Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:00, 05 Paź 2009 |
 |
w zwiazku z propozycja zmiany zamieszczam ankiete
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 10:04, 05 Paź 2009 |
 |
w zwiazku z ankieta prosze o jawne glosowanie i uzasadnienie w odniesieniu do obecnej sytuacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:50, 05 Paź 2009 |
 |
Zaglosowalem na opcje 1 czyli aby zostawic tak jak jest poniewaz : Pm - Paraliz , klatwa , Explo , flam - i nie ma mocnego co by to przezyl. A w pvm to juz w ogole byla by masakra ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 12:09, 05 Paź 2009 |
 |
zmienic na to co bylo kiedys. PM ma byc klasa na hita. jak wiele razy to pisalemod woja czy bma z kijem powinien spadac na strzala. paraliz powinien byc uzalezniony od resa, tz. dlugosc jego trzymania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pon 12:13, 05 Paź 2009 |
 |
Jesli paraliz bedzie duzo latwiej resowalny niz teraz. I obrazenia od magi zostana zmniejszone. To jestem za.
W przypadku zmienienia samego paralizu z 1 hita na czasowy. Uwazam ze BM w pvp robilby co by chcial z kazda inna klasa.
Paraliz w miare latwo resowalny ale jak juz trzyma to trzyma tak ze zdazymy 2 corpy wsadzic. I IEG wprowadzic taki jaki jest na clr czyli jak juz sie wejdzie w sciane to stoi sie wlasnie tyle ze daje rade 2 corpy poslac albo az sie nei dostanie rozowa butla ktora uwalnia z tego.
Jesli macie zamiar zmieniac mgr to najlepiej byloby wprowadzic wszystko z 095 w takim stanie jak jest teraz na clr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 12:30, 05 Paź 2009 |
 |
wsadzenie 2 corpow nie oznacza zgonu... poniewaz: zeby maga zalapac w paraliz trzeba mu najpierw lustro sciagnac. wiec zlapanie go nie jest takie proste. najczesciej lapie sie takiego delikweta w sciane... jak sie juz zlapie to tez tzreba mu najpierw lustro sciagnac... i po sciagnieciu wsadzisz mu max 2 corpy i on wybiegnie i lyknie zolta.
co do woja to nie trzeba sciagac lustra ale jak to bylo na095 PW mial wieksza odpornosc "wrodzona" na magie. co sprawialo ze stal krocej w paralizu i scianie paralizu niz inne klasy, a takze dostawal mniejsze obrazeia od magii. wiec tez nie umieral 1vs1 w 1 scianie czy 1 paralizy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:54, 05 Paź 2009 |
 |
Deathtime napisał: |
Jesli macie zamiar zmieniac mgr to najlepiej byloby wprowadzic wszystko z 095 w takim stanie jak jest teraz na clr. |
Tak oftopowo:
CLR nie ma "tak jak na 095" bo nie mieli skad wziac (jakies skrypty z 2004 roku gdzie wszystko bylo zupelnie inaczej). Tam jest tylko zbilżone do 095
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 14:43, 05 Paź 2009 |
 |
zmienić na wzór z 095, w tym mocno zróżnicować czas trwania tego czaru pomiędzy poszczególnymi klasami maga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 17:05, 05 Paź 2009 |
 |
Hmm
Colt,wprowadz na okres próbny i zobaczymy jak to bedzie wyglądać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 17:10, 05 Paź 2009 |
 |
stanowcze NIE paraliżowi trzymającemu jakiś czas z takim dmg czarów jak jest obecnie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Pon 17:11, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 17:17, 05 Paź 2009 |
 |
Paraliż do 1 hita jest OK z dileyem na vofa w pvm można by to zmienić bo sciany paraliżu sie na moby nie przydają ...
nie trzymają. ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 17:54, 05 Paź 2009 |
 |
Mi sie to za bardzo rowniez nie podoba. Dlatego prponuje wprowadzić na okres probny.
Teraz na jednym paralizu mozna złapać 2 vofy co nam daje ok 80dmg...;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:29, 05 Paź 2009 |
 |
ja głosowałem do 1 hita..... why?
pzredmówcy juz napisali;) ja wole oglądac dłuższe walki:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 18:33, 05 Paź 2009 |
 |
jak paraliż będzie jak na cl3 - walki będą jeszcze krótsze ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 19:32, 05 Paź 2009 |
 |
A ja mysle co bedzie na PVM z mocno czarujacymi i leczacymi sie mobami. Jak tak zlapie w paraliz to sie wyleczy do samego konca, zanim paraliz zejdzie i jeszcze wsadzi jakies dmg. Zaglosowalem na 1.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|