Autor |
Wiadomość |
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:06, 26 Gru 2007 |
 |
Generalnie za - ale nie wylaczyc calkowicie zmiany celu a jedynie ja ograniczyc troche... np zrobic system w walce odnoszacy sie do wszystkich klas :
- kazdy zadany mobkowi cios/strzal/czar daje 3-5% szansy na zmiane celu na atakujacego ( czy 3 czy 4 czy 5 jest zalezne od zadanego dmg )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 10:17, 16 Sty 2008 |
 |
Jako ze tez jestem lucznikiem to ZA, a teraz swoj pomysl...
Wprowadzić staly % na szansę, że po ataku woja/lucznika/maga potwor zmieni swoj cel na tego ktory go atakowal. A teraz moze jasniej dla przykladu:
Walcza razem wojownik, lucznik, mag z potworem, i tak, jesli:
- wojownik trafi potwora to jest 30% szans ze powtor zacznie go atakowac (jesli wczesniej atakowal lucznika lub maga),
- lucznik trafi potwora to jest 10% szans ze potwor zacznie go atakowac (jesli wczesniej atakowal wojownika lub maga),
- mag trafi potwora to jest 10% szans ze potwor zacznie go atakowac (jesli wczesniej atakowal wojownika lub lucznika).
Jesli np. potwor atakuje lucznika i uderzy go lucznik to potwor nie zmienia celu (tak dla jasnosci).
To tylko propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Śro 10:26, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:32, 16 Sty 2008 |
 |
Po dłuższym namyśle (i kilku skarbach) 10% to bardzo, bardzo dużo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 15:25, 16 Sty 2008 |
 |
tia , a moze odrazu immuna:)? ja jestem magiem i tez sie na mnie rzucaja demony, ale jakos sobie z tym radze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:11, 16 Sty 2008 |
 |
Nie kumam... Na przestrzeni niespełna dwóch tygodni zbroje za szybko się psują, dmuchawki są przegięte, kijki za słabe, za dużo nekro, źle że wojak widzi czar, żółte przegięte... A nagle propozycja ułatwienia grupowego PvM to "może od razu immune" bo "ja jakoś sobie radzę"? Dziw nad dziwy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 19:17, 16 Sty 2008 |
 |
mystery, pierd*lnij sie w łeb, ale mocno
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sarin dnia Śro 19:19, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:01, 16 Sty 2008 |
 |
ignorujcie go;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:27, 17 Sty 2008 |
 |
Staram się, ale to jak próba ignorowania słońca w południe na środku pustyni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Eltales666
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 1:44, 17 Sty 2008 |
 |
za
mozna tez ew. zrobic cos jak w wowie czyli system aggro (ale pewnie Colt nie ma na to czasu,wiec olac)
I wreszcie nie bede musial uciekac ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 2:10, 17 Sty 2008 |
 |
pavlp a co jak lucznik jest magiem ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 2:48, 17 Sty 2008 |
 |
Poco system aggro.
Wprowadzic kemende .taunt
Wzorek do niej jakis np [(sila + takta - 20) / 2]%
I mamy x% na to iz mobek zmieni cel na osobe ktora uzyla tej komendy.
Do tego dodajmy do tego np. *wydaje z siebie grozny okrzyk*
I mamy ladna komende do pvm ktora pomoze w rozwiazaniu waszego problemu :>
Tylko czy Coltowi by sie chcialo !? :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:53, 17 Sty 2008 |
 |
hmm..
znaczy chcecie jakiejs mozliwosci kierowania mobem???
a dokladniej jego celem??? nie znam tam systemow agro (no mamy rolnictwo;p) czy innych...
no i byscie musieli to chyba pokoombinowac tak, zeby to nie byla zadna komenda ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 8:17, 17 Sty 2008 |
 |
kixar napisał: |
pavlp a co jak lucznik jest magiem ?? |
Możnaby coś wymyślić o ile jest sens ustawiania jakichkolwiek %. Jeśli jest to luczniko-mag to np. 15% - potwor uznaje go za groźniejszy cel i warto by go atakować? Kwestia do dyskusji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:18, 17 Sty 2008 |
 |
Nie kradnijcie threada swoimi heretyckimi zrzynkami z heretyckiej zrzynki zwanej WoWem.
Colt chodzi o to, żeby łucznik i mag (robiący coś więcej niż leczenie woja) mniej przeszkadzali w PvM.
Najlepiej, żeby moby w ogóle olewały, kiedy atakują kogoś wręcz (czyt. np. demon okładający wojaka) a dostaną strzałą, bełtem lub czarem, jak było, przy odpowiednich warunkach, na CLTE. Ewentualnie żeby szansa na zmianę celu była wielokrotnie mniejsza, a najlepiej jakby była zależna od odległości atakującego od moba. Jeśli mob nie atakowałby żadnego celu (stałby w miejscu) to czar/strzał po staremu powodowałyby atak gracza.
To oszczędzi ekipom biegania za takim demonem, aż ten zabije maga/łucznika, na którego się przerzucił. Są jakieś-tam sposoby na (w miarę) radzenie sobie z tym, ot chociażby An Lor Xen, Hiding czy niewidki... Albo nie atakowanie czarami moba... Ale często jest tak, że mamy w ekipie kogoś, kto myśli, że wie lepiej lub jest albo niereformowalny albo trudno reformowalny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:05, 17 Sty 2008 |
 |
pomysle, moze sznase na zmiane celu zmienie na minimalna...
albo od czegos uwarunkuje...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|