Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Bandazowanie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:13, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Heja

Od pewnego czasu zauwazylem ze w bandazowaniu sie troche zmienilo.

Bandazowanie kiedys ( prawidlowe ):

- zaczynamy sie bandazowac
- otrzymujemy w tym czesie dmg lub nie
- a) oczyszamy organizm albo sie nie udalo
b) leczymy dana ilosc hp zalezna od tego jak bardzo nas zraniono podczas bandazowania


Bandazowanie aktualne ( zle ) :

- zaczynamy bandazowac sie
- otrzymujemy w tym czesie dmg lub nie
- podczas bandazowania podczas cyklu oczekiwania na rezultat dodaje sie nam po okolo 2hp ( wsluchujac sie w odglos bandazowania to mniejwiecej co 1 dzwiek )
- a) oczyszamy organizm albo sie nie udalo
b) leczymy dana ilosc hp zalezna od tego jak bardzo nas zraniono podczas bandazowania


Podkreslona czesc moim zdaniem nie powinna istniec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:32, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Tutaj neiwiem... wydaje mi sie bandarzowanie sie moze ddoawac podczas neiwielka ilsoc hp.... problem jest inny czy jest to dobrze zbalansowane...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:39, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Ja myślę, że jest ok. Wcześniej nie zdążyłeś się nawet raz uleczyć i już padałeś od maga. Tak jak teraz jest dobrze wg. mnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Adiela



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 138 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 20:39, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Ale kiedy ta zamiana weszła w życie. Dobrze jest, nie zmieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:45, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Srednio dobrze jest .....

1 ) czar ice breath ktory zabiera hp biegajacej postaci jest niwelowany ... bo bandazujac sie odzyskujemy w biegu hp ktore powinnismy tracic
2 ) czar pain spike takze niweluje sie tym
3 ) specjal bleeding jest niwelowany tym
4 ) poison jest zniwelowany

Ogolnie efekty ktore zadaja tak zwane doty ( damage over time - obrazenia rozmieszczone w czasie ) sa niwelowane .....

Przyklad z wlasnej reki ..... zadaje ugh za 10 hp .... w tym czasie postac w biegu bandazujac sie i uciekajac leczy x hp przed dostaniem ugha ....
Pomysl cie sobie jak to wyglada przy czarach czy bleed efekcie gdzie zadawane jest po 1-2 dmg.

Poprostu tak nie powinno byc i nie jest dobrze i trza zmienic na to co bylo.

Przy walce z magiem trzeba bandazowac sie i pic butle .... przynajmniej przy bardziej ogarniajacych magach ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korgan dnia Śro 20:51, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kbajka



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:52, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Zmiana zostala wprowadzona juz jakis czas temu i była o tym informajca.

Według mnie jest wporzadku

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:59, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Znalazlem:
* wzmocniono skill healing, podczas opatrywania mozna uleczyc male ilosci hp


Niemniej dalej uwazam ze jest to bardzo debalansujaca zmiana ... tak i mowie to jako woj uzytkownik healingu. Mozna zwiekszyc ilosc hp leczone pod koniec cyklu ale nie dodawac przyrost podczas uzywania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korgan dnia Śro 21:10, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:28, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

wlasnie przyrost powinien byc...tymbardziej ze wszyscy maja i miec moga trutke wiec jest to w pewnym sensie wybanalsowanie jej;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:40, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Srednio wybalansowane ze 1 skill i leczy i niweluje tyle efektow ... od tego sa butle / resisty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 22:37, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Korgan gadasz na innych a sam nie przeszukujesz forum przed założeniem tematu... Rolling Eyes

Ten heal jest odkąd zacząłem grać na nowym polu... Czyli jakiś rok... I jest bardzo ok, nic nie ruszać. W końcu healing ma jakiś bonus. Jeżeli chcesz wrócić do "kiedyś" myśląc o starym polu to ja podziękuję. Dostawałeś w trakcie leczenia malutki hit i uleczałeś x, maksymalnie 1x zamiast 5x-6x. Czyli żałóść.

Teraz w końcu heal jest atrakcyjnym skillem. Ile zdołasz uleczyć zdrowia zanim "finalnie" się wyleczysz? 7hp? 8hp? To bardzo niewiele, ale sporo pomaga w pvm. A w pvp... nie przeszkadza za bardzo...

EDIT. No może jedynie zniwelować te odnawianie się hp podczas tendencji do jego spadania... Tzn. jakieś bleedingi, truty itp, itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Solkin dnia Śro 22:57, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:07, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Przeszukalem i przepraszam musialo mi umknac ale wkleilem po tym jak ktos przypomnial to jeszcze raz zagladnalem.

Heal taki jest od:

Cytat:
Nie 17:04, 05 Paź 2008 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry
* wzmoniono skill healing, podczas opatrywania mozna uleczyc male ilosci hp


Czyli nie od roku ....
Jest to na 16 stronie zmian CLFE wiec nie nie chce powrotu do CLTE ... chce powrotu do tego co bylo na CLFE i dobrze dzialalo a teraz dziala za dobrze ....
Dobry wojownik wie jak uzywac bandazowania a nie makro na bandazowanie i klikamy jak tylko ubedzie kilka hp i przed siebie ... a jak juz jest bardzo malo to butla. Walka wojakiem wymaga pewnego skilla ... ale widze niektorzy lubia jak sie upraszcza. Healing zawsze byl dobrym skillem i jest nawet bez tego dziwnego naliczania hp podczas bandazowania.
Bo mozesz sie leczyc w biegu i nie kosztuje cie to prawie nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:12, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Niech bedzie jak jest, nikomu nieprzeszkadza to, chyba wsumie, nekro ma 1shotowego kila, ma 1czarowe sprzatanie stufu to niech ma nerw ze to jego zatrucie niedziala;)
Nekro niemozna ruszyc wiec niech i to bedzie;)
wsumie to logiczne ze bandarzownaie nieco leczy.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 7:35, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:44, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Jest OK wg mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Antoni



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja

PostWysłany: Czw 7:58, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Chciałem zauważyć, że nie tylko wojacy korzystają z bandaży.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Czw 9:23, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Moim zdaniem bandażowanie powinno zostać tak jak jest Smile NIe dosc że wojacy musza dźwigać tony sprzętu, butle, bandaże zbroje itp. ja np. biore około 160 na plecy i ide na pvm. A np. regi maga nic nie waża, ba do tego leczy się czarami. To może teraz zwiększyc wagę regów od czaru IVM? Bo do tego dojdą te absurdalne dyskusje... Najlepiej wszystko uwali, teraz będzie mag szukał pretekstu żeby np. uwalić woja bo on ma za trudno... wybierał taką ścieżke, tak jak ja wybrałem bycie wojem i noszenie kupy śmieci na plerach ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)