Autor |
Wiadomość |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 20:20, 14 Wrz 2008 |
 |
Witka,
chcialem poruszyc kwestie tych trzech tytulowych przedmiotow. Otoz, od jakiegos juz czasu te przedmioty sa mozliwe do tworzenia, jednak nie widac, aby byly w jakikolwiek sposob wykorzystywane. Zakladam, ze to wlasnie przez ich wysoka cene spowodowana koniecznoscia zuuzycia sztabki zlota do stworzenia.
Zatem wnioskuje, o obnizenie ich ceny poprzez wywalenie sztabki zlota i zastapienia jej dwoma krysztalami/zwojami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:38, 14 Wrz 2008 |
 |
Hehe, uważaj. Jak kiedyś rzuciłem propozycję aby coś zmienić w kulach ponieważ nikt ich ni używa (plus opinia o nekro) to zostałem postraszony banem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 22:07, 14 Wrz 2008 |
 |
Czy ja wiem ;\ Znane mi osoby używają tego, acz każdy dba, aby nikt inny nie wiedzial, z racji ceny takowej kuli. Kula czesto daje bonus, który w sytuacjach ekstremalnych, kolokwialnie rzecz ujmując: "ratuje tyłek".
Obniżenie ceny jednocześnie zniszczy jej wartość.
Ja byłbym raczej za wprowadzeniem takowej kuli jeszcze w dwóch formatach: truty i energii.
Tak np: truty truła by z małą szansą najprostsza trutką, a energii mogła by podleczać za jakies 10 hp (oczywiście z random szansą na jakąkolwiek akcje)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 12:29, 17 Wrz 2008 |
 |
Ash kula nigdy nie uratowala mi tylka mrozu paralizuje na dwie sekundy, a ognia rani za 5h, jedynie kula dusz jest dobra, ale i tak dla nekro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:13, 17 Wrz 2008 |
 |
zawsze to czego nie masz jest lepsze,
dodalem kule leczenia, zmienilem zasade ich uzywania, zwiekszylem o 10% szanse na uzycie,
obecnie nie mam pomyslu ani ochoty nic tu dodawac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Śro 15:08, 17 Wrz 2008 |
 |
Z tego co wiem to te kule sa tylko dla magow, tak?
No to ja chce kule natury
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:02, 17 Wrz 2008 |
 |
a co ta kula natury miala by robic???
pewnie tak jak z kijem druida nie bedzie przez miesiecy pare pomyslów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 0:32, 18 Wrz 2008 |
 |
przywolywac ta rosline, jak jej tam;p?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Pią 13:33, 19 Wrz 2008 |
 |
Np. co jakis czas, randomowo jak w innych kulach przyzywa dodatkowe uderzenie od roju. Oczywiscie nie takiego jak normalnie, tylko jedno uderzenie, zawsze takie same, np za 10.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|