Autor |
Wiadomość |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 19:49, 26 Maj 2008 |
 |
Brutal Player napisał: |
Skoro nie ma z nią nic wspólnego to chyba powinno się dać bez problemu hidnąć na koniu. Co do mch88 ... nie żartuj... to że jestem wojem to znaczy że przy mnie słabiej się hidnie ? Mi też pare razy ktoś nawiał bo miał hida... Pozazdrościć skilla, ponarzekać, że nie miało się butli tyle. |
Hid na koniu jest absurdalny z tego prostego powodu, ze, napisze to poraz kolejny, kon sam w sobie jest wystarczajacym dopalem. Z tego samego powodu bronie 2h maja minusy od wierzchow. I nie chodzi mi o to ze nie moge kogos ubic tylko o zasade.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Pon 20:22, 26 Maj 2008 |
 |
drako napisał: |
Hid na koniu jest absurdalny z tego prostego powodu, ze, napisze to poraz kolejny, kon sam w sobie jest wystarczajacym dopalem. Z tego samego powodu bronie 2h maja minusy od wierzchow. I nie chodzi mi o to ze nie moge kogos ubic tylko o zasade. |
To ja Ci powiem ze masz z dupy wyjete zasady. I tak, poprosze o ostrzezenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 21:26, 26 Maj 2008 |
 |
Drako kon bylby duzym dopalem gdyby kazdy praktycznie mobek nie byl szybszy lub rownie szybki niz postac bez wierzcha...
Teraz wierzchowiec jest koniecznoscia a nie dopalem...
A co do HIDA... Pamietam jak niedawno ekipa czyli Colt pisal czy mowil ze hid dziala tak od poczatku serva (lub od bardzo dawna) i nic nie bedzie zmieniane...
Nie testowalem hida bo mi sie nie chce logowac ale skoro zostal przegiety w druga strone to kolejna nietrafiona zmiana...
@ COLT:
Co do skilli I/II i ich dopalu... a praktycznie grywalnosciu dopiero przy wybraniu... To trzeba bylo od poczatku mowic ze masz zamiar tak zrobic... a nie ze ktos postac sobie zbudowal a tu nagle wywracasz kota ogonem... Skoro taka ma byc polityka to postuluje o mozliwosc zmiany I/II bez utraty skilli jak juz wszelkie zmiany w tej materii zastana poczynione
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kixar dnia Pon 21:31, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 22:11, 26 Maj 2008 |
 |
kixar napisał: |
@ COLT:
Co do skilli I/II i ich dopalu... a praktycznie grywalnosciu dopiero przy wybraniu... To trzeba bylo od poczatku mowic ze masz zamiar tak zrobic... a nie ze ktos postac sobie zbudowal a tu nagle wywracasz kota ogonem... Skoro taka ma byc polityka to postuluje o mozliwosc zmiany I/II bez utraty skilli jak juz wszelkie zmiany w tej materii zastana poczynione |
wiele rzeczy tak bylo zrobione nie rozumiem po co to pierdolenie, ja sie jakos pogodzilem z tym ze musialem robic postac skillowo od nowa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Pon 23:33, 26 Maj 2008 |
 |
mch88 napisał: |
wiele rzeczy tak bylo zrobione nie rozumiem po co to pierdolenie, ja sie jakos pogodzilem z tym ze musialem robic postac skillowo od nowa. |
Ale wlasnie o to mi chodzi. Tu graja tez ludzie ktorzy nie robili postaci pod skille zeby oplacalo sie im grac, a pod RPG, zeby bylo to jakos klimatycznie zrobione. Tak jak moj woj (dopiero tworzony) ktory bedzie mial eval inta, magery, medit, healing, tactics, anatomi, swords.
Jasne, do walki sie nie nadaje, do czarowania sie nie nadaje. Po co cos takiego robie? Dla RPG. A jesli ktos na podstawie skilli jakich byly zrobil sobie grywalna postac, to uwalanie teraz tego bezsensowna zmiana mija sie z celem.
To tak jak porownanie ze tamer = druid. Tez bez sensu. Tu na prawde sa ludzie, ktorzy koncentruja sie bardziej na RPG niz PvP i dla nich taki hid jaki byl (z mozliwoscia ukrywania sie na koniu) to byla bardzo wazna sprawa.
Mch - jak tak Ci to przeszkadza, to niech calkowicie zostanie ograniczona Poli nekro, zeby trwala jakies 15 s. Przeciez (jak to ktos napisal) "Czary nekro i tak sa dopakowane". Ciekawe czy z taka zmiana byloby Ci do smiechu i bys gadal o wywracanych dupach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 0:08, 27 Maj 2008 |
 |
Ja juz zmienialem sie z maga na nekro, a to dlatego ze rpg jest u mnie drugorzedne i po prostu chcialem miec dobra postac. cale CLTE system magii byl taki sam z drobnymi dostrojeniami, wiec trzymalem sie klasy maga (PM-BM-ZM -tak czy inaczej Afoi byl zawsze magiem). Teraz ktos mial wizje zeby zmienic maga, OK, musialem sie dostosowac. Nie zamierzalem na sile trzymac sie klasy maga i byc popychadlem w PvP tylko dlatego ze mam niby jakies wymyslone zasady.
Jesli ktos uzasadnia chowanie sie na koniu kwestiami RPG to spoko, tylko tyle ze swego czasu jak mialem maga to takie RPGowaniu na koniu dosc skutecznie utrudnialo mi walke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Wto 0:29, 27 Maj 2008 |
 |
Piszesz o CLTE, a pragne zauwazyc ze mamy FE, gdzie od poczatku mozna bylo ukrywac sie na koniu. Ludzie zatem od roku lub dluzej korzystali z tego. I nagle im sie to zmienilo. To jakbys Ty teraz sie czul, jakby okazalo sie, ze jednak Nekro tez zostanie uwalony? Nie odpowiedziales mi na to pytanie. Tez pewnie bys sie wkurzyl i bys plakal. Bo Ty grasz pvp, pvm czy diabli wiedza co jeszcze, walczysz i musisz miec mocna postac. Ja torozumiem i zgadzam sie z Toba. Dlaczego zatem Ty nie mozesz zrozumiec mnie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 0:34, 27 Maj 2008 |
 |
Yasiu, robisz super postać pod pvp, która wymaga niestety dobrego sprzętu, ale jak to zdobędziesz... to aż strach sie bać :]. Co do rpg i skili. Wiem ze nie muszę tego tłumaczyć, ale tak jakoś... ponieważ mamy świat przedstawiony dosyć wyraźnie i każdy jakoś stara się przeżyć, to uczy się człowiek takich umiejętności by mu to wychodziło, w tym co sobie zamierza, prawda? Akurat tamer bez druida się ładnie sprawdza... a to że się ma bonusy do druida od tama - bywa. Natomiast co do hid/stealth, uważam że bez sensu zmiana i tyle. :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gabor
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 7:57, 27 Maj 2008 |
 |
Yasiu, nekro zostal mocno uwalony w przeciagu tego roku, i sadze ze jeszcze kilka zmian bedzie na gorsze dla nas, ja juz sie swoje wypłakałem w poduszke ale niestety trzeba pogodzic sie z tym ze nawet rzeczy do ktorych mocno sie przyzwyczailismy mogą ulec zmianie... pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 10:44, 27 Maj 2008 |
 |
Yasiu nie pierwszy raz bylo cos calkowicie zmieniane i nie pierwszy raz jest podobna dyskusja. Jesli chodzi o mnie to po jakims wiekszym uwaleniu w nekro pewnie przestalbym grac albo zrobil woja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Wto 18:16, 27 Maj 2008 |
 |
mch88 napisał: |
po jakims wiekszym uwaleniu w nekro pewnie przestalbym grac albo zrobil woja. |
I mowisz kolejna rzecz, o ktorej ja mowie. Wlasnie takie radykalne zmiany sprawiaja, ze ludziom bedzie sie przestawalo chciec grac i odejda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 22:45, 27 Maj 2008 |
 |
ale nie porownuj uwalenia skilla pomocniczego do uwalenia glownego skilla. lol.
chyba ze hiding to rdzen builda twojej postaci wtedy zapewne powinienes miec go jako skill 1 albo 2 rzd a wtedy spokojnie moglbys sie chowac na koniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Wto 22:48, 27 Maj 2008 |
 |
Bez sensu mowisz. Jesli jestes tamerem (nie magiem) bez zadnych bojowek, to mozliwosc ukrycia sie na wierzchu bywa czasem jedyna szansa przetrwania dla Ciebie. A taming to przynajmniej dwa skille (animal lore / animal tamming - czasem dochodzi veterinary) wiec nie mam jak hidingu wziac na I lub II rzedny skill.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 22:58, 27 Maj 2008 |
 |
nie wiem czy da sie wziac al/at/vetke rownoczesnie na 1/2 rzd skill (tzn al/at al/vet vet/at vet/al at/al at/vet) ale raczej sie nie da, tak samo jak nie da sie magery/eval eval/magery.
chyba ze bierzesz pod uwage to ze placac za zmiane skilli rzdnych mozna je dowolnie konfigurowac, a wtedy juz nie widze problemu w dobraniu hid/at hid/al hid/vet (z tego co wiem nie ma sensu koxac at powyzej pewnego poziomu nawet ponizej 100 bo najlepsze pokemony nie wymagaja jakos duzo at i dalej to kwestia treningu; al nie ma sensu brac na 1 rzd bo i tak nie bedziesz mial 6 slotow, a vetki tez nie ma chyba sensu brac na 1 rzd z takiego samego powodu jak nikt nie bierze heala ) poza tym takie konfiguracje chyba da sie wybrac juz przy tworzeniu postaci - nie trzeba zmieniac
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 23:01, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Wto 23:14, 27 Maj 2008 |
 |
No coz, w opinii kilku tamerow (nei bede wskazywal palcem) konfiguracja z AT na I rzad i AL na II rzad ma sens. Jaki? RPG. To ma byc Tamer a nie "Ukrywacz sie".
To tak jak kowal. CO to za kowal, ktory nie ma na I i II rzad blacksmith i armslore?
Jasne, moge sobie pod dopaly wybrac rozne skille I i II rzedne. Ale wtedy postac traci sens rpg, a przypominam ze clka jest takim wlasnie shardem.
Tak jak Salomon napisal - hiding nikogo nie zabija, to jest gra, dajcie zatem pograc. Jesli byla taka mozliwosc i ludzie mogli dzieki temu grac, nie zabierajcie im tego. Ale my tu dyskutujemy jalowo.
Zmiany juz zostaly zrobione. Wedlug Colta cofniete, w praktyce dalej jest gorzej jak bylo przed zmianami. Wniosek? mozemy gadac do upadlego, a i tak w tej kwestii nic sie nie zmieni.
Uwazam ze topic do zamkniecia, bo nowe zdania sie nie pojawia, wszystko co mialo byc powiedziane juz raczej zostalo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|