Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Truta Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 8:11, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Chciałbym zaproponowac by zatruci strażnicy nieregenowali odrazu zycia butla bo to besens.koleś bije straznika zatruwa go a strażak sie ulecza butla całe hp coś nie halo może dac mu częściowe uleczenie a nei całe hp odrazu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:01, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Straznicy byli 2 razy rasowani... raz zwiekszono ich zdolnosci leczenia sie a potem zwiekszono ich dmg. Jak dla mnie to albo 1 albo drugie, by 1vs1 gracz o normalnych statach mogl straznika zabic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 12:20, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Sal widziałem jak woj który nosi płyte czasami miał problemy z takim strażakiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:03, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:
by 1vs1 gracz o normalnych statach mogl straznika zabic.


Ciekawe ilu straznikow by po tygodniu zostało na mapie. Nie zapominajmy, ze to nie jest 095, na ktorym po zabiciu strazaka, ten sie respawnowal po chwili.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 13:08, 24 Cze 2007 Powrót do góry

To może zrobić by w koszarach było wiencej strażaków lub szybciej sie w nich trenowali


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:15, 24 Cze 2007 Powrót do góry

dokładnie - nie byłem/jestem burmistrzem, ale z tego co wiem to strażnicy kosztują, i to nie mało - muszą być mocą adekwantni do ceny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 15:20, 24 Cze 2007 Powrót do góry

E loralien mi mowila ile monet kosztuje straznik to tylko mag bitewny kosztuje 50k


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:40, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Badger... jezeli pare tygodni po upie od bety, gdy wszyscy mieli puste banki, strazy byla masa cala i w miare szybkim czasie wskoczyla na 3-cie lvl.... To znaczy ze spokojnie miasta na to bylo stac. O to chodzi w tym calym systemie. Kazde miasto moze byc bardzo trudne do zdobycia i wogole ale ta ochrone sobie zapewniaja mieszkancy sami. Maja taka mozliwosc i z niej korzystaja - nie jest to nerf ze strony ekipy ze stawia w miejscu walki pvp 20 straznikow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 17:41, 24 Cze 2007 Powrót do góry

ale strażnik wytrenowany tez drogi, do bicia są mooby, strażnicy do utrzymywania prawa, a redzi są silni... ;]

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 17:43, 24 Cze 2007 Powrót do góry

no chyba że pvp...
*jego twarz nabiera skruchy*
jeśli do pvp z graczami, to jakoś by ich... *dostał w twarz*, dobra dobra, już nic nie mówie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:44, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Straz i tak jest super silna, 1 rzecz to jej zdolnosci leczenia - sa dokladnie takie jak na 095. Na betatestach 2 magow z demonami (przypomne ze wtedy oznaczalo to ze byli pieszo.) pacyfikowalo Ominar (przechodzili od cm-a pod bank)... Sami widzicie jakie weszly zmiany w ten system. Zostawic dmg, dac ograniczenie do 3-4 "butli" i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 18:04, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Tak, jestem za, żeby jakis słabiak nie uwalał całego miasta, a zasłużony miał już łatwiej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 18:07, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Za Salem... ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 5:35, 25 Cze 2007 Powrót do góry

magowie bitewni lecza sie tylko z 1 powodu, sa stojakami a Wy ich wybijaliscie scianami, wiec mowie albo dispel fields albo healing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 9:17, 25 Cze 2007 Powrót do góry

Coltain, osobiscie uwazam ze mag bojowy jest za slaby. Sila jego czarow powinna byc nieco wieksza (do 1,5 terazniejszej). Nie mowimy tu o magach bojowych tylko o regularnych puchach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)