25 Cze 2007 |
 |
magowie bitewni lecza sie tylko z 1 powodu, sa stojakami a Wy ich wybijaliscie scianami, wiec mowie albo dispel fields albo healing
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 9:17, 25 Cze 2007 |
 |
Coltain, osobiscie uwazam ze mag bojowy jest za slaby. Sila jego czarow powinna byc nieco wieksza (do 1,5 terazniejszej). Nie mowimy tu o magach bojowych tylko o regularnych puchach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|