Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Druid: Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:27, 18 Lis 2007 Powrót do góry

Dary lasu:
Tworzy losowo owoce/warzywa.

Fałszywy trop:
Powoduje, ze nie działa na rzucającego tracking

Identyfikacja natury:
Taki uproszczony tracking, pokazuje czy w pobliżu są mordercy, kryminaliści, dzikie stworzenia.

Wyleczenie:
Stopniowo leczy życie rzucającego czar.

żar słońca:
Zadaje obrażenia w zależności od ilości części zbroi. Skuteczne przeciw ciężko zbrojnym graczom lub potworom humanoidalnym.

Zwierzęcy instynkt:
Przemienia maga jak polimorfia w stworzenie zależnie od poziomu umiejętności (gdy dostępna jest kolejna postać wybór postaci jest losowy). Są 3 formy: pantera, wywerna i pajęczarka. Postać porusza się szybko jak na koniu. Użycie podczas wpływu czaru zmienia postać na rzeczywistą.

Zwierzęca siła:
Przemienia maga jak polimorfia w stworzenie zależnie od poziomu umiejętności (gdy dostępna jest kolejna postać wybór postaci jest losowy). Są 2 formy: niedzwiedz grizzli i drzewiec. Użycie podczas wpływu czaru zmienia postać na rzeczywistą.

Oczyszczenie:
Odtrucie.

Wtopienie w naturę:
Druid dostaje czasowo 110 hidinga i stealtha oraz zostaje ukryty.

Wysłannik lasu:
Zmienia czasowo postać maga w enta.

Gniew:
Działa jak umiejętność: prowokacja.

Magiczne ciernie:
Czar działa podobnie jak reactive armor, czyli oddaje otrzymany dmg bronia. Działa dużo dłużej od magicznego.

Odnowa:
leczy rzucającego oraz jego zwierzęta / przywołańce, które są w odległości mniejszej niż 12 pol.

święty las:
Rzucający otrzymuje czasową odporność na klątwy.

Zaklęty bluszcz:
Przywołuje glona.

Dar niebios:
Usuwa wszelkie czary wpływające na postać. Czyli usuwa blesy, klątwy, itd.

Leśni przyjaciele:
W zależności od posiadanego poziomu umiejętności druid przywołuje: leśnego sługę, leśnego wojownika, leśnego lorda, leśną królową, satyra.

Spokój dziczy:
Czasowo leczy zwierzęta druida (dużo zdrowia) ale rani druida.

święte źródło:
Druid tworzy źródełko, które, gdy po nim chodzić, odnawia postać.

Wulkaniczny ogień:
W miejscu celu wybucha "wulkanik" ;p

Pajęcze sieci:
Tworzy w miejscu wskazanym sieci paraliżujące.

Równowaga:
Wszystkie przywolańce dokoła druida są zabijane, wszystkie czary wpływające na graczy dokoła druida są wyłączane.

Spłoszenie:
Po rzuceniu czaru gracze przebywający na wierzchach mogą być zrzuceni. Zwierze na parę sekund dziczeje.

Wulkaniczna lawa:
Każdy krok druida tworzy ścianę ognia.

Znamię dziczy:
Wszystko dokoła druida jest błogosławione czarem (siła, zręczność, inteligencja, zbroja)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)