Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ostatnie zmiany a Hybrydy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 1:30, 04 Lut 2009 Powrót do góry

hm... czemu ostatnia zmiana w prędkości castu nie uwzględnia hybryd? Przecież i tak mamy minusy do castu i dmg czarów od nekro i magery, po co jeszcze bardziej nam zmniejszać ten cast speed, przy mocno przyciętych czarach nekro? (mowa o bezużytecznych strzałkach ofc.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 7:54, 04 Lut 2009 Powrót do góry

ale w hybrydach sie nic nie zmienilo. ani nie przyspieszono ani nie zwolniono


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 7:59, 04 Lut 2009 Powrót do góry

no jemu chodzi wlasnie dlaczego nie przyspieszono, skoro innym magom przyspieszono. on ma minusy i tak z tego powodu ze ma hybryde a teraz roznica miedzy nim a magami sie powiekszyla wyrazniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 8:06, 04 Lut 2009 Powrót do góry

bo chodzilo w tych zmianach o to by bycie magiem sie oplacalo bardziej niz hybryda, tak mi sie wydaje

naprawde jest tak ze ma sie slabsze czary bedac hybryda? nigdzie nie widzialem by bylo to napisane, wolniej sie czaruje zgodze sie ale slabjej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:04, 04 Lut 2009 Powrót do góry

hmm, no bo jestem negatywnie nastawiony do hybryd?? (ciezko to wybalansowac)

w niedlugim czasie kolejny balans, albo i nie, mysle nad nim: zmian wplywu rodzaju zbroi na czas rzucania czarow (kolcza z 20% na 40%, ring z 10% na 25%), albo uzaleznienie cast time`u od armora (proporcja: 100ar - 40%) lub cos kolo tego...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 9:12, 04 Lut 2009 Powrót do góry

A jak jest obecnie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:14, 04 Lut 2009 Powrót do góry

Colt to moze byc dobre ale trzeba by sie zastanowic czy:
magowie zyskaja na tyle w spidzie ze nie bedzie im przeszkadzalo ze od wojaka dostaja takie mocne hity. obecnie w chainie mozna dostac pozadnie a jak sie zmusi (nie oszukujmy sie to bylby hardkor grac w chainie jesli teraz jest 20% a bylo by 40%) do kolczej moze byc roznie.

chodz zmiana by mi sie bardzo podobala Smile

a tak naprawde chodzi mi o to ze bym chcial obnizyc dmg wojakowi Smile bo te wszystkie ostatnie dyskusje sa wlasnie przez to, ze zamiast poprawic dmg otrzymywany kombinuje sie z kilkoma klasami magow zbroi itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:55, 04 Lut 2009 Powrót do góry

oerdaszek, ale broni dmg to masz na mysli expy czy runiaki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 11:34, 04 Lut 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:

w niedlugim czasie kolejny balans, albo i nie, mysle nad nim: zmian wplywu rodzaju zbroi na czas rzucania czarow (kolcza z 20% na 40%, ring z 10% na 25%), albo uzaleznienie cast time`u od armora (proporcja: 100ar - 40%) lub cos kolo tego...

Jeśli już to od typu zbroi (ring, chain, płyta) Uzależnienie od AR spowoduje zmniejszenie przydatność lepszych zbroi, zwłaszcza BM to odczuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:45, 04 Lut 2009 Powrót do góry

wiesz colt o runiakach juz pisales wiec wiemy ze jest cos nie tak

z wojownikiem ze zwykla 2h da sie nawiazac walke przezyje sie jeden cios. moze po obecnych zmianach bedzie dobrze?

czemu jest tak ze wojak uderza podbiegajac? chyba powiinno byc tak ze dopiero przy ofierze robi zamach. (poza takimi bronmi jak kopia)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:51, 04 Lut 2009 Powrót do góry

Hehe bo taka jest mechanika UO Wink. Ostatnie zmiany (prędkość castowania + wrest) powinny poprawić sytuację patrząc od strony maga, niestety dopiero za jakiś czas będę mógł to przetestować :/.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 12:54, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 15:07, 04 Lut 2009 Powrót do góry

Cytat:
albo uzaleznienie cast time`u od armora (proporcja: 100ar - 40%) lub cos kolo tego...


Hmmm to srednio sensowne .... bo ktos zalozy exp dobra skorke i bedzie mial taki sam cast time jak ktos inny w chainie slabego wykonania.

Najlepiej uzaleznic to wlasnie od Klasy pancerza.


Co do zmian odnosnie hybryd ..... proponuje je uwzglednic do ostatnich zmian .... wpierw wtybalansowac "pjur klasy" potem wziasc sie za hybrydy :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:25, 04 Lut 2009 Powrót do góry

mi sie nie podoba ten pomysl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 15:29, 04 Lut 2009 Powrót do góry

Chodziło, żeby trochę używotnić maga i tyle, nic nie zmieniać innym klasom. A teraz będziemy się bawić na zasadzie on coś to dostał to ja też chcę... To wszystko zaczyna się robić pomieszane, już nie mam siły myśleć jak poprawić sytuację maga i innym nie zaszkodzić przy okazji. Teraz wrest stracił uniki, czego absolutnie nie chciałem. Już sam się gubię w tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 15:35, 04 Lut 2009 Powrót do góry

Pomysl z lepszym castem w zbrojach lzejszych niz chain nie spodoba sie

BMom ktorzy chodza w chainie .....

Gorsze uniki z jakakolwiek bronia w reku nie spodobaja sie glownie

Pixelowym Ludzikom z wrestlem uzywajacy broni wszechstronnosci :>
Ucierpialy na tym postaci ktore dodatkowo robily wrestla dla unikow.
Jednakze zyskaja one w ten sposob 100 skillcapa na inny skill.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)