Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 4:21, 28 Gru 2007 |
 |
* udostepnienie slayerowania ksiag magii. <- to koniecznie!!!
dla przykladu podam, ze postac z bronia slayer moze glupi loch z demoniakami oczyscic w 5 minut, natomiast mag musi sie meczyc 5 minut z kazdym jednym mobem co jest strasznie wkur*&^%.
ogolnie pvm samotnym magiem jest denne. nie mowie o graniu z wojem w charakterze chodzacego ivm. poza tym UO to chyba nie WoW gdzie kazdy ma z gory okreslona stala role w druzynie o_O.
*meteor jak sie domyslam bedzie poprawiony... obecnie czarujac w przeciwnika ten czar dostaje taki sam dmg mimo ze jestem poza jego zasiegiem, a nie powinienem nic obrywac.
*random w blesach i ich wartosci... jesli blesy zostaly uwolnione, tzn nie dodaja po 8-12 do skilla jak bylo rok temu w styczniu na 096 i ich wartosci sa stale nie procentowe to uwazam ze powinien byc mniejszy random (obecnie inta blesuje m/w 28-38 ), dodam jeszcze ze bless za 28 przy 92 inta to smiech na sali jak 3zl za godzine... uwazam ze powinnno to wygladac m/w 34-41.
*szybkosc czarowania ostrzy, vortexa, kal xenow o ile kal xen ma zastosowanie w walce to czarowanie vortexa lub oistrzy przez pol minuty jest bezsensownym nerfem
* fajnie jakby dalo sie pod evala dolaczyc informacje czy istota jest chroniona przez lustro magiczne
----
*zlosliwe AI moba "podmuch sniegu" : rozumiem ze to wysysa mane ale czy kur.... musi wysysac ja zawsze gdy postac lyknie butle many ?!?!?
uwazam ze powinno to byc zmienione.. <- to moze sie wydawac glupie ale zuzylem 7 man na 1 moba.
*moby poruszaja sie zbyt szybko, nie wiem czym to jest spowodowane ale na 095 dalo sie spokojnie obiegac ogry, trolle itp a obecnie kazdy mob porusza sie tak samo szybko albo szybciej niz postac gracza bez mounta.
to co wymienilem powyzej to nie jest lista smiesznych rzeczy ktore robie pod siebie tylko sa one konieczne do NORMALNEJ gry (moze procz podpunktu o blessach) .
mam nadzieje ze zostanie to wprowadzone szybciej niz po pol roku - czyli czasie jaki trzeba bylo czekac zanim zostala przyspieszona medytacja.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 4:19, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 6 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:03, 28 Gru 2007 |
 |
meteor poprawilem
blesy... tu mam koncepcje...
- gdy sie ma antymagowe (druidowe) skile to ma sie mniejsze
- gdy nie to sie ma wieksze ;p
- co do szybkosci czarowania ostrzy to.. zrob ankiete
- hmm lustro.... moze
- niektore moby sa wnerwiajace i sie ich nie lubi (ja mam takich ze 20-30 rodzajow) i nie znaczy to ze trzeba im cos zmieniac
- uzywaj wierzchow (kasa i moby schodza z serwera;p) lub... nie wiem... chodz na wolniejsze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 13:20, 28 Gru 2007 |
 |
Coltain napisał: |
blesy... tu mam koncepcje...
- gdy sie ma antymagowe (druidowe) skile to ma sie mniejsze
- uzywaj wierzchow (kasa i moby schodza z serwera;p) lub... nie wiem... chodz na wolniejsze |
sila czarow miala pozostawac taka sama jedynie predkosc czarowania miala zwalniac... takie bylo chyba zalozenie laczenia klas
a wartosc blesa to jest nadal "sila" tego czaru
teraz wszystkie moby procz nieumarlych sa szybsze/tak samo szybkie jak gracz... temat jakos przycichl ale wydaje mi sie ze jest nadal aktualny wiec go poruszylem. ja lubie sobie biegac bez wierzcha z chociazby 2 glupich powodow: 1 jak ktos widzi postac bez wierzcha to zawsze wieksze prawdopodobienstwo ze ja zaatakuje i 2 powod jest taki ze na il jest jakis blad z wyswietlaniem wierzchow i nie zawsze je widac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:36, 28 Gru 2007 |
 |
moby zwalniaja na zakretach - chyba odnajdywanie drogi tam dluzej trwa, wiec od kazdego da sie jakos uciec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 13:40, 28 Gru 2007 |
 |
od demoniakow da sie uciec tylko wbiegajac po schodac :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:09, 28 Gru 2007 |
 |
no to fakt akurat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 4:14, 29 Gru 2007 |
 |
*proponuje utrudnic odwolanie przywolancow gracza przez moby... zywiolaki sa i tak slabe, natomiast vortex to najczesciej jedyny sposob dla maga zeby zabic cos mocniejszego od diablika.
* an lor xen nawet przez maga nie spowolnionego przez zadne przeciwne skille ani zbroje czaruje sie za dlugo! nie ma porownania do hida ktory jest imbalanced... uwazam ze an lor xen powinno czarowac sie z taka sama predkoscia jak na 095.
* wszystkie moby - nawet najglupsze i najslabsze za przeproszeniem gÓwno ktore umie czarowac magic arrow ma zarzucone lustro... to nie sprawia ze pvm staje sie wymagajace i ciekawe a tylko strasznie denerwuje... uwazam ze lustro powinny miec tylko humanoidalne moby.
*vof mobow dziala obszarowo - gracza punktowo, prosilbym zeby bylo to ustawione dla obu rodzajow postaci tak samo.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 5:34, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 9:09, 29 Gru 2007 |
 |
to nie jest problem an lor xen-a tylko ogolnie 6-go kregu.
sciane paralizu tez czarujesz dluzej niz trwa cast strzalki + aep a to jest akurat glupota. Teraz jeszcze Colt upupil vof-a dokumentnie co sprawia ze jego zabojczy random jest niczym niezasluzony i sam czar powinien zostac zrownany do corp-a.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:52, 29 Gru 2007 |
 |
Panowie, spokojnie, żeby się nie skończyło jak z balansowaniem na 95, że było od bandy do bandy, albo udpić albo przepakować.
Niektóre rzeczy są wnerwiające, ale da się jakoś w miare w pvm pokombinować, co do pvp się nie wypowiadam, bo sami wiecie, że za bardzo skilla to nie mam
Co do księgi magów, w sumie faktycznie by się przydała, tylko niech nie będzie tak, że każdy będzie z nią biegać, bo to żaden rare item już nie będzie i skończy się jak na 95, że ze zwykłą giwerą to latały nooby, co więcej, można było dostać po pdkach za to, że się vetem latało z kataną z żelaza... w ogóle przepisy są super pomysłem, tylko skąd je brać, więc się po prostu nie sprawdzają Dlatego też dzięki Colt za uwolnienie przynajmniej przepisów alchemika.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 10:14, 29 Gru 2007 |
 |
slayerowanie ksiegi moglo by sie odbywac na tej samej zasadzie co slayerowanie broni, nie widze w tym nic zlego osobiscie.
Tyle ze bym wylaczyl bonus vs necro od undead slayera bo to jest zupelnie niepotrzebne i by bylo prawdopodobnie nieco zbyt przegiete.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:24, 29 Gru 2007 |
 |
A po co wam to slayerowanie???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:39, 29 Gru 2007 |
 |
oftop: bo jesteśmy fanami Slayera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:33, 29 Gru 2007 |
 |
by zbalansowac maga w pvm wzgledem woja.
skoro na OSI wprowadzili slayerowanie ksiag magicznych wlasnie po to by byl zachowany balans mag vs woj na pvm to chyba o czyms to swiadczy. A tam uzyskiwanie magoli dla magow (ksiag) jest banalnie latwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:45, 29 Gru 2007 |
 |
tylko ze to nie osi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 12:47, 29 Gru 2007 |
 |
Coltain napisał: |
tylko ze to nie osi... |
Racja Colt :]
Ale jesli wojak ma slayera to i mag moze miec!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|