Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Krasnoludy, kopalnie, wyroby z rudy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Palenisko do przetapiania rudy oraz kowadlo w kopalniach

Jestem za paleniskiem do przetopow i kowadlem
58%
 58%  [ 10 ]
Jestem za paleniskiem do przetopow
0%
 0%  [ 0 ]
Jestem przeciwny
41%
 41%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 17


Autor Wiadomość
Kuken88



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:48, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Witam serdecznie, przybylem wlasnie do Lupis Skaar i bardzo sie zdziwilem poniewaz to pierwszy moj przypadek gdzie w krasnoludzkiej kopalni nie ma Kotla w ktorym mozna przetapiac rude i kowadla a w koncu krasnoludy sa znani jako kowale najlepszych zbroji, mysle ze moze tez przyciagnac nowych fgraczy jesli w niektorych kopalniach (przedewszystkim w Lupis Skaar) ustawi sie Forge oraz Avil (palenisko do przetapiania rudy oraz kowadlo) jestem pewien ze to przyciagnie wielu graczy bo wiem jak bylo na innych serverach ale podac nazw niestety nie moge bo nie bede robil reklamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 16:52, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Za kowadłem i piecem, bo pewnie komuś się przyda - ale onlinu z pewnością nie podniesie Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 16:54, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Poszukaj lepiej, kuźnia jest w mieście.

Merq - jako graczowi z doswiadczeniem nalezy Ci sie bura za wypowiadanie sie bez sprawdzenia Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pią 16:55, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pią 18:38, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Ale on mowi o kopalni. W kopalni nie ma ani miecha ani kowadla, te rzeczy sa w KUZNI a nie w KOPALNI.

A kowadlo to nie avil tylko aNvil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 19:36, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Ja też oczywiście mówię o kopalni w LS:) - sprawdziłem - i Ni ma w niej żadnych miechów ani kowadeł;>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pią 19:37, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 19:38, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Ja wiem, że mówi o kopalni. Do kopalni możemy dodać węgiel i wybuchy metanu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuken88



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:25, 14 Lis 2009 Powrót do góry

Fir napisał:
Poszukaj lepiej, kuźnia jest w mieście.

Merq - jako graczowi z doswiadczeniem nalezy Ci sie bura za wypowiadanie sie bez sprawdzenia Razz


Uprzejmie chcialbym poinformowac ze kuznie znalazlem bez problemu napisalem tutaj posta ktory jest o wstawieniu Forge i aNvila (jak ktos tam mnie poprawil i dziekuje ale moj angielski nie jest zaawansowany) do kopalni a nie gdzie jest kuznia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kuken88 dnia Sob 1:29, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuken88



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:28, 14 Lis 2009 Powrót do góry

a dokladniej chodzi mi o to ze droga z Kopalni do Kuzni jest dosyc dluga, ruda wazy wiecej niz przetopiona na sztabki wiec sztabek mozna niesc wiecej niz samej rudy pozatym MA TO WPLYW NA PODNIESIENIE GRYWALNOSCI ze wzgledow oszczedzania czasu, gdybym mogl to sam bym to ustawil ale po pierwsze nie wiem czy jest opcja kupienia kotla i kowadla a po drogie zawsze ktos moze sobie to wziasc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 14:28, 14 Lis 2009 Powrót do góry

jeśli dasz mi 100% zapewnienia, ze palenisko i kowadło podniosą online sam ci dam takich ze 100, ale jeśli po rozstawieniu nic nie zwiększy się online oddasz mi równowartość każdego miecha i kowadła x100 ok ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Sob 14:29, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuken88



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:16, 15 Lis 2009 Powrót do góry

w 100% nie jestem w stanie tego zapewnic, ale wiem ze na innych serverach jak gralem i wstawiono takie zeczy do kopalni to bylo w niej pelno luszi pozatym pelno tez przechodzilo tam magow i innych graczy aby pytac sie o zbroje z kopalni bylo przejscie do innych pomieszczen gdzie bylo pelno przeciwnikow i smokow. Ale tak jak mowie zapewnic tego w 100% w stanie nie jestem a i tak malo gram kowalem tylko zeby ludza sie gralo wygodniej a jak jest wygodniej chociaz troszke i informacja ta idzie w eter to ludzie przybywaja. Zreszta sam niewiem teraz co bedzie lepsze bo jak bedize wiecej takich ludzi jak spotykam grajac u was to az mnie cos sciska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 21:31, 15 Lis 2009 Powrót do góry

Fir napisał:
Do kopalni możemy dodać węgiel i wybuchy metanu Wink

TAK! Ja jestem ZA! (co juz kiedys mowilem ;] )

Cytat:
a dokladniej chodzi mi o to ze droga z Kopalni do Kuzni jest dosyc dluga, ruda wazy wiecej niz przetopiona na sztabki wiec sztabek mozna niesc wiecej niz samej rudy pozatym MA TO WPLYW NA PODNIESIENIE GRYWALNOSCI ze wzgledow oszczedzania czasu,

A slyszal o czyms takim jak zwierze juczne? Tudziez golem? A ze takie cos przenosi rude slyszal?
Cytat:

gdybym mogl to sam bym to ustawil ale po pierwsze nie wiem czy jest opcja kupienia kotla i kowadla a po drogie zawsze ktos moze sobie to wziasc

Nie mozna stawiac kowadel i miechow poza domkiem. Wiec nie postawisz. Ale powtarzam:
KOPALNIA to nie KUZNIA.
Jak sama nazwa wskazuje w kopalni sie kopie a w kuzni sie kuje.
Wiec glosuje przeciw wstawianiu tych przedmiotow do kopalni.

P.S: Moja postac to kowal/gornik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Nie 22:06, 15 Lis 2009 Powrót do góry

Ja pospisuje sie pod Qlerem, no moze bez tego PS;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Nie 23:28, 15 Lis 2009 Powrót do góry

A ja jestem stolarzem Razz
Ta a może od razu niech jeszcze npc bedzie do sprzedazy wykutych rzeczy Razz Moze bankiera od razu postawmy w kopalni a co tam może się zabłąkał po pijaku Very Happy
Nie no my rozumiemy że jestes tu nowy i mowisz jak miales na innych serwerach. Tutaj sa rozwiazania bardzo klimatyczne no i musisz sie do tego przyzwyczaic ;]
masz kilka wyjsc zawsze Razz
1 postawic chałupę pod kopalnią (czego nie polecam bo lepsze rudy sa w gorach)
2 kupic golema/juczniaka (co polecam bardzo ochoczo)


A ty Bilbur Razz Zamiast wysmiewac mlodziaka bys mu zrobil golema ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Wto 18:07, 17 Lis 2009 Powrót do góry

TO niech sie zglosi do Horma ma mircu:P albo poszuka mojego gg gdzies tam pisalem:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Antoni



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja

PostWysłany: Śro 21:21, 22 Wrz 2010 Powrót do góry

Postanowiłem odświeżyć temat. Z powodu wywalenia wszystkiego oprócz postaci, życie górnika stało się trudniejsze, toteż uprasza się serdecznie o wstawienie do kopalni (lub przed) miecha do przetopu rudy. Wniosek swój motywuję: po pierwsze primo, łatwiejsze życie (zauważyłem kilka "młodych" postaci), po drugie primo - każda szanująca się krasnoludzka osada posiada przy/w kopalni miech (opcjonalnie kowadło). Wszystkim krzyczącym, że po co, na co i w jakim celu chciałem powiedzieć iż jest to gra, a nie orka na ugorze i ma to być przyjemnością tudzież inne takie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)