Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Prowokacja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
campari



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:54, 16 Lis 2007 Powrót do góry

Dla bardów, którzy się poświęcą swojemu powołaniu.



--- Pomysł 1. ----------------

Jeśli bard ma więcej niż 100% skilla to ma szansę sprowokować nie jednego moba a grupkę.

Przykład. Stoi sobie grupka : szkielet, zombie sztuk kilka i licz. Chcę upolować licza. Prowokuję szkieleta na licza. Rzucają się na niego: szkielet i wszystkie zombiaki w pewnym promieniu od szkieleta.

Wzorki.
Szansa odpalenia [%] = 0,8 * exp skillowy
Promień = round( wartość skilla - 100 )
Uwaga. Dla każdego moba musi być przeliczana osobno skuteczność sprowokowania.




--- Pomysł 2. -----------------

Jeśli bard ma więcej niż 100% skilla to z prawdopodobieństwem
[%] ( skill - 100 ) * 0,3 mob/gracz na którego prowokujemy otrzymuje debuff wylosowany spośród:
- zatrucie
- obniżony AR
- obniżony resist
Wielkość debuffa proporcjonalna do wartości expa skillowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 17:34, 16 Lis 2007 Powrót do góry

Od razu mówię, że w takiej formie nie ma to szans na przejście. Założenie skilli rzednych i expa jest takie, że zadne z tych nie może być must have dla żadnego skilla, a Twoja propozycja łamie tę zasadę. Przy zmienionych założeniach - pierwsza propozycja czemu nie, a druga... hmm, a w ogole da sie prowokowac graczy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 17:40, 16 Lis 2007 Powrót do góry

Zas - gracz NA ktorego sie prowokuje, czyli np prowokowanie przywolancow, zwierzakow tamera, przygodnich dzikich, na przeciwnika w pvp. Gracza na cos sprowokowac sie oczywiscie nie da Smile


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 22:27, 16 Lis 2007 Powrót do góry

To to wiem, że się da; zrozumiałam, że chodzi o prowokowanie gracza Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)