Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nekro czyli odkurzacz z turbozasysaniem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:28, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Drodzy przyjaciele z gry, pisze do was w tej jakze martwiacej mnie sprawie..

Jest taki czar nekro, ktory to potrafi wskrzesic pokonana postac z calym ekwipunkiem, i takowa postac sobie slucha tego co pan nekro jej rozkaze.

Mysle, ze ten czar zostal stworzony z zamierzeniem takim, ze jest to sluga i w ogole fajnie, moze atakowac, podazac, i tak dalej.

Z tego co widzialem wczoraj, czar ten jest uzywany zeby pokonac postac, po czym szybko sie teleportowac w bezpieczne miejsce z jej wskrzeszonymi zwlokami, potem zabic tego 'sluge'
, i caly stuff sobie na lajcie wlozyc do banku

Nie wiem czy jest to jechanie na bugu, raczej nie, ale jest to naprawde niestosowne, biorac pod uwage to ze pare miechow temu byly zmiany ktore mialy na celu zmniejszenie lootowania z cial w trakcie walki (.zbieraj z ciala gracza zostalo spowolnione), a teraz nekro ma czar ktory robi z niego odkurzacz ;] w 6-7 sekund od smierci gracza mozna juz pakowac jego rzeczy do banku ;]

Jezeli tak to ma w zamierzeniu wygladac, to ja poprosze o przywrocenie dawnej predkosci .zbieraj, albo ukrocenie tego procederu, niech np. takie wskrzeszone cialo nie moze sie teleportowac razem z nekro w kazde miejsce, np. jezeli nekro uzyje teleportu, to niech cialo automatycznie umiera ponownie, albo.. no coz, propozycje mile widziane?

Tak samo ten Kal Ort Por nekromancki, wczoraj nekromanta mogl uciec tym czarem nawet jak lecialy w niego ciagle czary, uderzenia bronia, trucizna, i jeszcze na koniec teleportowal sie bedac na paralizu... Prosilbym o przyjrzenie sie temu czarowi, rozumiem ze disturb takiego czaru powinien byc trudny jak nekro ma dobre nekro i wresta, ale bez przesady... na 5 czy cos walk 5x udane uzycie tego czaru bedac pod ciaglym ostrzalem?

Prosilbym o przyjrzenie sie temu, i jakims ewentualnym zmianom?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drov Norwood dnia Nie 16:30, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:30, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Temat byl juz poruszany gracze generalnie poparli zeby zrobic cos z tymi czarami.... niestety czynniki decydujace mialy inne zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:39, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Ja tylko chcialem sprostowac, na paralizu jednak nekro nie moze sie teleportowac. Sprawdzone - nie da sie..
A co do lootowania w sposob wyzej opisany. Samo wskrzeszenie ciala jest bardzo si.. ale juz recalowanie sie z nim bez gate, a zwyklym recallem. Troche dziwne. Nie mniej, dobrze przemyslane. Gratki dla tego kto na to wpadl :]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:41, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Proponowałem jakie zmiany można wprowadzić w topiku:
http://www.clairslair.fora.pl/propozycje,5/mala-poprawka-nekro,3789.html
ale nie przeszło...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artt666



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła

PostWysłany: Nie 17:56, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Qooepi, to nie wiem jak to zostało sprawdzone skoro nekromanta podczas czarowania tego recala dostał an exp por(i chyba też paraliż z berdysza), lecz i tak go przeniosło... I to parę razy miałem takie sytuacje. Jedyny możliwy sposób na disturb to uderzenie z tarczy, lecz jak wiadomo nie każdy może mieć tarczę. Co do ożywienia ze stuffem nie powinno dać się uciec recalem z ożywieńcem skoro mag kal ort porem teleportuje się bez żywiołaków, to z jakiej racji necro ma uciekać z ożywieńcem?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:59, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

pytanko??

znaczy za recallem maja nie podazac summony/tamowalne/inne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:23, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Coltain, no w przypadku summona/tamowalnego/innego, ktory ma przy sobie 50 butli, i expowa zbroje + jakies runiczne bronie, to jest to troche nie w porzadku, padniesz i nie masz szans odzyskac nawet bandaza zakrwawionego.

to tak jakbys dal nekro .zbieraj ktore wsysa wszystkie rzeczy pokonanego przeciwnika od razu.

inna sprawa w przypadku tamera czy maga, bo ich summony sa do zabicia i nie nosza czyichs rzeczy, wiec proponowalbym usunac takie cos tylko nekromancie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Elven Syartiel



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:25, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Nekro nie ma Gate wiec musi jakos przenosic swoje summony. Tak bylo zawsze i jest dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Elven Syartiel



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:30, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Po za tym to jest czar nekromanty i nie mozna go uwalic. Kiedys nekromanta brał na siebie 6 graczy. I tak został bardzo bardzo uwalony. Mag ma wiele innych czarow, a nekro ma tez inne i inne działanie. Nie porównuj maga do nekro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:36, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Elven to powiedz mi do czego uzywasz tego czaru oprocz szybkiego i wygodnego transportu calego stuffu do banku? bo innego zastosowania niz to wymienione nie widzialem.

ten summon w twoim wykonaniu ma takie zadanie ze zabierasz stuff, zabijasz go w banku, i wkladasz rzeczy do banku po czym lecisz dalej, i nie probuj zaprzeczyc ;]

Chcesz mi powiedziec ze nekro ma inne czary niz mag i inne dzialanie, czyli ma summona ktory jest tylko po to zeby szybko zbierac rzeczy? swietnie.

To ja w propozycjach zaloze temat zeby stworzyc item WIELKI WOR, 2klik na wor, potem target na cialo pokonanego wroga, jezeli postac ma wiecej niz 60str to pojawia sie emota *masz wora na plecach*, i cialo pokonanej postaci mamy cale w plecaku, proces zajmowalby 2s.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:37, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

I nie, temat nie jest o przenoszeniu summonow, tylko o tym co zrobic zeby nie przeginac z zabieraniem stuffu w taki sposob, bo jest to dosc perfidne ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 18:45, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

dla mnie ziom, który w tak perfidny sposób wykorzystuje czar ożywienie bohatera i znika recalem powinien odwiedzić jaila.
Ogólnie ktoś kiedyś gdzieś napisał żeby nie było w tym czarze przegięć powinno być:
-wskrzeszenie (stuff bohatera zostaje na glebie)
-.ubierz i zakładamy na bohatera itemki

i wilk syty i owca cala a nie będzie płaczy, ze ktoś spitolil z całym stuffem zebranym w 1 sSmile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 19:01, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Cytat:
pytanko??

znaczy za recallem maja nie podazac summony/tamowalne/inne?



ODPOWIEDŹ - TAK - tylko bramą co to przywołańce umieją latać ?

EDIT:

"Nekro nie ma gejta" - owszem i co z tego ... zawsze nie miał i sumony na cl3 się za nim nie przenosiły !!! - było dobrze.

Niech je trwoży na polu walki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 19:04, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:04, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

boxi, oczywiscie pamietasz o tym ze przywolainec / tamowalny to tez zwierzak pod tylkiem???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:35, 12 Kwi 2009 Powrót do góry

Artt666 napisał:
Qooepi, to nie wiem jak to zostało sprawdzone skoro nekromanta podczas czarowania tego recala dostał an exp por(i chyba też paraliż z berdysza), lecz i tak go przeniosło... I to parę razy miałem takie sytuacje. Jedyny możliwy sposób na disturb to uderzenie z tarczy, lecz jak wiadomo nie każdy może mieć tarczę. Co do ożywienia ze stuffem nie powinno dać się uciec recalem z ożywieńcem skoro mag kal ort porem teleportuje się bez żywiołaków, to z jakiej racji necro ma uciekać z ożywieńcem?

Pozdrawiam.


Moze dostal dmg po drodze.. wtedy paraliz spada. Naprawde, z reka na sercu udalo mi sie zatrzymac recalujacego sie nekro czarem.

Cytat:
pytanko??

znaczy za recallem maja nie podazac summony/tamowalne/inne?


Nie! Tu chodzi tylko o zbieranie zwlok. Osobiscie podoba mi sie rozwiazanie Zorgana, ale wtedy wypadaloby wzmocnic te bydlaki (bohaterow).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)