Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Komenda na zbieranie ziółek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Popierasz propozycję

Tak
42%
 42%  [ 6 ]
Nie
42%
 42%  [ 6 ]
Nie mam zdania
14%
 14%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 14


Autor Wiadomość
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Pią 14:18, 22 Paź 2010 Powrót do góry

Mam propozycję, co by zielarz mógł sobie ustawić jakąś komendą lub gumpem roślinę, którą chce zbierać z zielonej łączki. Dlaczego? Już tłumaczę:

Zielarstwem (za pomocą nożyka) można zbierać pajęcze sieci, beladonne, krwawy mech, mandragore i czosnek. O łopatce się nie wypowiadam na razie w tym temacie. Używając nożyka na drzewie zawsze dostaje się kilka (max 4 chyba) pajęcze sieci. Używając nożyka na bagnie dostaje się zawsze beladonnę (max 4 krzaczki, z czego podobno wychodzi max 20 ziół).

Używając nożyka na trawie dostaje się losowo 4 krwawe mechy (nie wymagają obrobienia, po prostu 4 gotowe składniki), albo 4 krzaczki czosnku lub mandragory (po ususzeniu po 20 czosnku lub mandragory). Zakładam oczywiście, że ma się 100 zielarstwa.

Jeśli zielarz potrzebuje pajęczych sieci, albo beladonny, uzbiera ją szybko, bo sieci i beladonna wypadają zawsze po kliknięci na dany obszar. Jeśli jednak potrzebuje załóżmy mandragory, albo żeńszenia, musi zbierać daną ilość 3x dłużej, bo dany składnik wypadnie mu raz na 3 próby (średnio).

Rozumiem, że zostało tak zrobione, żeby przypominało górnictwo, ale w górnictwie istnieje coś takiego jak lepsze i gorsze rudy i każda ze swoim własnym progiem. W zielarstwie nie ma lepszych i gorszych ziół (może krwawy mech, ale go się zbiera 4 razy mniej niż czosnku i mandragory), a progi na zbieranie wszystkich trzech ziół z łąki są takie same.

Dlatego moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie możliwości wybrania. Nie wpłynie to przecież na ilość wydobywanych ziół, tylko na ich rodzaj, co znacznie ułatwiłoby handel ziołami, na które w końcu jest różny popyt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Syno



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:41, 22 Paź 2010 Powrót do góry

A JA jestem za tym zeby wprowadzic normalne krzaczki typu krzaczek czosnku, mandragory, itp a nie "niewidoczne ziolo ktore zbiera sie nozem z trawy" jedynie sieci z drzew - wszystko to "odrastaloby" po jakims czasie albo jak da sie skryptem to zeby losowo rosly gdzies na polanach (nie w lasach bo ciezko by sie znajdywalo)

Albo tez wyspach nie posiadajacych moogatow ;P gdzie trzeba dostac sie lodzia -.- Razz bo lodzie w ogole nie sa wykorzystywane a trzeba cos narzucic z gory ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Syno dnia Pią 14:42, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Pią 18:07, 22 Paź 2010 Powrót do góry

Krzaczki ok... tylko jak będą w skupiskach, to miejsca gdzie rosną będą stale oblegane przez redów, co w efekcie zmusi zielarzy do zmiany branży. A jeśli porozrzucane w miarę równomiernie, to jest sporo roboty, a efekt nie zmieniony.

Jeśli miałyby być na wyspach, gdzie dałoby się dostać łodzią tylko, to też zielarzy się nie uświadczy, bo najpierw trzeba kupić statek za 400k, żeby potem nazbierać sobie na początek 200 porcji ziółek przez 30 minut. Oczywiście problem rozwiązuje się, jeśli zielarz zna zaklęcie recall i zaznaczy sobie na wyspę runę, ale jeśli da się to tak prosto obejść, to jaki jest sens?

Co do pojawiania się w losowych miejscach... kopalnie i lasy nie wędrują po wydobyciu/ścięciu. Zwierzaki po oskórowaniu też jakoś w tych samych miejscach się pojawiają.

Łodź, to ja bym sobie chętnie kupił i nią pływał, bo to przecież bezpieczniejsze niż chodzenie przez lasy (zwłaszcza dla samotnego PM'a), ale cena łódki jest zaporowa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skipperro dnia Pią 18:09, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Syno



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:16, 22 Paź 2010 Powrót do góry

To mozna tez wprowadzic mozliwosc sadzenia tych ziol na farmach itp. a np. niektore ziola jakies rzadkie wrzucic na wyspe na ktorej nieda sie czarowa i w ogole ;D takie wyzwanie Smile) chociaz to pomysl wziety z chwili bez glebszego zastanowienia - no prawda lodki moglyby kosztowac 60k za mala a 100k za srednia a nie 230 za najmniejsza ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Pią 18:50, 22 Paź 2010 Powrót do góry

O! Sadzenie ziółek też by było fajne. Tylko to więcej roboty, myślałem tak, żeby ekipy nie obciążać zbytnio.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Syno



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:15, 22 Paź 2010 Powrót do góry

do zbierania i sadzenia ziol zielarstwo warzywa i owoce - rolnictwo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 0:37, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Spawnowanie ziółek - robota

Ograniczanie obszaru - jeszcze chyba gorsza robota

Ogólnie to teraz można kroić zielarkę nawet w Trinsic chyba... Farmowanie ziół, to już w ogóle mnie jakoś rozbawiło xD Zaraz ktoś wymyśli, że on ma w domu pająka/chce mieć i powinien mieć spawn pajęczyn...

W skrócie - uważam, że na serwie jest w cholerę ważniejszych rzeczy niż to ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Sob 18:50, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Dlatego nie proponowałem żadnego spawnowania, strefowania, farmowania, ani niczego takiego, tylko prostą zmianę w skrypcie. Dodać propsa do PC, zrobić komendę zmieniającą tego propsa i zmienić skrypt zielarski, żeby uwzględniał nowego propsa. Jakieś 15 minut roboty dla średnio zaawansowanego skryptera (skryby Smile ).

Jeśli CL jest pisana w eScripcie, to sam bym to zrobił w 10 minut, bo to żadna filozofia. w C# jakieś 20 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 19:51, 23 Paź 2010 Powrót do góry

No ogólnie tak... ale wtedy wg mnie powinna spadać ilość zbieranych ziół. Wcześniej było dzięki temu tak, że keg żółtej miał jakąś wartość, bo było ciężko o żeń-szeń na przykład. Teraz by szedł taki zielarz i kosił 1k żeń-szenia raz dwa. Szybko wrócą czasy jak kiedyś, że magowie mieli po 50k ziół i rynek stał w miejscu (wiem, bo sam miałem po 30k i generalnie miałem gdzieś czy stracę zioła na wyprawie czy nie, mixami też się nie przejmowałem). Teraz to chociaż jest z tym jako tako trudno - a zielarze będą mieli kasę na często zużywanych ziołach. Bo gwarantuje Wam, że jak się znajdzie trzech zielarzy chociaż, to będzie brać za ziółka po 1gp ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skipperro



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium

PostWysłany: Sob 20:17, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Więc w obecnej sytuacji idąc tym tokiem myślenia - kegi trucizny są przegięte, bo za łatwo zrobić. Wybacz, ale argument moim zdaniem zupełnie chybiony, bo jak podkreślałem wcześniej - ilość ziół będzie taka sama. A jak ktoś chce żeńszenia nazbierać, to po co utrudniać to komuś? Tak działają nasze polskie urzędy i tak właśnie myślą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 20:58, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Nie są przegięte - są tanie ;] A ilość ziół nie będzie taka sama - bo w godzinę robisz teraz powiedzmy tam 5 ziolek po 100sztuk każego, a tak zrobisz 500ziolek ktorych stricte potrzebujesz. Nie neguje pomysłu, żeby nie było bo to zawsze jakieś ułatwienie... ale znam naturę ułatwień i zasadę palca i ręki. Chciałem tylko zwrócić uwagę na taki sposób myślenia, bo jak wiadomo, i popyt i podaż kształtują ceny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:35, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Aiedail napisał:
Zaraz ktoś wymyśli, że on ma w domu pająka/chce mieć i powinien mieć spawn pajęczyn...


A w rilu jak mam w domu pajaka to mi sie pajeczyny po katach spawnuja:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 8:13, 24 Paź 2010 Powrót do góry

I rzucasz z nich magiczne czary? Dopalacze to zlo ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)