Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:09, 02 Paź 2007 |
 |
zaraz mnie cos strzeli...
Ryouko Ty matme mialeś w szkole?? ostrzezenie
skoro piszę że hp= 50+ str/2 to ja ty do..***** wywnioskowales ze hp=str
skoro przec caly rozwoj postaci 1hp = str/2 to dlaczego powyzej 100 str ma cos sie zmienic??? bo wtedy zmienia sie krzywa zaleznosci i hp zaczyna byc mniejsze od str??? no serio tego nie rozumeim
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:12, 02 Paź 2007 |
 |
Dlatego napisałem ze system nie jest "zły" bo jest inny w postach wyżej.
No i to więcej jest mało adekwatne, osobiście teraz blessuje się tylko po to by nie dostać klątwy bo czy mam 104 bazowo, czy 113 po blessie wybacz.
A ja mówiąc o koksie mówię, że mentalności nie zmienisz i teraz nie będzie koksu STR a DEX.
Cytat: |
kiedy ty sobie w najlepsze grales gdzie indziej i wiesz co? |
- tutaj Ci nie odpowiem, a jak chcesz to prv.
Jedyne co mogę stwierdzić, że żałuje, że odszedłem z ekipy CL4 i że w ogóle się zalogowałem na clr, i bynajmniej tam nie grałem bo w tym czasie nie grałem w ogóle.
Nie muszę wnioskować, wiem że będziesz miał więcej i inne zmiany raczej były by głupie to tylko "ironia"
Tak jest to uwalenie i mi się nie podoba i mam prawo to wyrazić : )
a czy się sprawdza hmmm czytaj wyżej co o tym myśle.
Edit.:/ Coltain tak właśnie chodzi mi o tą krzywą, w pewnym momencie powinna w/g mnie zmieniać sie w prostą, a nie opadać w dół.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Wto 12:15, 02 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:14, 02 Paź 2007 |
 |
a czemu ma byc koks dexa? przeciez uniki nie zaleza od dexa ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:15, 02 Paź 2007 |
 |
no tutaj : P mnie masz ale chyba zależy % trafienia od DEX
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 12:17, 02 Paź 2007 |
 |
Pomijajac fakt ze moim zdaniem (choc moge sie oczywiscie mylic) do koksu dexa potrzeba wiecej zaangazowania niz nie tak dawny obrazek pod tytulem "Zapusc makro miedzy straznikami w Minoc".
Nawet jesli koks, to mniejsze zlo
Ryouko napisał: |
Cytat: |
kiedy ty sobie w najlepsze grales gdzie indziej i wiesz co? |
- tutaj Ci nie odpowiem, a jak chcesz to prv.
|
Nie trzeba, nie dociekalem i nie planuje, wiec wystarczy mi swiadomosc, ze pomylilem sie w swoim stwierdzeniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:22, 02 Paź 2007 |
 |
nie, tyle razy tlumaczylem...
do tarfienia (tak zwane chance to hit): umiejetnosc, glod, itemy,
do szybkosci: umiejetnosc, DEX, zmeczenie (ubytek staminy), glod, itemy
do bycia trafionym: taktyka, glod, (dodatek: DEX - skile magowe *w jakiejs sensownej proporcji, bardzo maly wplyw*)
nie pamietam czy wszystko wymienilem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:23, 02 Paź 2007 |
 |
Fir a ja pomijam fakt koksu tego, że ktoś jest słaby ktoś silny i jak kto by miał grać, nvm nie jest źle tak jak jest - jest inaczej ....
Coltain no i niestety wyższe mam z matmy :/
jak w Edit napisałem i we wcześniejszych postach
nie chodzi mi o bonus gdzie hp > str tylko o moment gdzie hp < str i właśnie w tym momencie krzywej chciałem ja wyrównać, czyli
0-100 str tak jak jest (krzywa)
>100 str tak jak zaproponowałem (stała 1str = 1hp)
Także nie widzę w tym ani dopału ani porównań ani nie wiem co jeszcze, jedyne co to Fir ma racje tak było zawsze i wszędzie i człowiek jest przyzwyczajony że jak czegoś ma więcej to ma więcej a nie mniej.
Edit.:/ Coltain ? mówisz że NIE a potem piszesz DEX wpływa na szanse bycia trafionym - (czyt. unik), nie miałem nigdy wresta maga itp ale dla mnie unikniecie ciosu to po prostu unik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:26, 02 Paź 2007 |
 |
mhm taak:
Zmiana systemu HP to bardzo glupi pomysl w tym momencie.
Jakikolwiek bonus do hp (czy minus w przypadku postaci z mniejsza iloscia str-a) to kompletne zachwiania balansem w pvp. Caly dmg broni jest dopasowywany do wiekszego, przecietnie, hp - nie wiem czy ktos pamieta akcje sprzed tej zmiany, gdy padalo sie na shota jak ktos mial ponizej 7x str-a. Chodzilo o dowolnosc rozwoju maga i woja w grywalny sposob.
- Nooby maja latwiej z mobkiami
- Postacie nie wojowe nie musza spedzac np. miecha na koxie hp, by potem spuszczac tego sworda czy fenca (a zalozeniem shardu jest utrzymywanie koncepcji postacii i malo zmian w skilach) tylko po to by miec grywalna postac.
- Wojow, sorki Ry, nie uwala to w zaden sposob. Str daje dmg i daje wielki dopal do hp (1/2) Gdyby nie fakt zmienianych blessow, nawet byscie tego nie zauwazyli (wczesniej roznica max 10 hp). Im wyzszy str tym mocniej bijecie i dodatkowo macie wiecej hp... to ze nie o tyle wiecej co w starym systemie? no coz... Za to str leci szybciej niz w starym systemie i to leci z gry a nie z kopalni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:46, 02 Paź 2007 |
 |
Sal nikt nie mówił nigdy i nigdzie o ujmowaniu HP ! ! !
jaki bonus ? ? ? o_O 119 STR = 109 HP gdzie to więcej HP ? ! ! !
Jedyny Fir przyznał, że to udupienia i że tak ma być, i luz skoro ma być to będzie ale proszę nie mówcie mi o bonusach do hp z wysokim STR, bo mi się słabo robi ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:55, 02 Paź 2007 |
 |
Ry, to nie moze byc udupienie.
Caly system jest zrobiony pod to, by to hp moglo sobie takie byc.
To jest jak w papierowych rpg-ach. Nie ma znaczenia jaki masz lvl, bo na twoje wyzsze cyferki, rzuca sie inne wyzsze cyferki u przeciwnikow. - Ich roznica zwykle jest podobna. :]
Bonus jest dosyc oczywisty. Masz 100 str-a to 100/100 anaty = 120 hp tak?
Rzucasz sobie blessa za 30 str-a to masz zamiast 120 hp, 135 hp tak? No jest przeciez plus do hp, nie ma tak ze go nie ma wogle, zwyczajnie jest mniejszy. Z drugiej strony, nie ma komb zabijajacych na 100% kazda postac... nie ma paralizow na 3 vofy np.... nie ma magoli pionu szarego ani zaden z magoli dzisiejszych nie rowna sie sile magikow z 095... => Takie gory hp byly by zbyt duzym dopalem.
Dostajesz + 30 str-a i dostajesz zarowno hp jak i wiekszy dmg, tyle ze hp jest adekwatne do mozliwosci zadawania dmg. przez innych graczy... Gdzie tu upupienie? Takie ze w innym systemie naliczania mial bys 150 hp? Sorki... ale to jest dla mnie hm... conajmniej dziwna argumentacja. W tym innym systemie naliczania ja bym Ci zadawal vofem 7x dmg - jak to mialo miejsce na CL:re a nie 4x... itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Śro 15:53, 03 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 16:16, 02 Paź 2007 |
 |
Ryo by pasowalo cos takiego if str>100 str=hp. Ale np. mnie to sie zbytnio nieprzyda bo niemam 100 str tylko troszke mniej:) ale i tak juz jestem startny glownie na blesach.
Ktos gadal o tym ze jak zmienimy to +50 hp to zachwieje pvp.. No a jak teraz jest? Pika/Berdysz i bless paladyna i praktycznie kazdy ponizej 60 str jest na shota.
Niezresowany flam i dotego male ilosci resow zbroji to tez jest nawet 110
Tutaj jest taki maly system tz "kaskader" Na maga 100resa/100 exp i jakas bron i mag ma juz pograne. System resistow jest totalnie bezsensowny tutaj. Troche sie odbieglem ale SYSTEM NALICZANIA HP JEST DO Bani.
Coltain napisales moze chcemy +50hp + str nie no to by bylo przesadne ale np.
20+str to juz by bylo ok i dotego anatomia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:34, 02 Paź 2007 |
 |
Siltris, nie wiem czy zauwazyles, ze ignoruję Twoje niepodparte niczym posty...
chcesz durnych odpowiedzi???
np prosze:
1.jestes stratny na blesach - to sie nie blesuj
2.to zostan paladynem z blesem paladyna, berdyszem i pika
3.to zostan magiwem i wal niezresowanego flama
4.to zostan systemowym kaskaderem
5.zmienie naliczanie HP Twojej postaci na str -20 bo jest do bani
6.20+str+Anatomia by bylo do bani
koniec durnosci
PS
pisz czytelniej, brzydko napisane posty omijam z daleka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 6:47, 03 Paź 2007 |
 |
Salomon ja już, swoje powiedziałem : ) Nie podoba mi się uśrednienie postaci bo mając 80 siły czy 120 siły moje hp jest na podobnym poziomie.
A co do siły ciosów to nie wiem jak znaczna jest różnica .
Twoje argumenty też są dla mnie dziwne bo Ty z inta masz siłę czarów i mane niesprawiedliwe : P
Siltris ja nie mam 100str nie mam nawet 90str .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kyros
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 15:23, 03 Paź 2007 |
 |
Ludzie ale wy narzekacie, 105hp to juz jest bonus. 100 hp to juz bardzo duzo jest. Gralem na serverach gdzie 100 to max. Mi osobiscie wzor ktory Coltain stosuje bardzo sie podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:08, 03 Paź 2007 |
 |
Ry, prosze bardzo - zmniejszamy mane do polowy, ale tez i koszt czarow w manie do polowy - dla mnie luz.
No i tak po prawdzie ten system jest o wiele bardziej hm... poprawny.
To nigdy nie jest tak, ze kogos mozna walnac, dajmy na to piescia i sie polamie (10hp) Mozesz mi wierzyc ze bardzo trudno kogos powaznie uszkodzic uderzeniem piesci (a takie sytuacje mialy przeciez miejsce)
To nie jest tez tak ze majac 2 ludzi, jeden ma skore pancerna a drugi jest z jak gabka - W jednego ten sam cios mieczem ledwo co rusza a drugiego przecina na pol. To podwyzszenie sredniej hp jest o wiele rozsadniejsze niz to co mielismy wczesniej.
No i Ryuo ja rozumiem co ty chcesz mi powiedziec i czego bys chcial ale zrozum ze TO BY BYLO PRZEGIETE!! Teraz jest ok i nie ma fotonowych rozpierdalatorow bo nie ma gor miecha (przeciez wtedy 17xhp to by byla pestka.) Jak ty sobie wyobrazasz zabic taka gore miecha? Specjal z berdola w to to by wchodzil za... 1/3 - 1/2 hp! (teraz potrafi za 3/4-4/5) Czary 6-7 kregu ktore zadaja wojowi dmg rzedu 4x-5x dmg (gdzies za tyle wchodzi kvf w woja ze 100/100 ressista) by zabijaly tego pw za 4-5 castem? Chcesz by na shardzie byli sami palladyni, wampirki i necro?
Uwolnij sie spod wladzy cyferek i przezyj ze masz ich mniej i zauwaz ze to nie umniejsza ich wartosci! ;P ych... przeciez to nie jest nic skomplikowanego.. no ludzie... Nie mozna dopakowywac tak podstawowej kwestii jak hp, bez calkowitej przebudowy systemu! Chcecie kolejnych 3-4 miechow testow i zmian zanim wrocimy do sytuacji gdzie bedzie wystarczalo to to "podopieszczac"??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|