Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Staty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 13:03, 08 Paź 2009 Powrót do góry

Ariv, cwiczac szermierke, w ciagu 2 tygodni 20x dex up i 100% skilla.
Malo? Oczywiscie od noob postaci. Ja wiem ze 30 dexa to nie jest duzo, ale pomysl ze jest to 20 dex upow. Gralem wpasnie tak max 4h dziennie i oczywiscie nie codzien. Praca, dom, real life.

Tak jak CrowD powiedzial. Skoro ma byc szybcej, to latwiej wprowadzic .dawajstaty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 18:42, 08 Paź 2009 Powrót do góry

Ja uważam, że podnoszenie przy okazji każdej propozycji argumentu "online" jest już wyświechtane i męczące. Może niektórym z Was to się wyda skandaliczne w ustach ekipanta, ale może ktoś to powinien powiedzieć:
Jeśli ten serwer będzie miał z wolna chylić się ku upadkowi czy ostatecznie wpisać się w kategorię shardów niszowych to trudno, niech tak będzie, ale ja, będąc do pewnego stopnia za niego odpowiedzialnym, nie będę godził się na każdy koszt dla magicznego "online". To jest serwer z tradycjami, najstarszy w Polsce i ja bym nie chciał, żeby przylgnęła do niego łatka szybkiego koksu, która i tak nie zmieni znacząco wiele. Niech mimo ciężkich chwil, różnych trudności i wielu zamieszań w przeszłości marka CL trwa.

Tak na marginesie - już wprowadzenie automatycznego zakładania kont jest chyba wystarczającym nagięciem tego co wyżej napisałem. Wystarczy zainstalować i można grać, zero wysiłku na początku, który to nawet starzy gracze uważali za okropny (Pola do popisu czy starsze Doświadczenia w RPG).

Cieszy mnie Twoja troska o shard Ariv, ale nie każdym kosztem. Przeciw.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pią 15:06, 09 Paź 2009 Powrót do góry

Ja mysle ze ekipa po cichu by mogla nagradzac graczy pdkami za organizowanie jakis wspolnych wypadow, wypraw, itp. Niekoniecznie musi byc co czar emot ale za zorganizowanie jakiejs akcji na cos silnego czy oczyszczenie dungeona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 16:56, 09 Paź 2009 Powrót do góry

Deathtime napisał:
Ja mysle ze ekipa po cichu by mogla nagradzac graczy pdkami za organizowanie jakis wspolnych wypadow, wypraw, itp. Niekoniecznie musi byc co czar emot ale za zorganizowanie jakiejs akcji na cos silnego czy oczyszczenie dungeona.


o_O ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 23:24, 09 Paź 2009 Powrót do góry

No nie, ledwo przyzwyczaiłem się do tak szybkiego tampa gainów, a tu jeszcze by się miało przyspieszyć? No way :]

Gainy są naprawdę ludzkie. Zresztą nie rozumiem czego wy oczekujecie od tej gry?
Bo jeśli gra sprawia komuś przyjemność dopiero wtedy, gdy kłdzie solo najmocniejsze moby w grze, to rzeczywiście może się szybko zniechęcić.

Ale nie wiem jak to było w Waszym przypadku. Ja jak zaczynałem grać w uo cieszyłem się za kazdym razem jak jakiegoś lepszego stworka zabiłem. Na początku dawałem radę tylko szkieletom, wówczac wyzwaniem był zombi, potem powiedzmy, zmora, szkielet mag, potem licz itd.
Nigdy nie byłem na tyle zarąbisty, żeby solować mocne demony, czy smoki. Mimo to czerpałem frajdę z gry.

Według mnie stopniowe ulepszanie swojej postaci daje więcej radochy z gry niż "przejście" ultimy przez miesiąc.

Ale to tylko moje zdanie. W każdym razie nie zamierzam walczyć dalej o powolnienie gainów. Swoje zdanie wyraziłem w innym temacie, nie ma co wałkować.

Przychylam się za to do zdania, że prędkość gainów wcale nie ma tak przemożnego wpływu na on****(cenzurka dla Fira) jakby sie wydawało.
Ważniejsze jest dobre urozmaicenie rozgrywki i dobry balans tych rozmaitości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 0:06, 13 Paź 2009 Powrót do góry

Otóż to. Niektórzy chyba chcieliby solować demony w tydzień.
Dokładnie jak pisze Eldaren: "stopniowe ulepszanie swojej postaci daje więcej radochy z gry niż "przejście" ultimy przez miesiąc. " Dla mnie również.
Poza tym gainy zostały MOCNO przyspieszone i imo jest dobrze. I nie piszę to z perspektywy mojego firsta ale noobka- seconda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Wto 7:28, 13 Paź 2009 Powrót do góry

Racja, zgadzam się z powyższymi dwoma postami - postać powoli rozwijająca daje ciekawszą grę, choć przyznam że ostatnio magery koksałem Razz Nie dało to przyjemności zbytnio.
Zabijanie coraz to lepszych mobków daje efekt po części "przechodzenia gry" - wbijasz się na coraz wyższe szczeble "kariery" postaci, ale niektórzy chcą od razu na początku mieć wszystko lub tyle ile najlepsi gracze. Ta gra jak inne mmorpg wymaga czasu, ale cóż, niektórzy nie zważają na to i dla nich "kox must be".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)