Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nekromanta - pierwsze stracie. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:28, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Gram co prawda magiem-nekromanta ale widze jak dzialaja czary nekromanty przeciwko innym profesja i to w momencie gdy nie mam nawet 90%(czyli granica od ktorej mozna powiedziec -mam duzo nekro dlatego mam mocne czary)

Jako ze nie bawi mnie "prawie niesmiertelnosc" w walkach 1 na 1 przy moim niezbyt wygurowanym skillu PvP oraz PvM w ktorym osoby z druzyny czekaja az mana znizy sie do odpowiedniego poziomu mobkowi ktorego bija i wtedy ja wkraczam niosac zaglade dla -tu wstaw nazwe bardzo mocnego mobka-.

Wiem ze sa tez osoby pure nekro ktorych to byc moze bardzej zaboli niz mnie(no bo ja w koncu mam jeszcze magery) ale no coz przychodzi taki moment ze trzeba cos poswiecic by wszystkim sie zylo lepiej:P

Jako ze to jest temat na wiecej niz 1 zimowa noc tak wiec zapraszam do dyskusji nekromantow w pierwszej kolejnosci oraz cala reszte osob ktore mialy stycznosc z ta profesja na powaznie(czyli Korki odpada) mowa m.in o paladynach;]

Pytanie brzmi co zrobic by nekromante oslabic tak by klasa "pure" nadal nadawala sie do przyjemnej gry (tak samo mix).


Moja propozycja co do PvP jest nastepujaca:

1)

a)Bron ktora jest zaslayerowana na nieumarlych zadaje wieksze(+ 15%) dmg osobie ktora posiada skill nekromancja(w tym mix np magery/nekro) dodatkowo rani mocniej nekromante w postaci licza (20%) a upior redukuje obrazenia od takiej broni w 50%.

b)bron zaslayerowana na nieumarlych odbija tylko 40% obrarzen przy wiezach krwi.

2)Forma licza oraz upiora dostepna TYLKO dla nekromantow z nekromancja jako umiejetnosc I rzedna(110% umiejetnosci)
albo jak juz to upior nekromanty bez I rzednego skilla nie redukuje calosci dmg oraz sa dostepne tylko slabsze przemiany licza.

Takie zmiany w pvp sprawia iz walka z nekromanta dla innych profesji niz paladyn stanie sie ciut latwiejsza przy czym mysle ze nekromanta nie zrobi to az takiej krzywdy(czytaj beda dalej spokojnie grywalni)

Uwaga wlasna: Mam dylemat czy bron wykonana z kazdej rudy powinna po staniu sie pogromca nieumalrych ranic nekromantow(moze dac jakas konkretna rude badz stop?)

Co do PvM niestety nie mam pomyslow...(mala pomoc ze strony widowni?;])


To co opisalem wyzej oczywiscie to moje wlasne zdanie i moge sie mylic(moze tylko ludzie z ktorymi ja walczylem maja takiego pecha albo po prostu ja mam takiego skilla w pvp ze juz potrafie zabijac stojac w miejscu:P )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 7:36, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

A wienc stykałem sie z nekro bardzo silna klasa wygrałem raz przypadkowo z Larokiem...Szkoda mówić a jak walcze z garthem to się sam zabijam praktycznie....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:57, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

No... ja bym poza tym dal wieksze ograniczenia przy posiadaniu kilku rodzajow magii bo tak ma polowa nekromantow... przede wszystkim szybkosc, bo niby jest jakies udupienie ale wizualnie ja przynajmniej go nie zauwazam - to nie powinno byc jakies 5% tylko np 15% spowolnienia do 50% innego skilla magicznego, 30% 50-80, 80+ 45% (spowolnienie dziala na obie umiejetnosci). Czyli... nekro z malym dodatkiem magery, albo mag z dodatkiem nekro tak... ale nie nekro-mag.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:04, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Garth co do pvm to ja sie nie wypowiadam, poczekam na Twoja propozycje. natomiast jesli chodzi o pvp i slayerowanie : to ja proponuje : mechaniczne ( metalowe stwory) dac na wojownikow w puszkach, smokowate mozna dac na druidow i ich polimorfie a demoniczne sam nie wiem pod co podpiac .
Jesli chodzi o poli upiora i licza to tylko dla nekro z 1 rzednym skilem nekro.
jesli ktos tego nie ma niech ma mozliwosc zmiany w upiora ale , czas poli krocej trwa i jego obrazenia sa zredukowane o polowe niz u kogos z 110 nekro. jesli chodzi o licza to dac mozliwosc zmiany w zwyklego , przy wysokim expie max licz wladca.

Teraz wychodzi na to ze wampir dostaje dodatkowy dmg od srebra a nekro od slayera . a co z reszta klas postaci ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:31, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja tu przytocze wypowiedz Noba nie róbmy dragon balla, juz chcecie robic slayery super dopaly a nawet nikt nie mial w reku pożądnego magika, jestem za rownowazeniem przez usuwanie nadmiernych przegiec a nie dodawanie innym dopalow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 8:43, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja powiem tylko tyle zeby te czary nekro dalo sie zresistowac. Ja majac 3x lucka i 8x resista ani razu niezresistowalem zbicia staminy do 0 albo teg casta co ci odbiera po pare hp na sekunde. Bo tojest podstawa walki nekro stama cast na hp i jakas strzala czy cos. Wsumie dalej niedoszedlem bo juz uciekam,jak dostane po staminie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:15, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Korki res nie odbija czaru tylko zmniejsza jego sile , czas dzialania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 9:38, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Czy ja pisalem o odbiciu czaru? mowie o zresistowaniu go czyli zmniejszeniu sily.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:48, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

No ok, nikt jeszcze nie mial dobrego Magola itd Ryouko, i włąsnie tu tez jest problem bo zeby woj /pal /itp byli naprawde mocni to staty i skille juz nie wystarczą i potrzebva naprawde dobrego sprzetu a to gruuba $$$. Mag/necro co muszą ? kupią ziólka po 50 i wio na miasto zabijac blue bo siłe czarów mają max jak sie skoksają. Wiec jestem Za pomysłem Gartha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:02, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Morg wiekszosc nekro to czysci nekro, sa nieliczne wyjatki takie jak Garth ktorzy maja magie ( Garth sorry ze na Twoim przykladzie). Morg ta kase ktora my wykozystujemy do koxu nekro to TY kupisz kilka dobrych exp plyt.
Pozatym czy ktos kiedys widzial nekro na pvp w poli upiora czy licza ?
Jesli ma byc bron slayer na playera ktory ma nekro to ja postuluje aby byly tez slayery na inne klasy. albo dla wszystkich albo dla nikogo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 11:01, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

jja sadze ze ta rozmowa o cenach plyt i wykoksania nekro prowadzi do nikad. Nekrus tylko raz koksa a Puszka caly czas traci. A zapewne flav 100 nekro skoksales na 95 jak wszystkiego bylo pod dostatkiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 11:41, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Flavius napisał:

Pozatym czy ktos kiedys widzial nekro na pvp w poli upiora czy licza ?
Jesli ma byc bron slayer na playera ktory ma nekro to ja postuluje aby byly tez slayery na inne klasy. albo dla wszystkich albo dla nikogo.


Ja widzialem poli krwawego licza w "prawie pvp" bo udalo mi sie ukryc i uciec zanim mnie zaatakowal Wink a nekro akurat skonczyl sie czas przywolancow w postaci liczow lordow wiec dal mi spokoj Razz Sorry za OT Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Moonlight



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:31, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Nekromanci nie powinni liczyc ile to kasy wydali na koks... Zobaczcie jak wyglada PvM nekrusem - nadal wszystko zabija sie w chwilke "strzalka"... kasa, regi - chwila roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 4:58, 16 Wrz 2007 Powrót do góry

uwazam ze rozmowy o koszcie utrzymania klas sa smieszne.
mag jest moze tani ale styl gry taka postacia rozni sie zupelnie od gry wojownikiem..
uwazam ze gra magiem jest "trudna" i jesli mamy cokolwiek porownywac to smialo moge stwierdzic ze koszt prowadzenia wojownika rekompensuje prostota jego uzytkowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 8:58, 16 Wrz 2007 Powrót do góry

Koszty utrzymania niepowiny wplywac na sile.
Bo jakby wplywaly to Woj powinien byc najlepszy walic wszystko na hita.
Dobry sprzet to jest 300k a zarob tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)