Autor |
Wiadomość |
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 0:34, 24 Lut 2008 |
 |
W związku z tematem "Martwe skille..."
Camping:
Ilość skilla wpływa na czas palenia się ogniska oraz szybkość regeneracji.
Dzięki tej umiejętności rozpalamy ognisko przy którym możemy odpocząć. Proponuję wprowadzić komendę .odpocznij. Jeśli postać będzie blisko rozpalonego ogniska i w zasięgu jej wzroku nie będzie żadnego agresywnego moba/gracza po użyciu .odpocznij wzrasta regeneracja jej HP Staminy Many (jak np. przy 2500 lub 3000 focusa)
edit: Szybszy logout przy ognisku, o którym wspomniał Skreczi też nie jest złym pomysłem.
TasteID:
Związany z nowym cookiem (znaczy jeśli będzie działał tak jak myślę )
Ilość skilla ma wpływ na powodzenie testu.
Umiejętnością potrafimy ocenić jakość potrawy oraz to czy jest zatruta, posolona itp... Przy odpowiednim poziomie umiejętności potrafimy określić jakich składników użył kucharz. Random (expy) pozwoli nam na odgadnięcie pełnego przepisu i z pomocą skryby przelanie go na papier. Odgarnięte przepisy zostają na stałe w pamięci kucharza (oczywiście bezużyteczne dopóki nie wpisze ich w książke kucharska).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trollica Młoteczka dnia Nie 1:54, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:33, 24 Lut 2008 |
 |
Popieram - obecnie Camping to skill bezużyteczny. Oryginalnie maił chyba posłużyć tak, ze po rozpaleniu ogniska było "szybkie wylogowanie" (takie jak kiedyś w domku). Jednak dla samego szybkiego logouta nie opłaca się teraz kupowania tego skilla - może nie szybki ale bezpieczny logout daje też ukrycie się w banku czy w innm kącie miasta. Innymi słowy bardziej opłaca się hida, lub nawet niekupując liczyć na randoma który jest często aż nazbyt łaskawy w przypadku hida Camping, jako 'wolny skill' był by nareszcie wykorzystywany szerzej. Dawał by też możliwość szybkiego logouta postaciom bez własnych domków.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Nie 2:11, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 9:59, 24 Lut 2008 |
 |
Całkiem sensowne i sympatyczne propozycje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 11:24, 24 Lut 2008 |
 |
Ja kiedys rozpisalem caly camping ... zaraz poszukam go na forum i odswieze topic .....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:39, 24 Lut 2008 |
 |
Podpisuje sie obiema lapkami pod propozycja Mloci (czy tez czesciowo Skrecziego tez - szybszy logout ;])
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Anulka
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:20, 25 Lut 2008 |
 |
Propozycje dla obu skilli brzmią sensownie. Czekamy na resztę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:49, 25 Lut 2008 |
 |
Hmm... troche nie rozumiem co z tym campingiem... obecnie jest tak, że jak rozpalimy ognicho, poczekamy aż "camp is secured", ciepniemy na podłoge posłanko, to mamy yes/no odnośnie logoutu i od razu znikamy... chodzi wam o to żeby mając więcej campa dało się szybciej uzyskać "...secured"?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:14, 25 Lut 2008 |
 |
voult
Chodzi o to ze ja nie wiem jak wygląda obecnie camping i co on robi
Chciałam tylko przedstawić swoją wizję tego skilla w momencie kiedy byłby skillem nie wliczanym do skillkapa.
Nie chciałam poruszać tego w temacie "Martwe Skille- AN CORP" żeby nie zaśmiecać głównego wątku tamtej dyskusji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:46, 31 Mar 2008 |
 |
F5
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
hangeron
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 8:08, 11 Cze 2008 |
 |
F5 + mała propozycje i pytanie.
Czy dałoby rade aby przy wysokim campie (nie koniecznie 100) wylogowywać sie razem z towarzyszącymi zwierzakami np juczniakami?
Przy okazji zapytam o cooking.. czy są przepisy mięsne które nie wymagają jakiegoś oleju itp tak żeby można było upiec cos przy ognisku nie zabierając ze sobą ton składników z miasta (patelniawidelec czy zioła oczywiscie mogą byc potrzebne - chociaz same suche zeberka tez powinno sie dac upichcic)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hangeron dnia Śro 8:11, 11 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 8:59, 11 Cze 2008 |
 |
Wylogowanie ze zwierzakami to chyba lekka przesada.
Co do potraw to sa rozne ktore nie potrzebuja oleju. Np. steki rybne mozna smazyc (choc beda najgorszej jakosci). Jesli zas chodzi o przepisy z ksiazki kucharskiej to patelnia, jajka i jechana z jajecznica
Teraz jak jest duzo nowych przepisow to i potraw bezolejowych jest troche. Wiecej informacji mozna znalezc Tu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
hangeron
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 10:07, 11 Cze 2008 |
 |
przesada? no to niech będzie od 100% niech zwierze znika 1-2 minuty po nas. Oczywiście ognisko musi być bezpieczne, a rozumiem że do tego nie może być w pobliżu żadnych mobow. Chyba nie będzie to za duży dopal jak na 100 skila. Generalnie nie widzę większych zagrożeń dla równowagi świata wynikających z takiego rozwiązania, ale może się mylę - generalnie można się nad tym zastanowić. Jak dla mnie to zależy mi na tym żeby ruszać na wyprawę z jakimś dobytkiem (posłanie, patelnia, kociołek jakieś przyprawy, książka i atrament itd.) to wszystko trochę waży (zwłaszcza dla postaci z 45 str), więc przydałby się oprócz konia(albo zamiast) jakiś juczniak. Chodzi mi o wyprawy nie polegające na wypad na moby i powrót do banku, lub bieg z miasta do miasta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 10:24, 11 Cze 2008 |
 |
No ok, ale jesli masz konia jucznego, to mozesz zdjac z niego juki, wsiasc na konia i sie na koniu wylogowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
hangeron
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 10:33, 11 Cze 2008 |
 |
No ok, a jak masz 2 konie? Albo konia i psa? może to działać tylko na wybrane gatunki (te słabsze) - powiedz jakie są minusy tego rozwiązania? (poza nieznacznym spadkiem zarobku stajennych/poświęceniem czasu skryptera)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 10:54, 11 Cze 2008 |
 |
Po przemysleniu stwierdzam ze ok ale to skill musialby byc jakis ladny (w sensie 90 lub cos takiego). Zastanawiam sie tylko nad sposobem rozwiazania tego skryptowo, ale w sumie to juz nie moj bol glowy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|