Autor |
Wiadomość |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 22:55, 14 Sty 2008 |
 |
Skreczi no wlasnie leczyc trutke i wskszeszac bez koniecznosci posiadania anatomi, a nie jak jest to obecnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 0:39, 15 Sty 2008 |
 |
A nie laska sie nauczyc anatomii ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 11:49, 15 Sty 2008 |
 |
Korg chyba nie rozumiesz sensu mojego posta.
To jest propozycja, zeby mozna bylo leczyc trucizne bandazami bez anatomi.
Nie zgadzasz sie ok. jak zostanie bez zmian to nie bede mial wyjscia.
jednak powtorze 100 skila za samo leczenie ran jest malo moim zdaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 11:53, 15 Sty 2008 |
 |
Korg to jest zupelnie niepotrzebny nerf!. Kazdy woj ma anatomie, wiec bez problemu ci sie leczy z twojej trucizny a te troche mniej typowe klasy typu assasin np. juz moga tej anaty nie miec i maja kulawego skilla ktorego lepiej zastapic... zoltymi. Robia wiecej i szybciej. :] Od zawsze bylo tak ze by leczyc sie z trucizny wystarczal sam heal na 60% tyle ze duze znaczenie mialy lvl-e trucia i to bylo imo ok.
Eee teraz zaywazylem poprzedniego twojego posta. Moze faktycznie malo wyraznie. Chodzi mi o to ze jak zatruwasz kogos deadly (4lvl) to bez anatomi majac tam te 90% heala musi uzyc 4 bandazy by taka trute sciagnac. A nie ze 1 bandaz - 5 lvl idzie sie... .
Przy anacie juz by wystarczyly 2 tylko. Wiec wojownicy beda mieli troche wolniejsze a inne klasy beda mialy umozliwione odtrucie sie ale baaardzo wolno.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Wto 11:56, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 11:56, 15 Sty 2008 |
 |
Jezeli samo leczenie ran w biegu ci nie wystarcza za 100 skilla to ja bardzo przepraszam :>
Pozatym jezeli dolozysz do tego drugie 100 skilla to masz odtrowanie w biegu .... i wskrzeszanie.
Wiem magowie sa przyzwyczajeni ze jeden skill ma wszystko .... czarowanie wierzcha , summony , offensy , blessy , czarowanie jedzenia , paralize , cursy ...... itd
Ale wiele skilli w uo ma jedna funkcje lub 2.
Proponuje ci zamienic healing na ss .... moim zdaniem an mis sah ko powinno ci starczyc ( chyba tak sie te slowa pisze )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 11:59, 15 Sty 2008 |
 |
Korg mi tam nie chodzi o maga bo imo heal u maga to zapychacz.
Ale assasin? Assasin musi juz sobie jakiegos skila odpuscic i ciezko by to byl heal a w tym momencie wlasnie tak to wyglada.
ZAWSZE healling sam wystarczal do otruwania sie. I nie rozumiem tego Korg skoro ciagle mowisz jak to jakies noobki sciagaja twoja trute 1 bandazem czemu ten moj prop. jest taki zly? :] Tak czy siak ci ja sciagaja ale za to bedziesz mial pewnosc ze nie zrobia tego w tempie blyskawicznym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 12:04, 15 Sty 2008 |
 |
Assasin ?
Fence / anatka / tacta / healing / poison / hidd / stealth
assasin bez anatomii ????????????
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:04, 15 Sty 2008 |
 |
Nie da się wykonywać wyższo-półkowych czynności leczniczych nie posiadając anatomii.
Nie da się zadawać bronią większego DMG nie posiadając Taktyki.
Nie da się zadawać czarami większego DMG nie posiadając Evala.
Tak jest od dawna, chyba na każdym serwerze... Taka jest mechanika i jest uczciwie. Jeśli wolisz zamiast anatomii mieć... Nie wiem... każdą bojówkę
Zwiększanie ilości punktów życia to cholernie dużo. I nie każda postać musi mieć wszystko. W szczególności skrytobójca powinien mieć słabe strony, a najlepiej kilka.
A Assassin bez anatomii to nie dość, że nieklimatyczny Assassin, dwa, że dupa, nie Assassin, a trzy, że... hmm... no, kiepski pomysł nie mieć tego skilla. Mogło mi się coś powalić w arkuszu kalkulacyjnym, ale wg wzorku ze Straticsów 100 Anatomii zwiększa DMG o 55%. Może się nie znam, ale Assassiny polegają na błyskawicznym i najlepiej insta-morderczym (dużo dmg [alpha strike?] na wejściu i mega truta) ataku z ukrycia. Głupio trochę nie mieć tego ataku mocniejszego o połowę...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Wto 12:09, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 12:48, 15 Sty 2008 |
 |
u nas anata jest slabsza. Korg assasin bez ressista? z kiepawymi ressami w skorkach? nie widze tego osobiscie. Firek na CL nigdy nie trzeba bylo anatomii by sie odtruwac i nie rozumiem czemu teraz jest to potrzebne a w zamian za to uwala sie ostro poisona...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:19, 15 Sty 2008 |
 |
W skórkach nie ma się kiepskich resów. W mojej wywerniej mam prawie po 50, a wywernia to bynajmniej nie najlepsza ze skór. No chyba że ktoś oczekuje resów kategorii 70... Swoja droga Hiding nawet nieźle rekompensuje brak Resista.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Wto 13:20, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:29, 15 Sty 2008 |
 |
Hiding? owszem rekompensuje ale latwo go zablokowac i bardzo latwo zlapac w scianke takiego hidnietego assasina. Tyle ze to nie temat o tym a raczej o fakcie ze brak mozliwosci odtrucia jest nerfem a nie zmienia kompletnie sily poisonera i ten pozostaje ciagle slabym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:04, 15 Sty 2008 |
 |
Przyznam, że możliwość leczenia truty bez Anatomii, a z wysokim Healingiem to dobra opcja. Dopóki będzie to odpowiednio mniej skuteczne (kilkukrotnie) w porównaniu z Healingiem i Anatomią. W przeciwnym wypadku równie dobrze możemy dać możliwość skradania się Healingowi i zlikwidować bonusy do DMG z Anatomii i Evala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 1:05, 16 Sty 2008 |
 |
no ale wlasnie taka byla moja propozycja prawda? ze posiadanie anatomi przyspiesza *2 sciaganie truty... 4 bandaze a 2 bandaze to chyba znaczna roznica.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|