Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 pulapki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Mystery



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 4:32, 22 Mar 2008 Powrót do góry

pulapki w dunegonie z umarlakami( w tym za drakami) jedna pulapka zavbija mnie na wzmocnieniu 110hp. To chyba nie tak ma dzialac?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dish



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:05, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Takie pulapki zawsze byly w dungeonah i pewnie beda dalej wiec to chyba nie bug Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 10:35, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Mystery ma racje.Taka pułapka ma być po to aby zaskoczyć a nie zabić na hita więc na moje oko powinna zabierać połowę mniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 11:39, 22 Mar 2008 Powrót do góry

dokladnie ich dmg jest przesadzone


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:11, 22 Mar 2008 Powrót do góry

tych pulapek zabojczych jest najwyzej z 3-4 na calej mapie... nie przesadzacie z puaczem? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:21, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Niezbyt nowy, bo jeżeli faktycznie są zabójcze (ja zwykle się zabijam na lagach o 2-3 pod rząd), to oznacza że woj w smoczej z adamku + tarcza exp + super hiper biżuteria + nie wiadomo co jeszcze, pada na nich również. Niech jakimś cudem będzie tam paragon większy przepatrywacz... czy tam jakiegoś licz lorda, ale będzie suuuuper.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 13:25, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Ich nie poinno byc a jak juz sa to powinny raczej robic 1/4 dmg tego co teraz aby to bylo jakies urozmaicenie a nie koniecznosci wizyty u uzdrowiciela.

Aby nasze wypowiedzi były czytelne, używamy interpunkcji! (przecinki, kropki...) - Zas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Sob 15:32, 22 Mar 2008 Powrót do góry

A ja mam pytanie.. Czy jak mag wie gdzie jest taka puapka i zaciągnie tam mobka to jemu też wbije dmg ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:57, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Mobkom nie wbija a sama pulapka nie jest zabojcza doslownie - zadaje kolo 80-110 hp (random?) dmg z tego co sie orientuje (chyba nawet pancerz ma tu tez znaczenie). Zwykle pulapki z kolacmi zadaja z 20-40 hp a pila z 10-20.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Sob 17:04, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Zatem dla mnie nawet najslabsza 80hp jest zabojcza...
Moim zdaniem pulapka zabijajaca na hita to bezsens...
Sam nie doswiadczylem takowej...
Zbedne utrudnianie PvM...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 17:07, 22 Mar 2008 Powrót do góry

_nowy_ napisał:
Mobkom nie wbija a sama pulapka nie jest zabojcza doslownie - zadaje kolo 80-110 hp (random?) dmg z tego co sie orientuje (chyba nawet pancerz ma tu tez znaczenie)

Zdajesz sobie sprawę z tego, że te pułapki są zabójcze dla każdej postaci poza wojownikami mającymi na blesach ponad 100 hp? O nowych postaciach nie wspomnę. Wyjątkowo zgodzę się z Mystery, że takie pułapki to tylko niepotrzebny nefr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 17:40, 22 Mar 2008 Powrót do góry

cholera... jak to sie nazywalo.... o mam! Removing Traps? taaa to chyba wlasnie to bylo od pulapek Sad
Coz w grze rpg nie chodzi o to zeby one man army biegal wesolo i wycinal wszystko solo, jeno o wspolprace prawda? Wiec zamiast marudzic o nerf poszukajcie/zrobcie postac z removing traps i mozecie smigac dalej biorac takowego kogos na party.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 17:52, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Czyli jak akurat tego kogoś nie ma online mam sobie odpuścić jakiś dungeon? I ciągać za kazdyb razem gdy chce pójść na pvm w jakieś konkretne miejsce.
Super rozwiązanie. Nie wiem czy zauważyłeś ale większość postaci nie ma miejsca na dodatkowy skill, chyba że removing trap byłby poza skilcapem.
Problem jest zresztą tylko z pułapkami które zabijają.

Nie ma obecnie (chyba??) czegoś takiego jak one man army, na silniejsze moby albo się nie chodzi albo chodzi kupą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Sob 17:53, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Sob 18:05, 22 Mar 2008 Powrót do góry

ironizowanie


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 18:12, 22 Mar 2008 Powrót do góry

coz, poruszanie sie po jednej kratce - tak.
To ze nie dajesz rady czegos zrobic i placzesz na forum uwazam za plakanie o dopal - tak.
To ze sa 3-4 zabijajace pulapki i remove trap sie nie przydaje, no coz.. trzeba wiecej takich pulapek i problem bedzie rozwiazany.
Remove trap poza skillcapem - plakanie o dopal.
Nie ma tego kogos online - a to moze byc az jedna taka postac? Limit jakis odgorny czy cos? Rownie dobrze moze nie byc online alchemika/bs/dowolnego craftera kiedy TOBIE go potrzeba, i wtedy co? Dac craftowanie kazdemu bo inaczej to nerf i bug? Inna sprawa ze jak sie idzie "grupa" albo "kupa" to juz jakby w ogole Havok masz swietny argument... "i tak idziemy w kilku wiec niech nikt nie ma remove trap bo to nerf!".

Kixar - rownie dobrze zamiast od pulapki mozesz pasc od laga/moba/pk/czegokolwiek, wiec jak od tego padniesz to zarzadasz wylaczenia, bo to przeciez bug jak sie w wypasionym sprzecie pada?

I tak - czytam wlasne posty po napisaniu ich, tak samo jak czytam posty poprzedzajace, tyle ze w przeciwienstwie do was rozumiem pojecie "wspolpraca", a takze nie uwazam ze "jak czegos solo nie moge to bug/nerf i trzeba to naprawic".

Btw. Nie ma miejsca w skillcapie? Bojowka, tacta, anat, heal, resist, parry i zostaje 100% wolnego skillca, w sam raz zeby tam cos wrzucic:(
Fakt, mozna poisona/paladynizm, fakt mozna alchemie chociazby, ale jak to dziala ze na te skille znajdzie sie miejsce a na remove trap nie? I tutaj dochodzimy do wniosku - pulapki sa za malo "upierdliwe" zeby komus zechcialo sie zrobic skilla na ich deaktywacje i lepiej jest poplakac na forum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZooL dnia Sob 18:14, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)