Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:28, 17 Kwi 2007 |
 |
3 na 1 to banda lysego, nie chcemy otaczania postaci przez x mobkow a ona sobie stoi i ma w dupie x szkieltow czy innych...
przywrocic paraliz?
wrocic to wszystko?
przeciez juz to bylo?
graliscie? plakaliscie? NO ACZEJ NIE!!!
ok, cofne to all ale tez cofne zmniejszenie dmg i inne zmiany
a co mi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:07, 17 Kwi 2007 |
 |
Colt, czerpac wnioski i poprawic nie oznacza wywiniecie kota ogonem... foch?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 21:15, 17 Kwi 2007 |
 |
kred wole to co bylo na poczatku + reszta rzeczy jakie niesie za soba system OSi, niz tworzony doraznie system mieszany. :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:01, 17 Kwi 2007 |
 |
poprawiac tak. ale nie zmienac co 5 minut raz jedno raz drugie
miech temu nie pasowalo ze paraliz trzymal 24 sek, nie pasowalo ze maly dmg nie wywala itp
scinaka trzymala minute itp no nie rozumie, ale chcecie tarcze strzelnicze?
chce, zeby magowie juz jakos sie przyzwyczajali i to dla nich pol dnia siedzialem zeby napisac robienie spellchannelingu, dla niech przyspieszylem rzucanie, dla nich zmniejszylem dmg pvp nie mowiac juz o innych rzeczach
chcecie balansu, ja juz mowilem, nie obchodzi mnie to ze ktos powie: to jest troche przegiete, ten ma lepiej i inne tzw fochy
chcecie cos wskórać wypowiedziami to podawajcie to co sie liczy: CYFERKI
wiecie co mi najwiecej czasu zajmuje? siedzenie z kalkulatorem i kartka i wymyslanie wzorkow i zaleznosci tak, zeby nie przesadzic w gore albo w dol. Niektorzy dajac pomysl pisali poraw troche to, a to tak itp. Tu nie ma osi, jest inny system gainow i wzory tzreba dostosowac do TYCH warunkow.
zreszta spytajcie np. Zas jak sie kombinuje z glupim wzorem np do weterynarii
dobra sprycirze: prosze o "wybalansowanie" czaru fireball
czar robi bazowe dmg + random(x)
- potem dopal z inta
- dopal z inskrypcji
- dopal z evala
- dopal z itemow
- minus do castu ze zbroi
- minus do castu ze skili
prosze opisac takze resowalnosc czaru w zaleznosci od expa resista i od zbroi zalozonej no i od rasy (tak tu jeszcze dochodzi taki badziew)
- prosze uwaglednic glod
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 22:20, 17 Kwi 2007 |
 |
Jak juz wejda w obieg bronie z spelchannelingiem to wojowie beda plakac ...... bo np w ostatniej walce mag 100 magery 9x evala ( malo expa w tych skillach ) walil corpami za 3x hp ..... we mnie 80 resa , zbroja z alanitu. Ja zato bilem go za 2x pika z arkanoru a on byl w chainie z gnaisu. jezlei dodac do tego ze moglby on czarowac z dajmy halabarda w rece to ojezusku trzymajcie mnie w 7.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 22:32, 17 Kwi 2007 |
 |
Spokojnie, ja bardzo doceniam to co tu robisz bo widac przeciez ze sie dwoisz i troisz. Ok, wiec szkielety maja moc zrobic krzywde i to rozumiem tylko ze skoro ja z ponad 80% fenca trafiam w nie srednio co 2 cios podczas gdy one pruja z czestotliwoscia 2 trafionych uderzen na sekunde to nie widze mozliwosci jak poczatkujacy gracz moglby z nimi walczyc. IMHO nie mozemy skazywac nowych postaci na bieganie z mieczem za ptaszkami zanim osiagna poziom 70% skilla rozsadna ilosc dexa. Uwazam ze brakuje w tej chwili slabszych mobkow na ktorych nowe postacie moglyby trenowac i zdobyc troche zlota na jakas zbroje czy miecz. Nie traktuj tego jako pretensji bo ja moge grac w tych warunkach i tez bedzie git jednak mam tu na wzgledzie ewentualne nowe nabytki na shardzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:36, 17 Kwi 2007 |
 |
to wystarczy dac oddzielny thread w dziale propozycje:
co wy na to zeby zwolnic czestotliwosc ciosow npc?
i tutaj 3 linijki opisu (czytelnie najlepije i tresciwie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ghost2
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:36, 17 Kwi 2007 |
 |
Coltain napisał: |
3 na 1 to banda lysego, nie chcemy otaczania postaci przez x mobkow a ona sobie stoi i ma w dupie x szkieltow czy innych...
|
Jesli ktos ogarnia gre, ma doswiadczenie i do tego dobrze zrobiona postac to dlaczego ma tak nie byc?
On: za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 6:57, 18 Kwi 2007 |
 |
[quote] (...) tylko ze skoro ja z ponad 80% fenca trafiam w nie srednio co 2 cios podczas gdy one pruja z czestotliwoscia 2 trafionych uderzen na sekunde to nie widze mozliwosci jak poczatkujacy gracz moglby z nimi walczyc (...) [/qoute]
Specjalnie dla Ciebie dziś stworze sobie woja - staty 35 20 10, na początek 50 sworda, 30 parry i 20 heala - jeżeli rzeczywiście szkielet będzie za mocny dla mnie to popre to spowolnienie ciosów, ale jak narazie jestem zupełnie przeciw WSZELKIEMU ułatwianiu PvM
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:19, 18 Kwi 2007 |
 |
Geez, akurat banda szkieletow nie jest za mocna. Bardziej przeszkadzaja te moby, ktore podlatuja i czaruja. Przeciez Pierwszym expowiskiem takim jest Cmentarz pod Stolica - a tam wejdzie nowy gracz (nawet ja, bo mam ~50% fenca) zabije jednego szkieleta i musze zwiewac pod straz, bo juz dwa moby czarujace mnie do ziemi gryza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:19, 18 Kwi 2007 |
 |
To raczej problem za trudnych spawnów dla nooba a nie ich siły, może coś tam sie pozmienia... Pomyśle ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 12:17, 18 Kwi 2007 |
 |
Nobono napisał: |
To raczej problem za trudnych spawnów dla nooba a nie ich siły, może coś tam sie pozmienia... Pomyśle ;P |
Fakt dla niubkow nie ma miejsca gdzie mialby same szkielety,zombie itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:55, 18 Kwi 2007 |
 |
Jest, to jest czarny zamek na północ od Griastu + są tam potem troche mniej elo mobki, ale to nie musi się tam newbe pchać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 13:04, 18 Kwi 2007 |
 |
lizardmany i ratmany, bezglowe, dalej harpie - nic ponadto. duza czesc wyspy w okolicach Erad'oru.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:15, 18 Kwi 2007 |
 |
Tak, tylko nawet taki glupie harpie, ratmany i bezglowi bija za szybko.
W tym czarnym zamku nie tylko szkielety sa, ale i licze i inne wcale nie slabe stwory.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|