Autor |
Wiadomość |
Hnat
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:33, 01 Cze 2007 |
 |
Tenze luk zasuwa jak uzi, trudno nadazyc za nim Ktos powie, no i dobrze, wcale nie bo zżarl mi 900 strzal, a nie zdazylysmy obleciec calej pieczary
pozdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:17, 01 Cze 2007 |
 |
omg, a jak te luki tak szybko strzelaly??
dobra , prosba, prztestujcie swiezo zrobione luki (zmniejszylem czas miedzy strzalami ale zwiekszylem szanse na trafienie) - wartosci pobralem z OSI
(po restarcie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:05, 01 Cze 2007 |
 |
poprawilem
luki byly popsute i strzelay z max szybkoscia
teraz zostaly dostrojone (czyli jakas tam predkosc bazowa - predkosc za jazde konno - predkosc za plyte)
dmg tez zostal dostrojony do przypisanej predkosci (zerknijscie na luki na osi)
prosba z mojej strony o wywalenie starych lukow (nie chce straszyc ale jak delikwent bedzie strzelal jAK z karabinu to sie go zaqwestuje) ;p (albo wsadzi chorobe a`la Aradian)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pią 18:31, 01 Cze 2007 |
 |
Heh niewiem czy to dobry pomysł,aradian to straszna choroba nieuleczalna chyba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:31, 01 Cze 2007 |
 |
juz nie trzeba wymieniac, zrobilem inaczej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
max
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pią 20:04, 01 Cze 2007 |
 |
Colt czy możesz opisać jak zrobiłeś to???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:32, 01 Cze 2007 |
 |
znaczy? od strony skryptowej to nie powiem, bo niby po co (a zreszta zamiast korzystac z weapon.speed szukam w itemdesc.cfg objektu o typie tym co bron i korzystam ze znalezionej predkosci)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:49, 01 Cze 2007 |
 |
ja pierdziut - albo mi sie wydaje albo mocno uwaliłeś konnego łucznika - tak z autopsji mówię - dodałeś ze 5 sek dla niego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:35, 02 Cze 2007 |
 |
no nieco (malutko)
zostawilem tez luk , kusze i kusze powtarzalna ktore nie maja minusow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:50, 02 Cze 2007 |
 |
poprosze jaśniej - które nie mają i od czego minusów nie mają ? znaczy łuk (kiedyć magical shortbow) nie ma minusów od jazdy konno? A inne ile mają(o ile to nie tajemnica )?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:43, 13 Cze 2007 |
 |
wywalilem zaleznosc predkosci od wierzcha (oczywiscie wystarczy odhaszowac zeby dodac)
reszta poprawiona
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|