 |
|
Autor |
Wiadomość |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 21:28, 22 Maj 2008 |
 |
Moja propozycja:
Tabela kal xena ma max 15 pozycji
60% magery/eval 5 pozycji
80% magery/eval 10 pozycji
100% magery/eval 15 pozycji
Mozna by dac od 110% mgr mozliwosc 20 pozycji <- do przemyslenia
Mozna przyzwac max 3 istoty:
60% magery/eval 1 istota
80% magery/eval 2 istoty
100% magery/eval 3 istoty
Sposob dzialania:
1.Gracz bierze rune
2.Gracz podchodzi do mobka npc
3.Gracz rzuca mark i celuje w moba
4.W zaleznosci od int/eval/mgr moba sie udaje zaznaczyc lub nie.Zaznaczona runa znika i pojawia sie wpis w tabeli z kal xenami, im wiecej rzucamy danego moba i czym slabszej jakosci jest runa na ktorej zostal naznaczony mob tym szybciej wpis wyparuje z listy.
a)Moba mozna zaznaczyc raz na X czasu(w zaleznosci od sily maksymalny czas moze sie wydluzyc nawet w dni)
b)Mob raz zaznaczony jest trudniejszy do zaznaczenia przez kolejna osobe
c)Nie mozna zaznaczyc mobow stamowanych
d)Nie mozna zaznaczyc mobow wyjatkowych(tu do obmyslenia do ekipy co dalo by sie zaznaczyc a co nie -np w przypadku kolorowaych mountow napewno tamerzy by sie burzyli)
e)Nie mozna zaznaczac przywolanych mobow
f)Mozna zaznaczac rowniez moby humanoidalne(np banita)
5.Gracz rzuca kal xena i wskazuje miejsce w ktorym ma sie pojawic.
a)Jezeli gracz byl na "skraju" zaznaczenia moba(to znaczy ze na styk starczylo mu skilla by go zaznaczyc) to mob ma szanse sie zerwac
b)zerwany mob atakuje gracza i znika wrac ze smiercia ow gracza lub ze smiercia swoja.
c)Przyzwany mob moze miec max 70% swojej naturalnej sily (sila moba zalezna od int/mgr/eval gracza)
Pozwoli to na stworzenie unikatowych kombinacji i zacheci graczy to pvm(bo podczas pvp raczej nie nie da zaznaczyc moba) no i urozmaici to oczywiscie magery jak i sama gre:-)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 0:22, 23 Maj 2008 |
 |
fajny pomysl garth
pS.: kiedy bedzie mapa ? :**
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 0:58, 23 Maj 2008 |
 |
Do wprowadzenia od zaraz jest gotowa jak sie nie patrzy spora czesc swiata wiec nie mnie pytaj a seerow;]
Druga sprawa ze mapa aktualnie sie nie zajmuje bo czasu nie mam i dopiero od czerwca zaczne cos dzialac powazniej(to znaczy by wprowadzic reszte)
Trzecia sprawa to nie temat o mapie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:02, 23 Maj 2008 |
 |
Pomysł Gartha ciekawy , tylko bym mała modyfikacje zrobił:
tabelka ma 20 pozycji, na starcie jest 3-5 i one sa tam już na stałe, inne zaznacza się runami.
na starcie jest powiedzmy lama biały mis i cos jeszcze, czyli te "podstawowe" lepsze? poluj z runami;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 11:50, 23 Maj 2008 |
 |
Nie podoba mi się tylko jeden punkt mianowicie
"b)Mob raz zaznaczony jest trudniejszy do zaznaczenia przez kolejna osobe "
Ponieważ po pierwsze trzeba by robić jakiś licznik ile razy rodzaj moba byłby już zaznaczany a dwa najpopularniejsze pojazdy typu lamy czy koniki byłyby niepotrzebnie trudne do zaznaczenia. Imo po wyrzuceniu tego punktu pomysł bardzo ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 12:38, 24 Maj 2008 |
 |
Przecież kal xen działa dobrze więc po co go ruszać? Ja bym zostawił jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |