Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Flam sanct- przesada? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:36, 03 Paź 2010 Powrót do góry

chce poruszyć temat czaru odbicia czy jak on się tam nazywa. właśnie podbiegłem do maga który rozłożył mnie w niecałe 2 sekundy. niepoważną rzeczą dla mnie jest, ze uderzając z halabardy dostałem hita za 30% hp...
Wiem ze zaraz magowie będą się wypowiadać ze to jest normalne i ze płacze ale znowu nie ma balansu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:02, 03 Paź 2010 Powrót do góry

ano nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lubiekluski



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:02, 03 Paź 2010 Powrót do góry

Flamsanct tak właśnie działa odbija 33% dmg w agresora i wtedy albo się sami wykończymy albo dobije nas mag 1 corporem:>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:28, 03 Paź 2010 Powrót do góry

czyli mag nie do rozwalenia. proste.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rakoth



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:43, 03 Paź 2010 Powrót do góry

z punktu widzenia magii. flam sanct jako czar nizszego kregu, nie wymagajacy castowania (rzuca sie przed walka) i nie zabierajacy many podczas walki nie ma prawa miec sily cor pora (uderzenie halka daje nieco nizsze dmg). jest to nielogiczne, po co uzywac wtedy czarow ofensywnych skoro wystarczy czekac, az delikwent sam sie zabije;p gram magiem, wiec nie placze bo dostaje od magow, tylko wazne aby kazda klasa miala szanse pokonac inna i decydowaly bardziej umiejetnosci gry. moim zdaniem wystarczy sztywny dmg od czaru-powiedzmy 8-10 dmg w zalezonosci od resa i po sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Nie 18:06, 03 Paź 2010 Powrót do góry

Reactiv armor dziala w ten sposob bardzo dlugi czas, dziwne ze dopiero to zauwazyliscie.

Sam czar ma po rzuceniu "ladunki" (50 chyba) ktore okreslaja mozliwa do odbicia ilosc DMG z zaznaczeniem ze moze to byc max 30% zadanego DMG.

Czyli: zadajesz hita za 100hp flam sanct odbija 30hp przy czym odbiera sobie 30 punktow co oznacza ze zostaje ich 20.

Wedlug mnie ejst wporzo tylko nauczyliscie ze woj to taran ktorym sie napiera bezmyslnie na maga.

Walki sa dynamiczne, jest wporzo wedlug mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:29, 03 Paź 2010 Powrót do góry

Dynamiczne walki? chyba snisz. Dziwne ze wale z halki za pol hp magowi czyli za okolo 50hp a oddaje mi 30hp. cos nie halo? taka dynamiczna walka ze podbiegasz do maga on czaruje corpa. Walniesz go odda Ci Reactive armoor dostajesz z corpa + z kija i padasz. Naprawdę duza dynamika. Pogratulować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)