Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Domy / budowle / deedy itp - w waszych rękach! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:14, 15 Lis 2008 Powrót do góry

kontynuując...

skoro juz sie napracowaliscie to teraz trzeba by to wykorzystac

poszukuje sie osoby ktora wpisala by to do plikow multi

no chyba ze macie jakies szybkie narzedzie ktorym by wasze wypociny umiescil w plikach multi.*

niestety Nob nie zostawil narzędzi, ktorych miał użyć, a ja się na tam nie znam (sam szukałem ale bez powodzenia)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lobot



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:50, 04 Mar 2009 Powrót do góry

Prosze o reupload projektow. Linki z rapida padaja teraz po 10 dniach bez konta premium.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:31, 09 Mar 2009 Powrót do góry

ehhh kontakt do noba bede mial dopiero jak wroce do niemiec :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lobot



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:27, 12 Mar 2009 Powrót do góry

potrzebny jest mulpatcher, housebulider r5 (inaczej zwany house desinger), i zwykly housebulider


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 14:16, 13 Mar 2009 Powrót do góry

Skoro mowimy o domach - dobrze by bylo poprawic bugi w obecnych (np dziury w podlodze w jednym z zamkow i kompletna kasza z szalasem do ktorego nie da sie wejsc nawet)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:41, 14 Mar 2009 Powrót do góry

Tak btw gdzie się podziały opisy domków na provectorze? Wink Są tylko te "nowe", a starych nie ma... A jeszcze niedawno były... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:46, 14 Mar 2009 Powrót do góry

hmm

uofiddler chyba dal opcje importowania do multi....

chyba wiec bedzie to latwiejsze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Sob 23:08, 14 Mar 2009 Powrót do góry

Opisy wroca jak poprawie dane, a to zrobie jesli mi przeziebienie odpusci bo teraz mam przez nie niskie morale


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
junior



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 11:50, 15 Mar 2009 Powrót do góry

lobot napisał:
potrzebny jest mulpatcher, housebulider r5 (inaczej zwany house desinger), i zwykly housebulider


a mozna otrzymac linki do poszczegolnych programow z dobrych stron gdzie są aktualne wersje?

bo mialem juz kilka hous builderów i jedne mi nie działały jakieś były z tym problemy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lobot



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:59, 26 Mar 2009 Powrót do góry

instrukcja w skrócie:
w house builder zbudować domek wedle instrukcji
http://www.clairslair.fora.pl/informacje-oficjalne,4/domy-budowle-deedy-itp-w-waszych-rekach,2406.html
zapisać projekt na dysk dla potomnych, wyeksportować jako multi text file

w mulpatcher ustawić wszystkie ścieżki w sekcji settings "..."
następnie załadować odpowiednie pliki "load" w settings
w sekcji multi wybieramy oznaczenie pozycji w pliku (czerwone puste)
następnie ppm i wybieramy Load from UOA Textfile.
przechodzimy do sekcji settings i zapisujemy pliki Multis->save nalezy podac nazwę pliku oraz rozszerzenie.

pliki: housebuilder mulpatcher
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:05, 04 Wrz 2009 Powrót do góry

F5? Jakaś reaktywacja tematu by się przydała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 13:08, 04 Wrz 2009 Powrót do góry

Ze względu na wiele zmian personalnych, które miały miejsce od tamtego czasu temat jest raczej zawieszony na razie, niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)