Autor |
Wiadomość |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:35, 09 Cze 2008 |
 |
A ja się zastanawiam kiedy to znów będzie wszystkiego zalew na serwie (bo do tego zmierzacie). Czyżby wraz z powrotem Minoc wróciło sławetne, bezmyślne PvP pod jego bramami?
Jak to już Geom napisał :
Amish
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
hangeron
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:43, 09 Cze 2008 |
 |
to teraz mozna zmniejszyc spawn ptaków na NW od mistas, jest ich tam troche za duzo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 14:58, 09 Cze 2008 |
 |
Nobono tu nie chodzi o zalew... to zwykle piora... Nie prosilem o zwiekszenia loota 2x w mobach... ani o zwiekszenie wydobycia ziol/rudy/skor...
To zwykle piora... ktorych brak spowodowal odejscie od lucznictwa 2 osoby...
Dobra luksusowe powinny byc trudno dostepne...
Natomiast surowce pospolite latwo... Po co mial byc zbedny nerf dla lucznikow ktorzy musieli latac na ptakie xxx czasu zeby pograc pvm tyle samo czasu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:41, 09 Cze 2008 |
 |
takich rzeczy powinno być sporo, bo nie wiem po co sobie upupiać grę koniecznością spędzania xx h na szukaniu ptaków... natomiast jest cała masa innych rzeczy które obniżają ilość stuffu na servie drastycznie - np. niszczenie broni, rozpadanie magików w trakcie ich produkcji, spore koszty tegoż itp.
Nie przesadzajmy... nikt nie mówi tu o .przenies
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:47, 09 Cze 2008 |
 |
No ja tylko mówie jak to wygląda z mojej perspektywy ;] Jak człowiek widzi od zaplecza co jak działa to to przestają być "tylko" pióra ;] Ale jak to mawiają - Nie mój cyrk - nie moje małpy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 18:32, 09 Cze 2008 |
 |
ja bym to nazwal. "surowiec niezbedny do istnienia lucznika"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 6:49, 10 Cze 2008 |
 |
Nawet jeśli to przynajmniej jedna osoba w tym temacie była w stanie zauważyć, że nie jest wcale tak źle - co IMO było dość obiektywną i słuszną oceną.
Ad porównania do .przenieś - sytuacja będzie w końcu identyczna, po prostu dojscie do tego zajmie trochę więcej czasu. Już wypłakane zostało zwiększenie wydobycia rudy wysokich lvl, teraz piórka, a podejrzewam że jeszcze kilka innych rzeczy przeoczyłem.
Ale jak już wspomniałem - wasz wybór - dla mnie to krótkowzroczne i dość ograniczone postrzeganie sytuacji - coś jak łatanie polskich dróg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 7:37, 10 Cze 2008 |
 |
Nob, ale ostatnio na CL, mieliśmy sytuacje odwrotną, gdzie przeginano w drugą stronę - surowce do normalnej gry, były bardzo trudne do zdobycia (np. ziola, pióra, dobry sprzęt dla woja itp.) Nie wyobrażam sobie, by nagle w skrzyniach wojów, było po 20 magoli na maxa umagicznionych, bo system ich tworzenia znacznie utrudnia ich posiadanie (sporo złota, spora szansa na zniszczenie, spora ilość różnych surowców, potrzeba posiadania specjalnych młotków (kasa kowala), potrzeba posiadania exp-a ) to samo ze zbrojami itp. a to, że łucznik będzie mógł sobie strzelać na podobnych zasadach jak mag czarować... (łatwość zdobycia odpowiednika zapasu ziół magowych jest teraz podobna) to tylko in plus. bo ugrywalni postać, a nie odbiera nikomu środka utrzymania... bo sorki ale te pióra zawsze będą potrzebne i rolnicy hodujący kurki dla tego celu i tak będą mieli zarobek a że porządny łucznik ma bowcrafta, to on sam sobie tych strzał nie sprzedaje przecież.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 7:50, 10 Cze 2008 |
 |
Cytat: |
Nie wyobrażam sobie, by nagle w skrzyniach wojów, było po 20 magoli na maxa umagicznionych, bo system ich tworzenia znacznie utrudnia ich posiadanie |
Podejrzewam, że już teraz jest kilku graczy z ~10 takimi zabawkami którzy po prostu widzą co gdzie i jak farmować żeby złoto nie było tak wielkim problemem. Ale mówie, jałowa dyskusja tak na prawdę się robi - gracze z natury chcą mieć wszystko łatwo, zwłaszcza ci starsi (siła przyzwyczajenia) - ja sobie wszystko oglądałem i przetrawiłem z innej perspektywy, i mam własną opinię.
No i jeszcze raz powtórze: to nie będzie sytuacja aż tak skokowa jak w przypadku .przenieś - ale za jakiś roczek to podejrzewam że sytuacja będzie podobna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:05, 10 Cze 2008 |
 |
"Nobono tu nie chodzi o zalew... to zwykle piora... Nie prosilem o zwiekszenia loota 2x w mobach... ani o zwiekszenie wydobycia ziol/rudy/skor...
To zwykle piora... ktorych brak spowodowal odejscie od lucznictwa 2 osoby..."
Chetnie bym sie dowiedzial co to za osoby kixarze ;]
Rzeczywiscie pior bylo za malo, teraz z tego co slysze jest ich za duzo..
Zeby wyruszyc na w miare dluga wyprawe, potrzebny jest 1k strzal, czyli 1k pior, podobno przy obecnych ustawieniach zebranie takiej ilosci trwa okolo 5 minut.. nie wiem bo dawno nie gralem, ale powinno sie obnizyc ilosc pior jaka teraz jest ;]
Lucznictwo tylko dla czujacych prawwwdziwe powolanie ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 9:18, 10 Cze 2008 |
 |
Nie bede sie wypowiadal za inne osoby... ale jedna z nich aktywna jest w tym temacie wiec pewnie sama sie przyzna...
Nobono kazdy chce miec latwiej... i kazy tez chce sobie pograc... Domniemam ze nie bawiles sie nigdy lucznikiem... podobnie jak ja...
Tworzac sobie nowa postac zauwazylem ze jest cos nie tak i dlatego poprosilem Colta...
Fakt nieco przesadzil ;] ale jak Salomon slusznie zauwazyl to jest in plus...
Panowie to tylko piora... nie zrobi sie z tego hiper mega expa tudiez magola...
Nie ukreci sie z tego zabojczej truty ani nie wyczaruje morderczego stwora... Chodzi tylko o to zeby lucznik nie spedzal calych dni na zbieraniu pior... bo tez chce sobie pograc pvm/pvp...
IMHO sytuacja obecna jest dobra...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:34, 10 Cze 2008 |
 |
Cytat: |
Domniemam ze nie bawiles sie nigdy lucznikiem... |
Błąd - bawiłem się, i to takim "robionym od noobka"
Cytat: |
Panowie to tylko piora... |
W tym temacie tylko pióra. W innym ruda. W jeszcze innym zioła czy inny badziew. Stopniowo i systematycznie pracujecie sobie na to, że na serwie o wszystko będzie łatwo - i znów miesięczna postać, skoksana i z fajnym stuffem, rzuci się na PvP. Bo nic innego jej już nie zostanie.
Btw, czy ostatnio jest jakaś moda na wielokropki ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 9:41, 10 Cze 2008 |
 |
Zgadzam sie z Nobem. Sa postacie, ktore juz maja nagromadzone miliony zlota, dziesiatki tysiecy ziol/pior/surowcow, a z kazdym dniem przybywa tych elementow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dallas
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:45, 10 Cze 2008 |
 |
nie zapominajmy ze to jest tylko gra, a gra ma sprawiac przyjemnosc. kiedys i tak nawej przy najmniejszej ilosci pior/rudy/itp. gracze zapelnia swoje skrzynie. nie rozumiem co w tym zlego jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:48, 10 Cze 2008 |
 |
To, że - jak już pisałem - "zapełnione skrzynie" prowadzą do znudzenia innymi aspektami gry niż PvP a PvP wbrew opinii niektórych użytkowników forum wielu osobom rozgrywkę psuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|