Autor |
Wiadomość |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 2:39, 25 Maj 2007 |
 |
Jak uwala mobka to zostaje pelny loot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:02, 30 Maj 2007 |
 |
poprawilem (jak wroce do domu to przeladuje skrypty)
moze chcecie zeby taki mag bitewny nie kilowal jednym ciosem? moze niech ma czary??? i zadawac dmg?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 13:43, 30 Maj 2007 |
 |
Colt ja uważam że niepowinien killować jednym czarem ani mobki ani playerów bo co to za sens i może by dodac jakieś inne czary a nie tylko blyskawice.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:54, 30 Maj 2007 |
 |
na probe doadalem (znaczy jak wroce do domu to go przeloaduje)
dodalem 5 czarkow ( na poczatek)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 14:57, 30 Maj 2007 |
 |
Najlepiej żeby nie miał np. samych czarów typu kal vas flam corp por jakies słabsze żeby tez sie pojawiły.     
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 22:24, 30 Maj 2007 |
 |
No, tyle ze on z kasy miasta tyle kosztuje, ze oslabianie go jest... niefajne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 6:50, 31 Maj 2007 |
 |
ile kosztuje?
za 100k chyba
jak zmniejszyc to do ilu..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 17:30, 31 Maj 2007 |
 |
Ale niech zabija i na 1 czar... czemu nie?
Tylko niech kosztuje naprawde sporo.
W momencie gdy bedzie nie zabijajacym skryptem, jak kazdy skrypt bedzie sie go dalo oszukac, a tu chodzi raczej o to by on dawal to bezpieczenstwo w miastach. Mozna wprowadzic limit magow bojowych zalezny od stopnia zaawansowania technicznego miasta.
np: armor,offence 1 lvl - 1 mag
2 lvl - 2 magow
3 lvl - 3 magow itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 19:22, 31 Maj 2007 |
 |
Hmmmm drowie miasto nie ma tego problemu ..... bo przyciagnac stworka tam se neda :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:39, 31 Maj 2007 |
 |
no tak - ale kto by kretem chcial byc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|